عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس و آدرس afn-furniture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

نکات کاربردی فنگ شویی اداری چیست و چه تاثیراتی بر روی محیط اداری دارد؟ رعایت نکات کاربردی فنگ شویی اداری می تواند بازدهی را افزایش دهد؟ به طور کلی فنگ بر روی موارد نامشهود تاکید دارد و با اصول خاصی که در طراحی و جاسازی ابزارها و وسایل اداری دارد موکل جریان یافتن انرژی در محیط اداری می شود. در فنگ شویی اداری چینش مناسب میزها به تنهایی می تواند موحد احساسات خوب و مثبت در کارکنان شود که نتیجه آن نشاط بیشتر کارکنان و در نهایت افزایش بهره وری کار خواهد بود. فنگ شویی برای محیط اداری سختی زیادی ندارد و از طریق آشنایی با نکات کاربردی فنگ شویی اداری می توان به صورت کاملا هوشمندانه در تغییر محیط گام برداشت تا در نهایت بتوان محیطی متفاوت و سرشار از انرژی و احساس مثبت برای کارکنان ایجاد کرد. 

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

نکات کاربردی فنگ شویی اداری در واقع به کمک شرکت ها و اداره ها می آید تا با بهره گیری از اصول فنگ شویی، بتوانند چیدمان اداری منظم و با سازمان عالی داشته باشند. در شرکت ها و اداره هایی که نکات کاربردی فنگ شویی اداری مورد توجه قرار می گیرد به طور کلی شاهد محیطی تمیز و با نظم بیشتر هستیم و با تعادلی که حاصل از نظم و انضباط شکل می گیرد در نهایت انرژی مثبتی در بین کارکنان محیط اداری وجود خواهد داشت که احساس آرامش و خوبی را به آن ها القا خواهد کرد و در نتیجه شاهد افزایش راندمان کار خواهیم بود. در فنگ شویی از عناصر ساده ای استفاده می شود که در عین سادگی می تواند تاثیر بسزایی در محیط اداری داشته باشد و خلق و خوی کارمندان را بهبود می بخشد به گونه ای که محیط اداری برای آن ها محیطی جذاب و فراتر از یک شغل خواهد بود.

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

استفاده از عناصر مهم از  نکات کاربردی فنگ شویی اداری

عناصری که همواره در فنگ شویی مطرح می شود در واقع همان عناصری هستند که در طبیعت وجود دارند که شامل آب، خاک، آتش، فلز و چوب هستند. در نکات کاربردی فنگ شویی اداری تاکید بر این است که این عناصر با تعادل در کنار یکدیگر قرار گیرند تا موجب انرژی و حس مثبت باشند. به همین دلیل تاکید ضروری در نکات کاربردی فنگ شویی اداری این است که از نور طبیعی، گل ها و گیاهان طبیعی و رنگ های متناسب در محیط اداری استفاده شود تا شاهد تاثیر آن ها باشیم.

عناصر مهم کاربردی فنگ شویی اداری

عناصر مهم کاربردی فنگ شویی اداری

فنگ شویی میز کاری از نکات فنگ شویی اداری

از نکات کاربردی فنگ شویی اداری، توجه به میز اداری است چرا که یک کارمند مدت زمان طولانی را پشت میز اداری صرف می کند. انتخاب فضای پشتی نشیمن در فنگ شویی حائز اهمیت است در صورتی که پشت صندلی شما به درب، پنجره و یا بخش های اصلی فعالیت باشد در این صورت در مدت کوتاهی از آغاز کار انرژی شما به تحلیل خواهد رفت. بر همین اساس در نکات کاربردی فنگ شویی اداری توصیه می شود که فضای پشتی مناسبی را برای خود ایجاد کنید. استفاده از ردیفی از گیاهان سبز و بزرگ می تواند یک ایده خوب باشد چرا که یک دیوار با گیاهان نبود دیوار را به بهترین شکل ممکن پرخواهد کرد. 

فنگ شویی میز کار

فنگ شویی میز کار

توجه به زاویه مبلمان از نکات مهم فنگ شویی اداری

از دیگر نکات کاربردی فنگ شویی اداری، توجه به زاویه مبلمان در محیط اداری است. مبلمانی که دارای زاویه های تیز هستند به عنوان فلش های سمی به حساب می آیند که می توانند انرژی محیط را به سمت نابودی ببرند لذا تغییر این وضعیت ضروری است. 

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

توجه به آثار هنری از نکته های کاربردی فنگ شویی اداری

در فنگ شویی اداری امروزه استفاده از تصاویر و آثار هنری به شدت توصیه می شود. از نکات کاربردی فنگ شویی اداری در مورد آثار هنر این است که هر تصویر و یا اثر هنری که موجب ایجاد شادی و نشاط در شما می شود و روحیه شما را ارتقا می بخشد را  خود به محیط اداری ببرید. در طول فعالیت روزانه در محیط اداری بر اساس اتفاقاتی که پیش می آید انرژی و حالات شما فراز و فرودهایی را در پی خواهد داشت لذا استفاده از آثار هنری می تواند به یک محیط بی روح، روح ببخشد و در نتیجه سرزندگی را به شما برگرداند. 

آثار هنری در فنگ شویی اداری

آثار هنری در فنگ شویی اداری

خلوت کردن میز کار از نکات مهم فنگ شویی 

یکی دیگر از نکاتی که در فنگ شویی اداری باید مورد توجه قرار گیرد این است که برای خلوت کردن میز اداری خود اقدام کنید. البته خلوت کردن به معنی استفاده از موضوعات مینی‌مالیستی نیست که توصیه بر خالی کردن میزکار از اشیای مورد نیاز دارند. در فنگ شویی بدین معنی است که بر روی میز  اداری تنها از ابزار و لوازمی استفده کنید که فقط در همان روز نیاز دارید و از وسایلی که در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نمی گیرند به هیچ وجه بر روی میز خود استفاده نکنید تا میز خلوت تر شود. زمانی که با یک میز کار شلوغ روبرو می شوید در واقع تاثیر نامطلوب بر روی ذهن شما می گذارد که موجب ناآرام شدن ذهن خواهد شد و بر روی بازدهی کار تاثیر منفی خواهد گذاشت. 

استفاده از گیاهان از اصول فنگ شویی

گیاهان از اجزای جدایی ناپذیر در فنگ شویی محیط اداری هستند چرا که موجب افزایش انرژی خواهند بود. در انتخاب گیاه مناسب برای محیط اداری به دو نکته توجه داشته باشید. این که گیاه انتخاب شده زیبایی داشته باشد و هم این که بتواند در جهت تصفیه فضای محیط اداری و اتاق شما اقدام کند. گیاهان مختلفی وجود دارند که می توانند برای محل کار مورد استفاده قرار بگیرند. 
علاوه بر موارد گفته شده، نکات دیگری نیز در مورد فنگ شویی محیط اداری وجود دارد که می توانید از آن ها جهت تغییرات مثبت در خلق و خوی خود و کارکنان استفاده کنید و تاثیرات این اقدامات را در مدت زمان کوتاهی مشاهده خواهید کرد.

گیاهان در فنگ شویی

گیاهان در فنگ شویی



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم ابتدا باید به بررسی مزایا و ویژگی های فلز آلومینیوم پرداخت. به طور کلی مبلمان اعم از میز، صندلی و ... به فضای اداری هویت می دهند. میز اداری با پایه های آلومینیومی  سبکی از مبلمان اداری می باشد که از ترکیب ام دی اف و آلومینیوم ساخته می شود و همین ترکیب سبب افزایش عمر میز می شود.

 آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم

در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم باید به این نکته توجه کنید که میز اداری خریداری شده باید مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد از این رو باید میز با کیفیت خریداری کرد. جنس رویه ی میز و پایه های آن اهمیت زیادی دارد. رنگ میز اداری باید با تمام جزئیات موجود در دفتر هماهنگی داشته باشد. ابعاد و سایز میز اداری باید متناسب با ابعاد فضای اداری و نوع کاربرد آن باشد. به عنوان مثال میز منشی به علت کاربرد فراوان و قرارگیری کامپیوتر و تلفن بر روی آن باید به نسبت سایر میز های اداری بزرگتر باشد.

در صورتی که فضای اداری کوچک باشد باید میز اداری انتخاب کرد که ابعاد کوچک و متناسب با فضا دارد ضمن این که کشوهای زیاد میز می تواند ابعاد کوچک آن را تحت پوشش قرار دهد و فضایی برای نگهداری اسناد و مدارک برای شما فراهم کند.

میز اداری با پایه های آلومینیوم

میز اداری با پایه های آلومینیوم

آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم و مناسب کارشناسی

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم به بررسی میز اداری کارشناسی می پردازیم. معمولا از میزهای کارشناسی در گوشه های فضای اداری استفاده می شود. ساختار این میزها مناسب کنج است و از آن جایی که ابعاد کوچکی دارند، مناسب کارشناسان می باشد. در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به این نکته توجه کنید که در طراحی این نوع از میزها معمولا در زیر صفحه اصلی یک میز کوچک قرار می گیرد که موس و کیبورد کامپیوتر را بر روی آن می گذارند. بدین ترتیب بر روی صفحه ی اصلی هیچ شی اضافی قرار نمی گیرد و فقط مانیتور قرار دارد. از این رو کارشناسان می توانند اسناد و مدارک مورد نیاز را بر روی میز قرار دهند.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

برای اینکه فضای کافی برای کارشناس وجود داشته باشد محلی برای عبور کابل و سیم تعبیه می شود. معمولا کمد یا کشوهایی نیز در میز تعبیه می شود که کارشناس می تواند لوازم خود را درون آن قرار دهد. پایه های آلومینیومی میز سبب می شود ابعاد میز کوچکتر شود و مقاومت آن نیز افزایش پیدا می کند.

میز کارشناسی با پایه های آلومینیوم

میز کارشناسی با پایه های آلومینیوم

چرا میز اداری با پایه های آلومینیومی

آلومینیم فلزی سازگار با محیط زیست، ایمن و قوی است. این فلز واکنش کمتری نسبت به محرک های طبیعی از خود نشان می دهد. مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد. همچنین آلومینیم بسیار شکل پذیر و انعطاف پذیر  است. از این رو یکی از مصالح مهم در طراحی و ساخت میز اداری محسوب می شود.

در مقاله آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی مزایای مبلمان اداری از جنس آلومینیوم می پردازیم که عبارتند از:

دوام و پایداری: به هنگام استفاده از فلز آلومینیم در پایه های میز آن را با انواع روش های جوشکاری معمول جوش می زنند از این رو استحکام و پایداری آن افزایش پیدا می کند. میزهای دارای پایه های آلومینیومی نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند.

انعطاف پذیری: آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر است از این رو می توانید پایه های میز را به اشکال مختلف طراحی کنید گاهی برخی از افراد با توجه به کاربری ویژه ی شرکت خود نیاز به یک نوع طراحی خاص برای مبلمان اداری خود دارند تا بدین وسیله هویت شرکت خود را معرفی کنند پایه های آلومینیومی از اجزایی هستند که می توان مانور بیشتری برای طراحی بر روی آنها اجرا کرد.

علت انتخاب میز اداری با پایه های آلومینیوم

علت انتخاب میز اداری با پایه های آلومینیوم

سبکی وزن پایه های آلومینیومی در میز اداری

 در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیوم به سبکی وزن پایه های آن می پردازیم آلومینیوم بسیار سبک است از این رو جابجایی میز اداری را آسانتر می کند. میز های اداری عموما به علت حجم زیاد کشوها و استفاده از ام دی اف مرغوب سنگین هستند و برای جابجایی آن باید نیروی زیادی به کار برد اما پایه های آلومینیومی باعث سبک شدن میز می شود.

سبکی وزن پایه های آلومینیومی

سبکی وزن پایه های آلومینیومی

مزایای پایه های آلومینیومی میز اداری

برای آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی مزایای آن می پردازیم.
  • سلامت و سازگار با محیط زیست: در فرایند ساخت میز اداری از پایه های آلومینیومی هیچ ماده ی شیمیایی به کار نمی رود. آلومینیوم در برابر میکروب ها و آلودگی ها مقاومت بالایی دارد. همانطور که گفته شد آلومینیوم سازگاری خوبی با محیط زیست دارد و پس از استفاده از اینکه مدتی مورد استفاده قرار گرفت قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.
  • نگهداری آسان: چنانچه میز به طور صحیح استفاده شود نیازی به تعمیر ندارد برای تمیز کردن آن نیز می توان از هر پاک کننده ای استفاده کرد.
  • مدرن و شیک: قالب اکثر میزهای اداری از چوب است اما آلومینیوم به علت ویژگی هایی که دارد سبک مدرن و به روزی را در طراحی میز اداری به وجود آورده است. علاوه بر آن قابلیت رنگ پذیری آلومینیوم به طراحی و ساخت میزهای خاص کمک می کند.

مزایای پایه های آلومینیومی میز اداری

مزایای پایه های آلومینیومی میز اداری

عمرو کاربرد پایه های آلومینیومی میز اداری

در ادامه ی آشنایی با میز اداری با پایه های آلومینیومی به بررسی طول عمر و کاربرد آن می پردازیم.
  • دوام و عمر طولانی: پایه های آلومینیومی ضمن مقاومت بالا تا مدت ها بدون مشکلی کار خواهند کرد و خراب نمی شوند. میزهای اداری با پایه های آلومینیومی عمر طولانی دارند و همچنین به آسانی نمی شکنند.
  • میز کار اداری با پایه های آلومینیومی: میز کار اداری به علت داشتن پایه های فلزی به آسانی جمع می شوند و در یک گوشه قرار می گیرند از این میز بیشتر در کارهای فنی و مهندسی استفاده می شود.


:: برچسب‌ها: میز اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

تزیین محل کار با گل و گیاه باید توسط فردی انجام شود که خیلی خوب با خود گیاهان آشنایی دارد و می داند که کدامیک برای چه فضایی مناسب می باشند. هر گیاهی را نمی توانیم برای یک مکان بسته ی کاری استفاده کنیم، چرا که ممکن است رشد خوبی نداشته باشد و اختلالات بزرگی در آنها ایجاد شود. حتما به شرایط زیستی گیاه و همچنین تنوع رنگی که دارد توجه لازم را از خود نشان دهید.

تزیین با گل و گیاه در دفتر کار

  • گیاه تراریوم یکی از انواع گیاهان هوازی می باشد که به عنوان تزیین گل و گیاه در محل کار گزینه ی مناسبی به حساب می آید. گیاه تراریوم برای رشد خود به آب خاصی نیاز ندارد و می تواند با رطوبت موجود در هوا رشد کند. دارای رنگ های متنوع و شادی هستند که هر کدام برای محیطی می توانند زیبا تر به نظر برسند. دوام آنها بالا بوده و شرایط سازگاری آنها قابل توجه می باشد.

  • بامبو یکی از گیاهان زینتی می باشد که معنی لغوی آن را به شانس می شناسند. این گیاه رشد عمودی بیشتری نسبت به رشد افقی دارد و همین کمک می کند تا فضای سطحی کمتری را بر روی میز اشغال کند. می تواند آب زیادی را در خود نگه دارد و نیازی نباشد که به صورت پیوسته آبیاری آن را انجام دهید، این امر برای افرادی مناسب است که مشغله کاری خیلی زیادی دارند.

  • ساکولنت طبیعی و مصنوعی از دیگر گیاهانی هستند که ما می توانیم بسته به نوع آنها جهت پر انرژی تر کردن محیط استفاده کنیم. ساکولنت طبیعی همانطور که مشخص است واقعی بوده و دارای برگ های خیلی گوشتی می باشد. تزیین با گل و گیاه های ساکولنت برای جلوگیری از انتشار انرژی منفی لازم می باشد. نوع مصنوعی آنها برای افرادی مناسب است که وقت کافی برای نگهداری از گیاهان را ندارند و می خواهند تنها از جنبه زیبایی بهره مند شوند.

  • ارکیده اغلب در رنگ های سفید دیده می شود و از لطافت خاصی برخوردار است. تزیین با گل و گیاه ارکیده باعث انتشار انرژی مثبت زیادی در محیط می شود که خود سبب شده محبوبیت زیادی را به دست آورد. ارکیده در برابر محیط اطراف آسیب پذیر تر می باشد و باید با رعایت نکات لازم، عمر آن را بالا ببرید.

  • تزیین کردن با گل و گیاه پوتوس می تواند برای محل کاری انتخاب مناسبی باشد که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگرفته اند.

تزیین دفتر کار با گل و گیاه

تزیین دفتر کار با گل و گیاه

تزیین با گل و گیاه در دفتر کار، چگونه به از بین رفتن انرژی منفی کمک می کند؟

تزیین با گل و گیاه برای دفع انرژی منفی چندین سال است که به صورت تخصصی انجام می شود. فنگ شویی به معنای چیدمانی است که هیچ گونه حواس پرتی و انرژی بدی را به خانه راه ندهد. وجود گل و گیاه به این جریان کمک بیشتری می کند. انرژی منفی همان آلودگی و انباشته شدن مواد شیمیایی می باشد که ما را پرخاشگر کرده است. نوعی گیاه به نام گیاه پول وجود دارد که به تصفیه هوا می پردازد و خیلی خوب می داند که باید چگونه شما را شاد و خوشحال کند، با کمک آن اکسیژن در هوا بیشتر می شود و شما به آرامش بیشتری خواهید رسید. تزیین با گل و گیاه باید اصولی انجام شود.، یعنی گل و گیاه را نباید وسط خانه قرار دهید، بلکه باید در موقعیت های کنج و تیز خانه به غیر از نواحی شمال و شرق قرار بگیرد. گل های دکوری طبیعی می توانند جو منفی را از شما دور کنند.

از بین رفتن انرژی منفی در محیط کار

از بین رفتن انرژی منفی در محیط کار

چگونه متوجه شویم که چه رنگی از گیاهان برای تزیین مناسب هستند؟

برخی افراد بر اساس سلیقه خود مشخص می کنند که چه رنگی در تزیین با گل و گیاه غالب باشد، برای مثال اگر شما علاقه مند به رنگ صورتی، آبی و زرد و ... می باشید، مسلما انتخاب این رنگ ها را در اولویت خود قرار خواهید داد. رنگ های شاد برای محیط هایی که خود روشن هستند مناسب می باشند و کمک می کنند تا گل ها خود را به خوبی نشان دهند. اگر فضا خود شلوغ باشد و شما هم بخواهید از رنگ های جیغ استفاده کنید، نمای خوبی ایجاد نمی شود. معمولا اتاق هایی که دارای رنگ سفید هستند با گل های جیغ بهتر خواهند شد. رنگ ها در روانشناسی تعبیر خاصی دارند، برای مثال رنگ زرد نشانه امید است و همین کمک می کند تا ناخودآگاه شما تلاش کنید و انرژی منفی را دور کنید.

پربازدیدترین مطالب مارا از دست ندهید!

رنگ مناسب گیاهان برای تزئین محل کار

رنگ مناسب گیاهان برای تزئین محل کار

آبیاری گیاهان تزئیناتی چگونه می باشد؟

بسته به نوع گیاهی که مشخص می کنید، نوع آبیاری هم برای شما شفاف می شود. همانطور که پیش تر گفتیم گیاهان هوازی با رطوبت هوا تغذیه می کنند و نیازی به آب مستقیم ندارند. در مقابل برخی دیگر از گیاهان مانند حسن یوسف هستند که اگر در فصل گرما هر روز به مقدار مشخص به آنها آب ندهید، برگ هایشان پژمرده خواهد شد. قبل از خرید هر گیاهی ابتدا در مورد آن تحقیق کنید. شرایط رشد و ویژگی های ظاهری این محصولات در کنار هم مشخص می کنند که آیا انتخاب مناسبی برای ما هستند یا خیر؟

گیاهان تزئینی در محل کار

گیاهان تزئینی در محل کار

قیمت گیاهان تزئیناتی بر چه اساسی مشخص می شود؟

امروزه به سبب وجود تورم قیمت ها دائما در حال نوسان هستند و همین باعث می شود تا ما دچار تردید در خرید خود باشیم. سایت های معتبر زیادی هستند که با دلیل و برهان قیمت ها را بررسی می کنند و به شما می گویند که وضعیت فروش چگونه است. گل هایی که سریع رشد می کنند، سازگاری بالایی دارند، زیبایی آنها دلفریب و خاص است، از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. اگر بخواهید گیاهان کوچک و تازه روییده را تهیه کنید به نسبت گیاه چند ساله، مسلما می بایستی قیمت کمتری را پرداخت کنید.

قیمت گیاهان تزئینی

قیمت گیاهان تزئینی

تزیین با گل و گیاه همراه با رایحه طبیعی

برخی از گیاهان تزئیناتی بودار هستند، اگر شما در قشر افرادی هستید که حساسیت دارند، حتما نوع ساده و بدون رایحه را تهیه کنید تا مشکلی ایجاد نشود. عطر آن گیاهان باعث پر انرژی تر شدن شما می شود.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

مرکز لوازم اداری در تهران، دارای تنوع زیادی در محصولات خود از جمله میز و صندلی، انواعی از چرم ها و رنگ ها، پانچ، میز سخنرانی و جلسه، میز کامپیوتر، مبلمان و ... می باشد. در این مرکز شما شاهد بهترین اجناس خواهید بود که توسط مهندسان مطرح کشور تولید می شوند. در این مرکز لوازم اداری هر فردی می تواند بر اساس سلیقه خود خرید کند. مرکز لوازم اداری در تهران برخی از محصولات را به کشور های دیگر صادر می کند.

بهترین مرکز لوازم اداری در تهران نام ببرید؟

مرکز لوازم اداری در تهران در نقاط مختلف شعبه دارد و شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود مشخص کنید که خرید از کدامیک بهتر می باشد:

  • مرکز خرید حسن آباد که در خیابان حافظ، شمال به جنوب، حد فاصل پل حافظ و میدان حسن آباد واقع شده است، از بهترین و کهنه ترین مراکز فروش این قبیل محصولات می باشد. در این مرکز شما شاهد تولید کنندگان اصلی زیادی خواهید بود که به طور کامل با کار ها آشنایی دارند و خیلی خوب می دانند که برای هر مرکز و محیط کاری، چه نوع و سبک صندلی مناسب می باشد.
  • بورس کابینت غرب تهران که در خیابان ستارخان پایین تر از پل یادگار امام می باشد، طی چند سال اخیر افراد زیادی را جذب خود کرده است و خیلی خوب می داند که در مرکز لوازم اداری در تهران، مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد و بر اساس همان هم برنامه خود را پیش می برد.
  • مرکز خرید صبا که واقع در خیابان مدنی، جنب مترو فدک می باشد، مخصوص عزیزان ساکن شرق تهران می باشد و می توانید لوازم اداری را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. مشاوران زیادی در آنجا حضور دارند و به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهند. مرکز لوازم اداری در تهران استاندارد ها را به طور کامل رعایت می کند.
  • مجتمع تجاری و اداری بوستان که واقع در ضلع شمال غربی پونک می باشد، دارای لوازم اداری مجهز و به روزی است که اکثریت با استقبال خیلی خوبی مواجه می شوند. پارکینگ این مجتمع تقریبا سه طبقه بوده و می تواند حدود 7000 خودرو را در خود جای دهد.

بهترین مرکز لوازم اداری در تهران

بهترین مرکز لوازم اداری در تهران

یک مرکز لوازم اداری در تهران چه زمانی می تواند در جایگاه بهترین ها قرار بگیرد؟

مرکز لوازم اداری در تهران می بایستی فاکتورهای زیادی را در برنامه خود قرار دهد تا مشتریان دائمی داشته باشد. وقتی که ما اعلام می کنیم تعدادی از مراکز در دسته پرفروش ترین ها قرار گرفته اند، منظور ما این است که صلاحیت زیادی در خرید و فروش دارند و از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. تهران به سبب پایتخت بودن، در این زمینه موفق عمل کرده است، چرا که تنها در این حالت صاحبان مرکز لوازم اداری در تهران می توانند با رقبای خود رقابت جامعی داشته باشند.

مرکز خرید لوازم اداری در تهران

مرکز خرید لوازم اداری در تهران

کیفیت لوازم اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

لوازم اداری شامل بخش عمده ای از میز و صندلی ها می باشند که باید چند ویژگی مهم را در خود داشته باشند. اگر قرار است که از استیل ساخته شوند، باید استیل درجه یک به کار رفته باشد تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دچار زنگ زدگی و خوردگی با کمترین ضربه نشود. همچنین اگر اعلام شده که مبل از جنس چوب اعلا است، باید این امر در آن رعایت شده باشد تا مشکلی در مصرف آنها به وجود نیاید. اگر چوب مرغوب نباشد بعد از مدتی استفاده از خود صداهایی را تولید می کند که خیلی مطلوب نیستند و حتی می توانند گوش خراش هم باشند. کیفیت بالا هم در بخش داخلی بافت کار باید دیده شود و هم در بخش ظاهری تا مشتری بتواند اعتماد کند.

کیفیت لوازم اداری

کیفیت لوازم اداری

قیمت لوازم اداری که در تهران تولید می شوند، چقدر می باشد؟

قیمت لوازم اداری بر اساس تعداد و همچنین جنسی که دارند باید مشخص شود. اگر قرار است که یک ست بیست و چهار نفره را مشاهده کنیم، مسلما قیمت ها بیشتر از یک ست ده الی دوازده نفره خواهند بود. همانطور که می دانیم برای هر جنسی درجه بندی های تعریف می شود که به طور متداول آن ها را با نام های درجه یک، درجه دو و درجه سه شنیده ایم.

پربازدیدترین مطالب مارا از دست ندهید!

در نوع درجه یک که معمولا صادرات هم صورت می گیرد، محصولات از بهترین مواد و قوی ترین ها درست شده اند و برای بازه زمانی طولانی هم سالم می مانند. لوازم اداری در تهران تنوع بالایی دارند و این تنوع خود باعث می شود تا قیمت ها متغیر باشند. وقتی که طرح بیرونی کار جدید است، یعنی طراحان تحصیل کرده زیادی وجود دارند که بر روی مواد و مبلمان و میز ها کار می کنند و سعی می کنند که پیشرفت تکنولوژی را به خوبی در نظر داشته باشند.

قیمت لوازم اداری

قیمت لوازم اداری

صادرات لوازم اداری ایرانی

صادرات لوازم اداری تنها زمانی اتفاق می افتد که محصول صلاحیت کامل را داشته باشد. لوازم اداری مرغوب برای مراکزی که در بالاشهر تهران و شرکت های معتبر ارسال می شوند و آنها بعد از تایید کیفیت بالا، تعداد مشتریان را زیاد می کنند. این رویداد برای هر برند و محصولی رخ نمی دهد. صادر شدن لوازم اداری درصد سود ناشی از فروش محصولات را خیلی بالا می برد و اجازه می دهد که سودی دو طرفه در معامله شکل بگیرد. صادر شدن آنها به کشور هایی صورت می گیرد که توانایی لازم در تولید محصول را ندارند و سعی می کنند که با کمک کشور های دیگر تجهیزات خود را کامل کنند.

صادرات لوازم اداری ایرانی

صادرات لوازم اداری ایرانی

لوازم اداری سفارشی در کجا ها تولید می شوند؟

برخی از مراکز فروش از آن کسانی می باشند که همزمان خود تولید کننده و فروشنده می باشند. این مجموعه ها به صورت گروهی کار می کنند و هر کدام مسئولیت بخشی را بر عهده می گیرند. می توانید طرح خود را به صورت سفارشی از آنها درخواست کنید.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

وقتی که صحبت از معروف ترین طراحان مبلمان اداری می شود لازم است که به ویژگی های مبلمان تولیدی آنها توجه کنیم. با توجه به دانش بالایی که در این زمینه دارند، ما می توانیم بهترین مبل ها را تولید کنیم که در کنار فروش بالا در سطح کشور، به مرحله صادراتی شدن هم می رسند و افرادی خارجی را هم از محصولات به طور کامل راضی نگه می دارند. این افراد بسیار خلاق هستند و خیلی خوب می دانند که برای هر نوع مبلی چه پارچه ای مناسب است و همین سبب می شود که کار بهتر باشد.

معروفترین طراحان مبلمان اداری چه کسانی هستند؟

برای اینکه در تولید یک محصول به جایگاه خوبی برسید، لازم است که با برند های دیگر رقابت داشته باشید و صلاحیت بالای خود را به طور کامل ثابت کنید، در آن حالت است که خریداران به شما اعتماد می کنند و خرید خود را از شما انجام می دهند. مبل به گونه ای می باشد که هر خانواده ای چند سال یکبار اقدام به خرید آن می کند و سعی می کند که با کمک آن دکوراسیون خانه خود را تکمیل کند. برخی از این عزیزان به طور کامل در ایران فعالیت می کنند و برخی دیگر به کشور های دیگر مهاجرت کرده اند اما همچنان شرکت های مرتبط به آنها طرح ها را وارد بازار می کنند و فروش بالا را برای خود ثبت می کنند. ساخت مبل تلفیقی از هنر و ریاضی می باشد و تنها عزیزانی که در هر دو حالت خوب عمل می کنند می توانند مبلمان اداری شیکی را تولید کنند.

معروفترین طراحان مبلمان اداری

معروفترین طراحان مبلمان اداری

میزان فروش مبل افراد طراح مشهور

معروف ترین طراحان کشور ایران، طرح های خود را به صورت بین المللی عرضه می کنند. مبلمان سلطنتی یکی از معروف ترین نوع مبل هایی می باشند که در ابتدا یک ایرانی آن را کشف کرده است و طی چندین سال آن را به شکل های مختلف ارائه کرده است. میزان فروش محصولی مانند مبل، به کیفیت کار، مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین نحوه فروش آنها بستگی دارد که باید به خوبی همگی رعایت شوند. معروف ترین طراحان مبلمان اداری تمام تلاش خود را در سنین پایین به کار گرفته اند تا کار هایی متفاوت و جدید را ارائه دهند که تاکنون خیلی دیده نشده اند. به یاد داشته باشید که مبلمان مجهز موجود در ایران از دوام خیلی بالایی برخوردار هستند که در مبلمان عادی در اغلب موارد دیده نمی شوند. مبلمان با کیفیت همیشه فروش خوبی دارند و همین سبب می شود تا تنوع بالای مبلمان به صورت کاملا تضمین شده باشد، چرا که نوعی سرمایه گذاری می باشد.

میزان فروش مبل افراد طراح مشهور

میزان فروش مبل افراد طراح مشهور

تحصیلات معروف ترین طراحان مبلمان اداری

اغلب افرادی که در این زمینه تحصیل می کنند، آینده روشنی دارند، چرا که بازار کار این شغل هنوز اشباع نشده است و هر فردی که طرح خوبی را ارائه دهد می تواند شاهد رشد بالای کار خود باشد. تحصیل در یک رشته همراه با مطالعه بالا در بخش کتاب های مربوطه و داشتن خلاقیت، می تواند موفقیت بالایی را به همراه داشته باشد که لازمه کار ما می باشد. مبل با کیفیتی که در ایران تولید می شود، اسکلت قدرتمندی دارد و از دوام خیلی بالایی هم برخوردار می باشد، این نشان می دهد که تولید کننده آن به فکر تمامی جزئیات بوده است و برای تک تک آنها ارزش قائل می شده است و همین باعث شده تا به شهرت بالایی برسد. معروف ترین طراحان مبلمان اداری دارای سابت های معتبری می باشند که در تک تک آنها در مورد محصولات توضیحات جامعی ارائه شده است و شما می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید.

تحصیلات معروف ترین طراحان مبلمان اداری

تحصیلات معروف ترین طراحان مبلمان اداری

میزان موفقیت معروف ترین طراحان مبلمان اداری ایرانی

معروف ترین طراحان مبلمان اداری همانطور که از نامشان پیداست دارای موفقیت بالایی هستند و این ثمره چندین سال تحقیق و تلاش پیوسته می باشد. اینکه هر فردی در یک رشته ای که در آن تحصیل می کند تا چه حدودی موفق می شود، به عملکرد خود او بستگی دارد. وقتی که شما کار منحصر به فردی را ارائه می دهید و افراد زیادی هم از آن استقبال می کنند، نشان می دهد که شما پتانسیل پیشرفت خیلی زیادی دارید و می توانید موقعیت خود را به طور کامل بهبود بخشید.

پربازدیدترین مطالب مارا از دست ندهید!

سعی کنید با برنامه پیش روید تا کار ها به صورت منظم انجام شوند و سفارشات در زمان مقرر به دست صاحبان برسند. معروف ترین طراحان مبلمان اداری در سال 1400 مبلمان جدیدی را ارائه داده اند که خوشبختانه همگی به تعداد خیلی بالایی فروش رفته می روند.

میزان موفقیت معروف ترین طراحان مبلمان اداری ایرانی

میزان موفقیت معروف ترین طراحان مبلمان اداری ایرانی

صادر شدن مبلمان ایرانی

معروف ترین طراحان مبلمان اداری محصولات خود را به کشور های همسایه و غیر همسایه صادر می کنند و اجازه می دهند که فروش گسترش پیدا کند. وقتی که روند خرید و فروش به صورت حساب شده پیشرفت کند، مشتریان دائمی پیدا می کند و همین کمک می کند تا یک معامله پر سود دو طرفه ایجاد شود. معروف ترین طراحان مبلمان اداری متراژ مکان را هم در نظر می گیرند و به شما کمک می کنند تا گزینه ای را که مناسب تر می باشد را انتخاب کنید.

صادر شدن مبلمان ایرانی

صادر شدن مبلمان ایرانی

برقراری ارتباط با طراحان معروف مبلمان اداری

برای اینکه بتوانیم با این افراد ارتباط برقرار کنیم، لازم است که چند شرط لازم را داشته باشیم. مهمترین شرط این است که خودمان هم در شغلی فعالیت کنیم که مرتبط به تولید مبلمان می باشد. مسلما این افراد تایم آزاد کمتری دارند و ما باید به دنبال همان تایم آزاد آن ها باشیم و راهنمایی های لازم را دریافت کنیم. طراحان مبلمان اداری می توانند مشاوره های فوق العاده عالی را در اختیار شما قرار دهند و اجازه دهند که از آن ها استفاده کنید. مسلما با کمک آن ها می توانیم صنعت مبلمان سازی را تا حد خیلی زیادی بهبود ببخشیم.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

میز اداری چگونه در نظم پرسنل تاثیر دارد؟ این سوالی بسیار مهم با جوابی مهم تر است. پاسخ این سوال برای مدیران و طراحان دکوراسیون اداری بسیار راه گشا خواهد بود. بی شک یک اتاق شلوغ و یک میز کار نامناسب نقش زیادی در کاهش کارایی پرسنل ایفا می کند. کاهش کارایی کارمندان باعث بهره وری کمتر و نارضایتی مدیران و مراجعان خواهد شد. ما در گروه دکوراسیون اداری آفن در ادامه قصد داریم به بررسی نقش میز اداری در نظم پرسنل بپرداریم. با ما همراه باشید.

میز اداری

میز اداری

ارتباط میز اداری و نظم پرسنل

یک میز اداری استاندارد که ابزار و وسایل بر روی آن به خوبی چیده شده باشد می تواند باعث افزایش آرامش و خونسردی کارمندان، افزایش سطح راندمان کاری، ایجاد حس مثبت بودن و از بین رفتن بی نظمی ها و تنش های حاصل از آن می شود. افزایش راندمان کاری سبب افزایش سطح رضایت و بهتر شدن دید مشتریان و ارباب رجوع نیز می شود. با توجه به این توضیحات می توان به اهمیت یک میز اداری حرفه ای و استاندارد در بالابردن کیفیت کار کارمندان و ایجاد محیطی زیبا و دلنشین پی برد.

میز اداری چگونه باعث نظم اداری می شود؟

میز اداری در اصل مکمل سایر وسایل و تجهیزات اداری محسوب می شود و در کنار آنهاست که می تواند یک دکوراسیون خوب برای کارمندان فراهم کند. یک میز اداری شلوغ یا غیر استاندارد مشکلات متعددی را به وجود می آورد. از جمله این مشکلات می توان به برخورد دست با لوازم و وسایل روی میز، گم شدن بعضی وسایل مهم و نامه های اداری، عدم امکان نظافت میز و اطراف آن، ایجاد حواس پرتی برای کارمندان و کاهش سطح تمرکز آنان اشاره کرد.

میز اداری و نظم اداری

میز اداری و نظم اداری

اما حالا فرض کنید که با یک میز استاندارد اداری طرف هستید که لوازم و وسایل طبق اصول دکوراسیون اداری بر روی آن چیده شده است. میز به فاصله مناسبی از سایر تجهیزات و سایر میزها در اتاق قرار گرفته است و به همین دلیل محل تردد خوبی برای افراد فراهم شده است. نامه ها و وسایل مورد نیاز کارمندان به شکل منظمی بر روی میز قرار گرفته است و دسترسی به هر کدام به آسانی امکان پذیر است. این وضعیت قطعا باعث بهبود کارایی کارمندان و جلوگیری از مشکلاتی می شود که پیشتر گفته شد.

مزایای داشتن میز اداری استاندارد

علاوه بر نظم اداری و تاثیر آن در منظم بودن پرسنل می توان به موارد دیگری از مزایای وجود میزهای اداری استاندارد اشاره کرد.

قابل تغییر بودن محیط برای پرسنل

هیچ کسی نمی تواند یک نسخه کامل و واحد برای چیدمان میزها و وسایل آن در دکوراسیون اداری ارایه دهد. هر میز متناسب با فعالیت کسی که در پشت ان قرار می گیرد چینش می شود و فعالیت ها در هر قسمت از محیط کار متفاوت است. یکی از مزیت های میز اداری استاندارد و تاثیر آن در نظم پرسنل امکان استفاده از آن در بخش های مختلف و با اهداق متفاوت مجموعه اداری است. البته میزها در انواع مختلفی وجود دارند و می توان برای هر بخش میزی جدا با امکانات منحصر به فرد تهیه کرد اما میزهایی وجود دارند که می توان در شکل های مختلف و با اهداف مختلف از آنها استفاد کرد.

راحتی پرسنل با میز اداری استاندارد

راحتی پرسنل با میز اداری استاندارد

احساس راحتی پرسنل با میز اداری استاندارد

هر چه کارمندان احساس راحتی بیشتری داشته باشند سطح مشغله و دغدغه آنها بیشتر به فعالیت های مهم کار خود نزدیک می شود. میز و صندلی اداری نقش مهمی در این احساس راحتی ایفا می کنند. ارتفاع مناسب میز، کیفیت ساخت خوب، امکان دسته بندی کردن وسایل روی میز، امکان جمع کردن وسایل شخصی یا وسایل اضافه در کشوی میز و حفظ حریم خصوصی در مقابل سایر افراد از ویژگی های یک میز اداری خوب محسوب می شود. البته عوامل محیطی نیز مثل نور و دمای مناسب و همچنین محل قرار گیری میز هم ب درک این حس راحتی بیشتر کمک می کند.

مطالب پربازدید ما را از دست ندهید!

نکاتی برای منظم بودن میز اداری پرسنل

اگر چه یک میز اداری با کیفیت و استاندارد خود به خود بسیاری از مشکلات را بر طرف کرده و باعث نظم بیشتر در محیط اداری می شود، اما رعایت برخی نکات در مورد چینش وسایل و لوازم در اطراف و بر روی آن سبب منظم تر شدن پرسنل و اتاق کار می شود. موارد زیر نکاتی است که به رسیدن به این مهم کمک می کند.

  • فقط وسایل ضروری را بر روی میز قرار دهید. وسایل شخصی و اضافی را در کشوی میز و کاغذ ها یا نامه های اضافی را در کازیو قرار دهید. 
  • در بسیاری از ادارات شخصی مسئول تمیز کردن محیط اداری می باشد اما بهتر است خود کارمندان نیز هر روز اقدام به تمیز و مرتب کردن محیط میز خود و اطراف آن کنند.
  • کازیوی میز را هر چند وقت یک بار خالی کنید. برای این کار اسناد ضروری را اسکن کرده و استاد تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید.
  • برای هر میز، وجود یک سطل زباله ضروری به نظر می رسد. این سطل ها باید از طرف مجموعه تهیه شده و در اختیار کارمندان قرار گیرد.
  • علاوه بر کاغذ ها لوازم التحریر بدون استفاده را هم جمع کنید تا مانع از شلوغی و حواس پرتی شما شود. لوازم اضافه را در داخل میز خود قرار دهید.
  • برای انجام کارهای خود برنامه ریزی کنید تا هر کار را با سرعت مناسب انجام داده تا مدارک و لوازم مورد نیاز برای انجام هر کار بر روی میز انباشته نشوند. 

با میز اداری آذران فضا نما پرسنل خود را منظم کنید

آذران فضا نما یا به اختصار آفن یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و دکوراسیون اداری با سالها تجربه است. آفن علاوه بر میزهای اداری انواع صندلی و پارتیشن های اداری را نیز عرضه می کند. ادارات و شرکت های خصوصی می توانند با عقد قرارداد کاری با مجموعه آذران از تولیدات با کیفیت این مجموعه استفاده کرده و محیط کاری حرفه ای و استاندارد برای کارکنان خود فراهم کنند. در ساخت محصولات آفن از بهترین متریال استفاده شد است و گارانتی محصولات باعث اطمینان خاطر از کیفیت و دوام عمر برای مجموعه های اداری می شود.



:: برچسب‌ها: میز اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

مقایسه پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف MDF یکی از رایج ترین چالش ها در خرید تجهیزات اداری می باشد. با توجه به اینکه هر دو نوع پارتیشن از نظر جلوه ظاهری و کیفیت و قیمت دارای تنوع زیادی هستند، به همین دلیل نمی توان براحتی تصمیم گرفت که کدام گزینه مناسب تر است؟ با توجه به سوالات و ابهامت زیادی که در این زمینه وجود دارد، در ادامه آفن مقایسه جامعی در این زمینه ارائه خواهد داد تا بتوانند تصمیم بگیرید که پارتیشن شیشه ای بخریم یا پارتیشن ام دی اف؟

مقایسه پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف

مقایسه پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف

مقایسه پارتیشن شیشه ای با ام دی اف از نظر مقاومت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که لازم است در زمان خرید هر یک از تجهیزات دکوراسیون اداری مد نظر قرار گیرد، میزان مقاومت و استحکام محصول است. بر همین اساس دو نوع پارتیشن شیشه ای و ام دی اف MDF را می توان به صورت زیر با هم مقایسه نمود:

مقاومت پارتیشن در برابر ضربه و فشار

شیشه علیرغم زیبایی و جلوه ظاهری فوق العاده ای که دارد، اما نمی تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت ایده آلی داشته باشد. شیشه های استفاده شده در پارتیشن از جنس سکوریت می باشند و فشارهای معمول را می توانند تحمل کنند، اما برخورد وسایل سنگین منجر به شکستن آنها خواهد شد. این در حالیست که پارتیشن ام دی اف از این نظر در سطح بهتری قرار گرفته است. ام دی اف در برابر فشار و ضربه مقاوم است؛ مخصوصا در نوع دوجداره! استفاده از دو لایه ورق ام دی اف در این نوع پارتیشن باعث میشود استحکام آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

مقاومت در برابر نم و رطوبت

در برخی از محیط های کاری مانند کارخانجات و کارگاه های تولیدی، نم و رطوبت زیاد است و این می تواند به تجهیزات موجود در اتاق ها آسیب وارد کند. به همین دلیل لازم است از پارتیشن های مقاوم در برابر نم و رطوبت استفاده شود.

در یک مقایسه کلی میان پارتیشن شیشه ای و MDF می توان گفت نوع شیشه ای در سطح بهتری در این زمینه قرار دارد. نم و رطوبت هیچ تاثیر منفی بر شیشه ایجاد نمی کند اما ام دی اف های بی کیفیت به مرور ممکن است دچار تغییر در شکل ظاهری شوند. این ویژگی همچنین باعث میشود تمیز کردن و قابلیت شستشوی پارتیشن های شیشه ای در سطح بهتری قرار گیرد.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

پارتیشن ریلی (Sliding partitions)

فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی

تفاوت های پارتیشن شیشه ای و دوجداره آلومینیومی

مقایسه از نظر زیبایی ظاهری

مساله مهم دیگری که در انتخاب هر یک انواع پارتیشن وجود دارد، شکل ظاهری آنها می باشد. بر این اساس نمی توان به طور دقیق مقایسه بین پارتیشن شیشه ای با ام دی اف ارائه داد. چون شیشه های استفاده شده در این پارتیشن ها انواع مختلف مات و شفاف و طرح دار و ساده را شامل میشود. به همین دلیل می تواند فضایی کاملا لوکس و مدرن را با آنها در محیط کار ایجاد کرد. در مقابل، پارتیشن های ام دی اف رنگ پذیری بالایی داشته و از این نظر تنوع بالایی دارند و متناسب با نوع کسب و کار می توان آنها را انتخاب کرد.

همچنین لازم به ذکر است، بر روی بدنه پارتیشن های MDF می توان طرح های بسیار جذاب با دستگاه های لیزر و سی ان سی اجرا کرد. این در حالیست که به سختی می توان طرح های مورد نظر را روی سطح شیشه اجرا نمود. تنها راه طرح دار کردن شیشه ها، استفاده از سندبلاست و اجرای لوگو و آرم و غیره روی سطح پارتیشن است.

تفاوت های پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف

تفاوت های پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف

مقایسه پارتیشن شیشه ای با ام دی اف از نظر قیمت

به دلیل اهمیت زیاد مدیریت هزینه ها در تمام کسب و کارها، قیمت پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف در زمان خرید با هم مقایسه میشود. در حالت کلی شیشه گران تر از ام دی اف است و به همین دلیل هزینه بیشتری برای خرید آنها باید در نظر گرفت. اما این یک قانون همیشگی نیست و در برخی از مواقع حتی ممکن است ام دی اف چند برابر شیشه باشد!

به عنوان مثال، پارتیشن ام دی اف دو جداره با طرح و برشکاری های متنوع روی سطح آن باعث میشود قیمت نهایی کار گران از شیشه سکوریت ساده تمام شود. علاوه براین، کیفیت و برند تولید کننده شیشه و ام دی اف نیز از دیگر مواردی هستند که در مقایسه قیمت این پارتیشن ها دخیل هستند.

حفظ حریم خصوصی بهتر با پارتیشن شیشه ای و ام دی اف؟

دلایل زیادی برای استفاده از پارتیشن ها در محیط های کاری وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها، حفظ حریم شخصی برای هر یک از کارمندان است. به همین دلیل فضای کاری آنها با این تجهیزات از هم جدا میشود. مقایسه پارتیشن ام دی اف و شیشه ای از این نظر تا حد زیادی به این موضوع بستگی دارد که چه نوع محصولی را انتخاب کرده اید؟

پارتیشن با شیشه های مات و طرح دار یا سکوریت های معمولی و شفاف؟ اگر گزینه اول را انتخاب کرده اید نسبت به ام دی اف در یک سطح از حفظ حریم شخصی افراد قرار دارند. در شرایطی که بدنه پارتیشن شیشه معمولی و شفاف است، بدون شک MDF گزینه بهتری خواهد بود.

مقایسه عایق صوت و حرارت پارتیشن

به منظور ایجاد فضایی ایده آل برای کار، نه تنها باید دما در سطح استانداردی قرار گیرد، بلکه تا حد امکان سکوت باید برقرار شود. بر اساس دو فاکتور صوت و حرارت و عایق بودن پارتیشن ها از این نظر، شیشه بهتر از ام دی اف عمل می کند.

دلایل تفاوت پارتیشن شیشه ای با ام دی اف

دلایل تفاوت پارتیشن شیشه ای با ام دی اف

سرعت اجرا و نصب پارتیشن

این کاملا طبیعی است که شیشه جا به جایی سختی دارد و باید با دقت بالایی حمل و نقل آن انجام شود. علاوه براین، شیشه نسبت به ام دی اف وزن سنگین تری دارد. به همین دلیل اجرا و نصب پارتیشن های شیشه ای در مقایسه با ام دی اف سخت تر و زمان بر خواهد بود. افرادی که این پارتیشن ها را نصب می کنند باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند، در غیر این صورت خطر سقوط تایل های شیشه و شکستن وجود خواهد داشت.

محیط کار روشن با پارتیشن شیشه ای

نور به شدت بر میزان بازدهی کارمندان و کارکنان تاثیرگذار است و محیط های تاریک به مرور منجر به خستگی ذهن و حتی افسردگی آنها شود. به همین دلیل باید فضایی با نور مناسب و حتی الامکان نور طبیعی را برای آنها فراهم نمود.

یکی از مزایای پارتیشن های شیشه ای در مقایسه با پارتیشن ام دی اف، عبور نور طبیعی از جداره آنها می باشد. با عبور نور طبیعی نه تنها محیط کار روشن تر خواهد شد، بلکه می تواند منجر به گرم تر شدن فضا در زمستان و روزهای سرد سال گردد. این مزیت یعنی هزینه های مصرف انرژی نیز با پارتیشن های شیشه ای کاسته میشود.

کنترل و مدیریت محیط

در محیط های کاری که مدیریت کارکنان در حین کار برای مدیریت اهمیت زیادی دارد، در انتخاب نوع پارتیشن ها بهتر است جنس شیشه در اولویت قرار گیرد. پارتیشن های ام دی اف حریم شخصی برای کارکنان هر یک از بخش ها ایجاد می کند، اما شیشه ای بودن دیواره های اتاق منجر به مدیریت و کنترل بهتر آنها خواهد شد.

مقایسه نظم پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با شیشه

استفاده از کابل های شبکه و برق و غیره در بخش های مختلف محیط های کاری به منظور اتصال تجهیزات به هم باعث میشود نظم در محیط از بین برود. تعداد زیاد کابل هایی که در هر بخش وجود دارد فضا را بسیار شلوغ می کند و حتی امکان قطع شدن اتصالات وجود دارد. یکی از مزایای پارتیشن ام دی اف MDF در مقایسه با شیشه امکان پنهان ساختن کابل و سیم ها در بین جداره های آنها می باشد. پارتیشن های ام دی اف دو جداره دارای دو لایه هستند و فضای خالی بین آنها می تواند شرایط را برای عبور کابل ها فراهم کند.

بر اساس مواردی که به آن اشاره شد، به طور دقیق نمی توان مشخص کرد که همیشه کدام نوع پارتیشن بهتر است؟ در این مقایسه ابتدا باید شرایط مورد نظر در محیط کار مد نظر قرار گیرد و سپس بر اساس آنچه در طول متن اشاره شد، در نهایت تصمیم گرفت که پارتیشن شیشه ای بخریم یا ام دی اف MDF؟ کارشناسان آفن به منظور انتخاب آسان تر، مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه داده و تمام مزایا و معایب هر یک از محصولات را معرفی خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرید


:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

خرید اینترنتی مبلمان اداری یکی از بهترین شیوه ها برای دست یافتن به تنوع بسیار زیاد این کالاها در فروشگاه های مختلف می باشد. این شیوه خرید به همان اندازه که مزایا و خوبی به همراه دارد، در صورت عدم رعایت برخی نکات می تواند نتیجه ای کاملا عکس داشته باشد. گروه آفن در ادامه به مهم ترین نکاتی که در خرید آنلاین مبلمان اداری ارزان و با کیفیت باید مد نظر قرار داد اشاره خواهد نمود.

خرید اینترنتی مبلمان اداری ارزان

به دلیل محدودیت هایی که در بودجه اغلب کسب و کارها و ادارات و سازمان ها وجود دارد، ارزان بودن تجهیزات خریداری شده در اولویت قرار میگیرند. اما واقعیت این است که همیشه ارزان بودن به معنای خرید عالی نیست، بلکه می تواند نتیجه کاملا عکس را به همراه داشته باشد. هنر واقعی خریدار این است که بتواند میان خرید اینترنتی مبلمان اداری ارزان و با کیفیت تلفیق ایجاد کند. راه های زیادی برای دست یافتن به این هدف وجود دارد که مهم ترین آنها، مقایسه قبل از خرید می باشد.

خوشبختانه در خرید آنلاین مبلمان اداری با تنوع بسیار زیادی روبرو هستید که دسترسی به چنین چیزی در دنیای واقعی و فروشگاه ها بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. کافیست در خریدهای اینترنتی مبل اداری و میز و صندلی اداری ابتدا زمانی را برای مقایسه اختصاص دهید. هر چه دقیق تر نرخ و قیمت و کیفیت و قابلیت های مبل و میز اداری را با هم مقایسه کنید، به همان نسبت شانس بیشتری در تجربه خرید ارزان خواهید داشت.

نکات مهم خرید انواع مبلمان اداری

نکات مهم خرید انواع مبلمان اداری

بررسی محصول در خرید آنلاین مبلمان اداری

مساله بسیار مهمی که در تمام انواع خریدهای اینترنتی و آنلاین وجود دارد، وجود ابهام در ویژگی های محصول و کالا می باشد. در خریدهای حضوری خریدار می تواند محصول را از نزدیک مشاهده کند و جنس و رنگ و حتی کیفیت را با لمس و بررسی آن متوجه شود. این در حالیست که در خرید اینترنتی مبل اداری چنین چیزی امکان پذیر نیست و ابهامات زیادی ممکن است برای خریدار وجود داشته باشد.

در خرید اینترنتی انواع مبلمان اداری بهتر است قبل از خرید تمام ویژگی های محصول مورد نظر را بررسی کنید. فروشگاه های اینترنتی مبلمان اداری اگر معتبر باشند و در این زمینه حرفه ای عمل کرده باشند، بدون شک ویژگی های محصول از قبیل اندازه و ابعاد، جنس روکش، رنگ بندی را مشخص نموده و تصاویری از زوایای مختلف از آنها ارائه می دهند. علاوه براین، در بخش نقد و بررسی محصولات نیز اطلاعات جامعی می توانید بدست آورید.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از افن دنبال نمایید

راهنمای خرید مبلمان اداری

خرید آنلاین مبلمان اداری دست دوم

قبل از خرید میز اداری باید به نکاتی توجه کرد؟

خرید آنلاین مبل اداری استاندارد

هر یک از محیط های اداری دارای اندازه و ابعاد خاصی در فضای اتاق ها هستند و اصطلاحا متراژها با هم فرق دارد. علاوه براین، نوع میز و مبل و صندلی هایی که در بخش های مختلف ادارات و محیط های کاری و شرکت ها استفاده میشود نیز با هم فرق دارند.

به همین دلیل بهتر است قبل از جستجوی مبل مورد نظر در اینترنت، ابتدا تمام استانداردهای مورد نیاز را لیست کنید. چه نوع مبلمانی نیاز دارید؟ جنس روکش آن چه چیزی باشد؟ میز مدیریت مد نظر است یا کارمندی؟ صندلی ها از نظر ارگونومیک چه استانداردهایی داشته باشند؟ رنگ بندی میز و مبلمان چطور باشد؟

پس از لیست کردن تمام مواردی که لازم است مبلمان و میز و صندلی ها دارا باشند، جستجو برای خرید آنلاین را انجام دهید. بدون شک در این شرایط در بازه زمانی کوتاه به همان محصولی دسترسی پیدا می کنید که هدف اصلی تان است.

خرید اینترنتی مبلمان اداری استاندارد

خرید اینترنتی مبلمان اداری استاندارد

خرید آنلاین مبلمان اداری عمده و جزئی

برخلاف شرکت های کوچک که به تعداد اندکی از میز و مبل و صندلی نیاز دارند، ادارات و سازمان ها و محیط های کاری بزرگ تعداد آنها زیاد است. با توجه به اینکه برخی از فروشگاه های اینترنتی محدودیت در تعداد محصول و کالا دارند، لذا قبل از خرید ابتدا بررسی کنید که امکان خرید عمده وجود دارد یا خیر؟ در خریدهای عمده آیا تخفیف ارائه میشود یا خیر؟ بررسی این موارد بدون شک می تواند خرید را بهتر و مدیریت شده پیش ببرد و در صرفه جویی هزینه ها نیز موثر خواهد بود.

خرید اینترنتی انواع مبلمان اداری

با توجه به اینکه در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی می توان با افزایش تعداد کالاها از تخفیف برخوردار شد، لذا بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا تنوع در محصولات سایت زیاد است یا خیر؟ به عنوان مثال اگر قصد خرید میز اداری دارید، بدون شک فروشگاه هایی که انواع میز کانتر، میز مدیریت و میز کنفرانس در اندازه های مختلف را ارائه می دهند، شرایط بهتری خواهند داشت. در این شرایط می توان تمام انواع میزهای مورد نظر را از یک فروشگاه سفارش داد و از تخفیف استفاده نمود.

خرید اینترنتی انواع مبلمان اداری

خرید اینترنتی انواع مبلمان اداری

قابلیت اعتماد فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری

تفاوتی ندارد که قصد خرید آنلاین میز و مبل اداری را داشته باشید یا پارتیشن و غیره، در هر صورت فروشگاه هایی را برای این منظور باید انتخاب کنید که قابلیت اعتمادشان ثابت شده باشد. علاوه بر بررسی سابقه فعالیت فروشگاه ها، وجود نماد اعتماد الکترونیکی نیز می تواند نشان دهنده قابلیت اعتماد و اطمینان آنها به شمار رود. کافیست کمی در اینترنت نام فروشگاه را جستجو کنید تا با سابقه فعالیت آن و همچنین میزان رضایت کاربران و سار خریداران آشنا شوید.

از دیگر مواردی که می تواند قابلیت اعتماد و اطمینان یک فروشگاه آنلاین مبلمان اداری را نشان دهد، اطلاعات تماس روی سایت است. به فروشگاه هایی که اطلاعات کاملی از خود ارائه داده و راه های ارتباطی متنوعی در اختیار کاربر و مخاطب خود قرار می دهند، بدون شک راحت تر می توان اعتماد کرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اینترنتی مبلمان اداری ابتدا با تیم فروش و پشتیبانی سایت مورد نظر تماس بگیرید. نه تنها از این طریق می توانید قابلیت اعتماد آنها را بررسی کنید، بلکه از مشاوره های رایگان قبل از خرید نیز می توانید استفاده نمایید.

خرید اینترنتی مبل و میز اداری ارزان قیمت

گروه آفن یکی از بزرگترین مراکز فروش آنلاین انواع مبل و میز اداری در طرح و رنگ بندی های متنوع می باشد. این مجموعه با سالها سابقه فعالیت، آماده ارائه عمده و جزئی انواع دکوراسیون اداری و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جزئیات و ویژگی های هر یک از محصولات و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش آفن تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

پارتیشن اداری یک نوع جدا کننده برای بهینه سازی فضاهای اداری است که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری بسیاری از دفاتر پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته لازم به ذکر است که پارتیشن های اداری به دلیل قابلیت هایی که دارند، اعم از جابجایی راحت و نصب راحت، در کلیه ی قسمت های داخلی ادارات استفاده می شوند. در واقع یکی از راه های تفکیک و جداسازی کارکنان اداره، پارتیشن بندی می باشد و با استفاده از آن می توان محیط اداری به قسمت های مجزا تقسیم کرد.

در این مقاله که توسط ما در گروه مبلمان اداری آفن تهیه شده است، شما عزیزان را با استفاده بهینه از نور طبیعی هنگام اجرای پارتیشن اداری بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پارتیشن بندی و کاربرد آن

در واقع پارتیشن بندی ادارات به روشی گفته می شود که در محیط هایی مانند ادارات جهت استفاده بهینه از فضا و ایجاد حریم خصوصی کارکنان، از آن استفاده می شود. پارتیشن اداری در طرح ها و جنس های متنوعی در بازار وجود دارد که می تواند با انواع سبک دکوراسیون سازگار باشد.

از جمله کاربرد های این ابزار، تفکیک نقطه ورودی از دیگر قسمت های محیط در دکوراسیون داخلی می باشد. این نکته قابل ذکر است که محیط اداری هم از این قانون مستثنی نبوده و با کمک پارتیشن اداری می توان فضای ورودی ادارات را از هم جدا کرده و جلوه خاص و ویژه ای به محیط می بخشد. از دیگر کاربرد های پارتیشن اداری، ایجاد فضایی پویا و مدرن بوده که امروزه به دلیل سبک های گوناگونی از پارتیشن ها، موجب شده است فضای ادارات پویا و جلوه مدرنی به خود بگیرد.

نحوه استفاده بهینه از نور طبیعی در پارتیشن اداری

همانطور که می دانید در طی سال‌های اخیر تقریبا تمام شرکت‌ها سعی در استفاده بیشتر از نور طبیعی دارند. دسته بندی فضاهای گوناگون به کمک دیوار و یا پارتیشن‌های معمولی، موجب تاریک شدن محیط‌های داخلی می‌شود. این موضوع موجب تقسیم ناعادلانه نور در فضاهای مختلف می‌شود. در این شرایط استفاده از پارتیشن شیشه ای راهکاری بسیار مفید است. پارتیشن‌های شیشه ای موجب تقسیم بهتر نور در فضاهای مختلف می‌شوند؛ و با وجود اینکه چندین فضای مجزا پدید می‌آورند؛ اجازه می‌دهند نور طبیعی و حتی مصنوعی در کل فضا در جریان باشند.

انواع مختلف پارتیشن بندی ادارات از نظر جنس

پارتیشن اول که می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم، پارتیشن MDF می باشد. در اصل MDF یکی از پرکاربرد ترین فرآورده های چوبی به شمار می رود که با روش خشک ساخته شده است. ورقه های  MDF پس از تولید بوسیله روکش هایی مخصوص پوشانده می شود. در بیشتر موارد ورق های MDF با روکش ملامینه پوشانده می شود.

پارتیشن شیشه ای یکی دیگر از انواع مختلف پارتیشن اداری به شمار می رود که به دلیل قابلیت هایی که دارد موفق شده است توجهات زیادی را به خود جلب نماید. در حقیقت پارتیشن شیشه ای همان دیوار شیشه ای است که ضمن تقسیم بندی فضا، ویژگی آکوستیک، نور طبیعی و … دارد.

پارتیشن شیشه ای وظیفه محافظت از محل کار را در برابر عوامل محیطی مانند سر و صدا، گرد و غبار، نفوذ حشرات و حتی تغییرات دمایی زیاد برعهده دارد. پارتیشن چوبی نوع دیگری از این ابزارات می باشد که از جمله قدیمی ترین پارتیشن ها محسوب شده و دارای ظاهر ساده و بسیار زیبایی می باشد.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

آشنایی با جذاب ترین ایده ها برای تزیین پارتیشن

معرفی به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری

نکات مهم در پارتیشن بندی فضاهای اداری چه هستند؟

نکات مهم و ضروری در انتخاب پارتیشن اداری

هدف اصلی از پارتیشن بندی محیط اداری قطعه بندی فضا بوده که موجب می گردد محیط جلوه خاصی به خود بگیرد. از این رو برای انتخاب پارتیشن اداری باید برخی قوانین را رعایت نمود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

در وهله اول در پارتیشن بندی فضای ادارات، انتخاب پیمانکار خبره و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا نتیجه ی ایده آلی به دست آورید.یک نکته ی مهم دیگر در پارتیشن بندی محیط اداری هماهنگی آن با طراحی سایر بخش های محیط کار است. منظور از هماهنگی پارتیشن اداری، هارمونی آن با رنگ و سبک معماری سایر بخش های محیط کار است.

لازم به ذکر است که بایستی پارتیشن بندی به گونه ای انجام شود که به هیچ عنوان باعث کوچکتر شدن فضا نشود. بهتر است هنگام پارتیشن بندی تعداد قطعات و محل نصب آنها را به طور دقیق تعیین کنید.

نکات مهم انتخاب انواع پارتیشن اداری

نکات مهم انتخاب انواع پارتیشن اداری

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

  1. توانایی جابجایی راحت و آسان در کوتاه ترین زمان

  2. استفاده بهینه از فضای داخلی ادارات

  3. قابلیت پیاده سازی و اجرا در انواع مختلف محیط ها

  4. دارای طول عمر بالا

  5. از نظر اقتصادی بسیار بهینه و مقرون به صرفه

قیمت پارتیشن های اداری

طبیعتا  یکی از تاثیر گذار ترین مسائل در قیمت نهایی، هزینه هایی می باشد که صرف فریم کردن شیشه ها در پارتیشن وجود دارد. در حالت کلی در صنعت پارتیشن اداری به نحوه نصب شیشه ها در پارتیشن با ایمنی بالا و هزینه های مقرون به صرفه تر فکر می شود. حال اگر شما فضایی را که برای پارتیشن بندی انتخاب نموده اید نیاز به شیشه و نور ندارد مواد و متریال های ارزان تر و زیباتری جایگزین آن در دسترس بوده و وجود دارند.

در واقع جابجایی پارتیشن یکی از مهم ترین خصوصیات پارتیشن های اداری بوده که در هنگام سفارش به این مسئله توجه نمایید که پارتیشن مورد نظر و انتخابی شما چقدر امکان جابجایی دارد. این نکته قابل ذکر است که جابجایی های لازمه در پارتیشن اداری تنها از یک ساختمان به ساختمان دیگر نیست. در بسیاری از موارد پیش آمده است که با تغییر دادن پارتیشن در یک فضا فقط به مقدار 10 سانتی متر تحولات قابل توجهی در محیط ایجاد شده است. اغلب پارتیشن هایی که توسط افراد بی تجربه با هزینه هایی پایین تر اجرا می شود در عمل امکان جابجایی ندارند.

پارتیشن بندی از دیدگاه معماری

برای رسیدن به اطلاعات بهتر و کاملتر در رابطه با این سیستم ها، بهتر است در مرحله اول از تفکیک کننده ها استفاده کنیم. در معماری به کلیه جدا کننده های محیط های گوناگون پارتیشن گفته می شود و پارتیشن ها در معماری با انواع مواد و متریال ها طراحی و به تولید می رسند. از آجر و سیمان گرفته تا سنگ و کناف ولی در معماری برای پارتیشن بندی ادارات عوامل زیادی به ویژه نور چندین بار مورد بررسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار یکی از اساسی ترین و مهمترین مسائلی است که هر فردی که کار سنگین و پر مشقتی را انجام می دهد باید به آن توجه کند و بر اساس سختی کار خود لایف استایل زندگیش را تنظیم نماید.

این اصل مهم و اساسی می تواند بر روی سلامت هر فرد اثر گذار باشد و از درد و ناراحتی افراد هنگام و پس از کار کم کند و بر روی میزان آسایش روزانه تاثیر بگذارد و به عنوان یک عامل تعیین کننده سلامت افراد شناخته شود. بر همین اساس تصمیم داریم در ادامه راهکار هایی ارائه دهیم که در این زمینه شما اقدامات مربوط به پیشگیری از گردن درد و کمر درد در محل کار را بیاموزید و به انجام راهکارهای نامبرده شده بپردازید پس در آفن همراه ما باشید.

چرا پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار اهمیت دارد؟

پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار امر بسیار مهمی می باشد زیرا برای آن که سلامت ستون فقرات حفظ شود، وضعیت بدن هر چند وقت یکبار باید تغییر پیدا کند. به همین خاطر حرکت دینامیک و پویایی بدن می تواند به بهبود گردش خون بدن کمک کند و در پی آن خستگی عضلانی برطرف شود.

مدت طولانی در یک پوزیشن نشستن می تواند ناراحتی های بسیاری را برای ستون فقرات به همراه بیاورد. به همین خاطر باید بهترین وضعیت ممکن برای ستون فقرات ایجاد شود تا فرد در حین انجام کار احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشد.

دلایل اهمیت به گردن و کمر

دلایل اهمیت به گردن و کمر

چگونه پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار صورت گیرد؟

برای اینکه پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار صورت گیرد، باید بلندی صندلی در حد مناسب تنظیم شود و بلندی صندلی اداری باید به گونه‌ ای باشد که پاها روی زمین قرار گیرد و یا حداقلی زیرپایی باید وجود داشته باشد که سطح سختی زیر پا احساس شود. همچنین فرد باید در زاویه ۱۰۰ الی ۱۱۰ درجه به عقب تکیه دهد و دقت کنید که صندلی باید به صورت یک تکیه گاه مناسب باشد و در راحت ترین موقعیت تنظیم شود. اگر تکیه گاه به‌ خوبی تنظیم نشود شما باید یک کوسن و یا حوله لوله شده را پشت کمر خود قرار دهید تا این چنین حمایت کاملی از کمرتان انجام داده باشید.

به پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار باید به طور ویژه توجه شود برای مثال نشیمن صندلی باید اندازه بدن فرد باشد همچنین افراد باید صندلی را تهیه کنند که زمانی که به عقب تکیه می دهند چندان بالا نیاید و به پشت زانوها و ران پا فشار وارد نشود. دسته های صندلی نیز باید در ارتفاع مناسبی تنظیم شود تا زمانی که دست هایتان را بر روی آن می گذارید شانه‌ هایتان راحت باشد و مجبور نشوید که به بالا خم شوید و یا قوز کنید.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند

آسیب ها و عوارض استفاده از صندلی اداری غیر استاندارد

پیشگیری از کمردرد هنگام کار

برای پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار باید به حالات و تغییرات بدن در زمان نشستن توجه کرد. برای مثال زمانی که مدت زمان طولانی در یک پوزیشن و در یک حالت نشسته ایم، باید تمام سعی خود را انجام دهیم که در بدنمان تغییراتی ایجاد کنیم. این چنین زمانی که بر روی سطح صافی مانند صندلی و نیمکت نشسته ایم، باید برای حمایت از بدنمان پوزیشن مناسبی را برای نشستن فراهم کنیم و کارهایی مانند رو به جلو خم شدن و یا قوز کردن می تواند کاملاً به بدن ما آسیب برساند.

پیشگیری از کمر درد در هنگام کار

پیشگیری از کمر درد در هنگام کار

پیشگیری از کمردرد با ورزش

توجه به پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار بسیار اهمیت دارد به طوری که شما چه در زمان کار و چه قبل یا بعد از آن باید به آن توجه کنید و همواره به این موضوع توجه کنید که باید تمام فعالیت‌ هایتان را در راستای پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار تنظیم کنید. برای مثال پس از کار باید فعالیت های مناسبی برای رفع خستگی انجام دهید تا به طور کامل خستگی از بدنتان رفع شود و انجام حرکات کششی و جبرانی را برای رفع درد در کمر و گردنتان نیز در طول روز انجام دهید.

پیشگیری از گردن درد در هنگام کار

برای پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار باید فاصله سر و گردن خود را با صفحه نمایش تنظیم نمایید و دقت کنید که باید قدرت دیدتان را بر اساس این فاصله بالا ببرید و اگر قدرت بینایی قوی ندارید حتما به یک چشم پزشک مراجعه کنید تا روند طبیعی در دیدتان به وجود آید و حتما معاینه های دوره ای چشم خود را فراموش نکنید.

فاصله صفحه نمایش را کنترل کنید و اگر می توانید صفحه نمایش را در دورترین حالت ممکن تنظیم نمایید تا به چشمانتان کمترین آسیب وارد شود و برای سلامت چشمان و گردنتان نیز بر روی صفحه زوم نکنید تا خمیدگی در گردنتان نیز ایجاد نشود و به چشمانتان نیز آسیبی وارد نشود. شما می توانید برای پیشگیری از گردن درد تمرینات نرمشی انجام دهید تا کمترین آسیب به گردنتان وارد شود.

راه های پیشگیری از گردن درد در حین کار

راه های پیشگیری از گردن درد در حین کار

چه عواملی باعث پیشگیری از کمردرد می شود؟

اگر بخواهید که به کارهایی که باعث پیشگیری از کمردرد می شوند عمل نمایید باید کارهای نادرستی را که هم اکنون انجام می دهید که به کمر و گردنتان آسیب می زند ترک کنید. به عنوان مثال وضعیت نادرست بدن می تواند بسیار آسیب زا باشد و از این مورد به عنوان یکی از علت های کمر درد یاد می شود. اگر مدت طولانی وضعیت غیر طبیعی و غیر استاندارد بدنی خود را در برابر صفحه نمایشگر حفظ کنید، به کمر و گردنتان آسیب وارد می شود و اگر نحوه نشستن درست را در برابر صفحه نمایش در محل کارتان بیاموزید می توانید قدم بزرگی در پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار بردارید.

برآمدگی دیسک از خطرناک ترین بیماری هایی است که در پی عدم پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار به وجود می آید و برای پیشگیری از کمردرد و گردن درد در هنگام کار و به دنبال آن پیشگیری از برآمدگی دیسک باید از بلند کردن اجسام سنگین بپرهیزید و مراقب انجام تمرینات ورزشی سخت و دشوار نیز باشید.

نحوه صحیح نشستن در محل کار

نحوه صحیح نشستن در محل کار جهت پیشگیری از کمر و گردن درد



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

قیمت پارتشین اداری چوبی و شیشه ای تحت تاثیر فاکتورهای بسیار زیادی قرار گرفته و به همین دلیل در نرخ های متنوعی ارائه میشوند. این تجهیزات که به عنوان جدا کننده در واحدهای اداری و کاری مورد استفاده قرار میگیرند، از نظر جنس، نوع و مدل دارای تنوع بسیار زیادی بوده و بر همین اساس نیز نرخ گذاری میشوند. گروه آذران فضا نما؛ تولیدکننده انواع پارتیشن اداری ساده، متحرک و ثابت تک جداره و دو جداره در ادامه تمام عواملی که در گران یا ارزان شدن این تجهیزات و نحوه خرید ارزان آنها را بررسی خواهد نمود.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس تعداد جداره

یکی از اصلی ترین دسته بندی هایی که می توان برای قبیل از جداکننده های اداری ارائه داد، تعداد جداره ها و میزان ضخامت و استقامت بدنه آنها می باشد. این کاملا طبیعی است که هر چه تعداد جداره ها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آنها گران تر خواهد بود.

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

این پارتیشن ها از قاب هایی با پروفیل های 4*4 تهیه شده و آلومینیوم به کار رفته در آنها با روکش آنادایز شده است. طراحی این تجهیزات به گونه ایست که می توان آنها را بدون اتصال به سقف و تنها به کمک ستون های متعدد به زمین متصل کرد. با توجه به نوع متریال استفاده شده در آنها که می تواند ام دی اف یا شیشه باشد، قیمت های متفاوتی دارند.

قیمت انواع پارتیشن اداری

قیمت انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری دو جداره

از مقاوم ترین گزینه ها برای خرید پارتیشن اداری می توان به نوع دوجداره آنها اشاره کرد. در ساخت این جداکننده ها از پروفیل های 10* 10 استفاده شده و بدنه ام دی اف، چوب، آلومینیوم یا ترکیبی می باشد. با توجه به اینکه در تولید این جداکننده ها از متریال بیشتری استفاده میشود و کاملا عایق صدا هستند، قیمت آنها نسبت به نوع تک جداره گران تر است.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس جنس

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم که در تعیین قیمت جداکننده های اداری مدرن و لوکس و غیره، جنس بدنه آنها می باشد. از رایج ترین متریال های مورد استفاده در تولید این جداکننده ها می توان به چوب، شیشه و ام دی اف اشاره کرد که قیمت های آنها عبارتند از:

پارتیشن چوبی

در محیط های اداری و دفاتر کار با سبک های کلاسیک و لوکس بیشتر از میز و کمد و پارتیشن های چوبی استفاده میشود. چوب های طبیعی در حالت کلی از گران ترین متریال ها در تولید تجهیزات دکوراسیون بوده و از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشند. با توجه به نوع چوب به کار رفته در آنها، اندازه و ابعاد و مدل قیمت های متفاوتی برای پارتیشن های چوبی اداری ارائه میشود. برخی از مدل های دارای کنده کاری با بدنه تمام چوب قیمت گران تری نسبت به مدل های ساده تر دارند.

پارتیشن اداری شیشه ای

در اغلب محیط های کاری مدرن از پارتیشن شیشه ای استفاده میشود که دارای تنوع زیادی از نظر جنس و همچنین طرح و نوع هستند. شیشه های استفاده شده در این پارتیشن ها سکوریت مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارند. میزان ضخامت شیشه ها و استحکام آنها بر قیمت ها تاثیر چشمگیری دارد.
با توجه به اینکه در این پارتیشن ها از شیشه های ساده استفاده شده یا طرح دار، قیمت ها تغییر می کند. پارتیشن با شیشه های سندبلاست که امکان ایجاد تصاویر با طرح های دلخواه در آنها وجود داشته و از سکوریت های ساده نیز مقاوم تر هستند، قیمت بیشتری دارند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری ام دی اف

به دلیل گران بودن چوب طبیعی، در تولید تجهیزات اداری و دکوراسیون از ورق های ام دی اف استفاده میشود. این ورق ها دارای ظاهری شبیه به چوب هستند و در برابر نم و رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به چوب طبیعی دارند. قیمت پارتیشن اداری ام دی اف با توجه به نوع ام دی اف و برند تولیدکننده و مقاومت آنها تعیین می گردد. در مقایسه با جداکننده های شیشه ای، نوع ام دی اف قیمت ارزان تری داشته و نصب آنها نیز اسان تر خواهد بود.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع

از دیگر فاکتورهای موثر در محاسبه قیمت پارتیشن های اداری، نوع و ثابت و متحرک بودن آنها می باشد. پارتیشن های ثابت با تجهیزات و یراق آلات مختلف روی زمین ثابت شده و امکان جا به جایی آنها وجود ندارد. این در حالیست که نوع متحرک آنها را می توان بر حسب نیاز و شرایط جا به جا کرد.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

به دلیل تجهیزات استفاده شده در این دو نوع جداکننده، قیمت پارتیشن های اداری متحرک ارزان تر از نوع ثابت می باشد. البته این در حالیست که دو نمونه قابل مقایسه از نظر سایر ویژگی ها از قبیل اندازه و ابعاد و جنس بدنه و تعداد جداره ها یکسان در نظر گرفته شوند.

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر اساس مدل

در هر یک از سبک های چیدمان محیط های اداری و کاری می توان از تجهیزات با طرح و مدل های مختلفی استفاده نمود. با توجه به مدل و طرح کلی جداکننده ها قیمت های متفاوتی برای آنها ارائه میشود. تفاوت نرخ در این پارتیشن ها به صورت زیر می باشد:

قیمت پارتیشن اداری ساده

این پارتیشن ها دارای بدنه تمام چوب یا شیشه و آلومینیوم بوده و هیچگونه طرح روی سطح آنها وجود ندارد. به همین دلیل روند تولید ساده تری داشته و در نهایت منجر به ارزان تر شدن قیمت آنها خواهد شد. البته قیمت پارتیشن اداری ساده فریم لس یا بدون قاب و قاب دار متفاوت است. نوع بدون قاب این جداکننده ها به دلیل عدم استفاده از قاب آلومینیومی و فلزی قیمت ارزان تری نسبت به نوع دارای قاب دارند.

قیمت پارتیشن اداری طرح دار

از شیک ترین و پرطرفدارترین جداکننده ها می توان به نوع طرح دار اشاره کرد که تنوع زیادی داشته و از نظر قیمت نیز بالاتر از نوع ساده هستند. این پارتیشن ها ممکن است ترکیبی از چوب و شیشه بوده و روی سطح آنها کنده کاری ایجاد شده باشد.
یکی از گران ترین نمونه ها در این میان، پارتیشن های چوبی و شیشه ای می باشند که شیشه های سندبلاست روی آنها اجرا شده اند.

راه های خرید پارتیشن اداری ارزان قیمت

علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری نیز در تعیین قیمت پارتیشن های اداری تاثیرگذار می باشند که با در نظر گرفتن آنها می توان خرید ارزانی را تجربه کرد. به عنوان راهکار برای خرید ارزان قیمت پارتیشن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
خرید اینترنتی می تواند شرایط را برای ثبت سفارش از تولیدکننده های اصلی فراهم کند. با این امکان می توان از هر نقطه از ایران خرید را در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت ثبت کرد.
قبل از خرید مدل های مختلف را با هم مقایسه و در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. همیشه گران بودن پارتیشن اداری به معنای مناسب بودن آن برای هر محیط با هر سبک چیدمان نیست! در خریدهای اینترنتی فرصت برای مقایسه آسان در زمان کوتاه فراهم شده و می توان مدل های مناسب را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

خرید پارتیشن اداری ارزان

خرید پارتیشن اداری ارزان

ارائه پارتیشن اداری ارزان قیمت

آذران نما فضا یکی از بزرگترین تیم های تولید کننده انواع تجهیزات اداری از قبیل پارتیشن های تک جداره، دو جداره و شیشه ای می باشد که امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است. از هر نقطه از ایران و بدون واسطه می توانید خرید خود را ثبت و محصول مورد نظر را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش آذران فضا نما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

در محیط اداری چند عنصر مهم چون میز و صندلی اداری وجود دارد که دائما از جانب کارمندان استفاده می شود. ارتفاع استاندارد صندلی اداری مهم می‌ باشد چون با سلامتی کارمند در ارتباط است و در صورت مناسب نبودن موجب پایین آمدن راندمان کاری او خواهد شد. کارمندان تقریبا نیمی از روز خود را در محیط اداره به سر می برند و توجه به سلامتی و راحتی آنها بسیار مهم می ‌باشد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با ارتفاع استاندارد صندلی اداری خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ارتفاع استاندارد صندلی اداری از این نظر مهم می‌ باشد که آسیب کمی به بدن کارمندی که از آن استفاده می کند برساند و موجب راحتی و آسایش او شود. ارتفاع استاندارد صندلی اداری سبب می شود به مرور زمان دچار درد در شانه، گردن و دست نشویم و با انرژی بیشتری به فعالیت های اداری رسیدگی نماییم. ارتفاع استاندارد صندلی اداری باید به گونه ای باشد که کف پای کارمند در سطح زمین باشد و زاویه ای نود درجه با زمین ایجاد کند. ارتفاع استاندارد صندلی چیزی بین 40.6 تا 53.3 سانتیمتر خواهد بود.

ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ارتفاع استاندارد صندلی اداری

اهمیت ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ارتفاع استاندارد صندلی اداری از این نظر مهم می باشد که کم بودن ارتفاع و نامناسب بودن آن سبب می شود نشیمنگاه وزن زیادی را متحمل شود و فشار زیادی به کمر وارد شود. ارتفاع مناسب صندلی اداری سبب کم شدن تاثیرات منفی بر بازو، شانه، گردن و کمر می شود.  کارمند در طول روز برای انجام فعالیت های خود مجبور به استفاده از صندلی می باشد و ارتفاع مناسب و ارگونومیک بودن آن سبب می شود فعالیت های خود را به درستی انجام دهد و راندمان کاری افزایش پیدا می کند. حفظ سلامتی کارمند سبب حفظ روحیه او می شود و کارمندی که روحیه مناسب و بالایی داشته باشد شرکت را در رسیدن به هدف بهتر یاری می رساند. در صورتیکه که ارتفاع استاندارد صندلی اداری رعایت شود گردش خون بهتر برقرار می شود و موجب می شود احساس خوب و راحتی در اندام های پایینی داشته باشید.

اهمیت ارتفاع استاندارد صندلی اداری

اهمیت ارتفاع استاندارد صندلی اداری

نکات مهم در ارتفاع مناسب صندلی اداری

با توجه به نوع کاربری که صندلی اداری دارد ارتفاع آن مشخص می شود ولی معمولا ارتفاعی که مناسب باشد یک سوم بدن شخص خواهد بود. شیبی که کف صندلی باید داشته باشد باید ده تا پانزده درجه و رو به جلو باشد و برای اینکه فرد سر نخورد از یک بالش می توان استفاده کرد. پشتی صندلی باید انحنای مناسبی داشته باشد تا زمانی که فرد تکیه می کند گودی کمرش پر شود. اگر پشت صندلی صاف بود از بالش استفاده کنید تا گودی کمرتان حفظ شود.

پربازدیدترین مطالب

ارتفاع استاندارد صندلی اداری باید به گونه ای باشد که وقتی فرد مشغول مطالعه می شود موجب خم شدن سر و گردنش بیشتر از بیست درجه به پایین نشود. این ارتفاع باید به گونه ای باشد که پای فرد به راحتی به زمین برسد و باعث نشود پا به طرف شکم خم شود و موجب بلند شدن پشت ران از کفی صندلی نشود. اگر روی صندلی زیاد می نشینید و استفاده زیادی از آن می کنید بهتر است انواع قابل تنظیم ارتفاع را خریداری نمایید.

نکات مهم در ارتفاع مناسب صندلی اداری

نکات مهم در ارتفاع مناسب صندلی اداری

تاثیر صندلی استاندارد بر وضعیت جسمانی

سلامتی ستون فقرات عامل مهمی می باشد که ارتفاع مناسب صندلی سبب حفظ آن خواهد شد. ارتفاع صندلی باید استاندارد باشد در غیر این صورت حتی اگر درست بنشینید و حرکات ورزشی داشته باشید باز هم بعد از گذشت مدت زمانی طولانی مشکلاتی در کمرتان رخ می دهد. فاصله ای که پای فرد تا زمین دارد باید در حد مناسبی باشد و سطح پشتی و جنس رویه آن مناسب باشد. ارتفاع نامناسب سبب می شود در طولانی مدت بدنتان خسته شود و دچار درد در زانو، گردن و کمر شوید. پس برای جلوگیری از عوارض کوتاه مدت و یا بلند مدت ناشی از نشستن روی صندلی اداری باید نوع ارگونومیک و استاندارد را انتخاب نمایید. ارتفاع مناسب صندلی اداری از پشت زانو تا سطح زمین باید در نظر گرفته شود که اگر این ارتفاع زیاد باشد موجب فشار زیاد بر بافت نرم پشت ران می شود و آ‌سیب زیادی می بیند. اگر این ارتفاع کمتر از حد استاندارد باشد استخوان های لگن فشار زیادی را متحمل می شوند و صدمه زیادی به آنها وارد می شود.

سلامت جسم با صندلی استاندارد

سلامت جسم با صندلی استاندارد

تنظیم کردن ارتفاع صندلی اداری 

صندلی ها برای تنظیم ارتفاع، اهرم و یا دستگیره چرخان دارند. برای تنظیم ارتفاع در ابتدا صندلی را تا جایی که راحت باشید بالا و یا پایین بیاورید. گاهی در برخی صندلی ها می توانید اهرم را فشار دهید تا صندلی بالا و پایین بیاید. سپس زمانی که ارتفاع مناسب خود را پیدا کردید اهرم را به جای اول برگردانید. صندلی را تا جایی بالا و پایین بیاورید  که بخش زیرین نشیمنگاه مطابق با زیر سر زانو باشد و کف پا روی سطح زمین قرار بگیرد. ارتفاعی که چشم از مانیتور دارد باید اینگونه باشد که مانیتور زیر سطح چشم باشد و صفحه کلید سطحی برابر با سطح آرنج داشته باشد.

ارتفاع صندلی اداری

ارتفاع صندلی اداری

خرید صندلی اداری مناسب

برای خرید صندلی با ابعاد و ارتفاع استاندارد به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و این محصول را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید. با خرید اینترنتی  در وقت و هزینه صرفه جویی شود و انواع صندلی اداری را با قیمت مناسب می توانید خریداری نمایید. از آنجایی که قد افراد و جثه ای که دارند تفاوت دارد باید با توجه به فیزیک بدنی که دارید خرید صندلی استاندارد را انجام دهید تا دچار خستگی و آ‌سیب به بدنتان نشوید. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه ارتفاع استاندارد صندلی اداری و خرید آن با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. از هر کجای ایران که باشید قادر به تهیه صندلی استاندارد از طریق سایت خواهید بود.



:: برچسب‌ها: صندلی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

مبلمان به عنوان مرکز هر مکان خانه، دفتر و یا اداره می باشد. مبلمان اداری مناسب برای فضای کسب و کار و فعالیت بوده و در انواع و طرح های مختلفی تهیه و تولید می شود. مبلمان گاهی اوقات می تواند فضای زیادی را اشغال کند ولی اگر به درستی چیده شود فضای دفتر را بیشتر جلوه می دهد. مبلمان محل کار به عنوان بخشی از کل محیطی که کارمند در آن کار می کند ضروری است.

انواع مبلمان

اگر با یک خانه و یا فضای کاری خالی روبرو هستید قبل از تصمیم گیری در مورد چگونگی پر کردن فضای خود ابتدا باید با انواع و نام قطعات مبلمان آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تزئین اتاق خود بگیرید. مبل ها با توجه به مکان مورد استفاده به انواع مبل های راحتی، اداری، مبلمان اتاق نشیمن و مبلمان غذاخوری دسته بندی و تقسیم می شود. مصالح و مواد به کار رفته در ساخت مبل بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم داشته و هر چه میزان کیفیت و دوام مبل بالا باشد با طبع قیمت آن نیز بیشتر می شود. مبلمان اداری مناسب برای دفاتر و اداره بوده و باید در انتخاب آن دقت زیادی به عمل آید. زیرا راحتی هنگام کار بسیار مهم است و احساس خستگی و درد کمر می تواند تاثیر منفی بر روی کار شما داشته باشد.

انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

 لوکس ترین مبلمان اداری

دفتر کار شما باید الهام بخش ایده های عالی باور نکردنی باشد. اگر صندلی شما و هر گونه دردی که موقع نشستن بر روی آن تجربه می کنید، شما را از انجام کارتان منصرف می کند ممکن است زمان آن رسیده باشد که در استراتژی فعلی دفترتان تجدید نظر کنید. بهترین مبلمان اداری باید پشت میز کارتان احساس قدرتمندی و موفقیت داده و بدون هرگونه درد و ناراحتی موقع نشستن بر روی آن باشد. هنگام خرید مبلمان مناسب باید به میزان فضایی که دارید همچنین میزان دوام و جنس مبلمان توجه کنید. به مجموعه صندلی و میز اداری مبلمان اداری گفته می شود و متناسب با نیاز انواع مشتریان طراحی و تولید می شود. امروزه فروشگاه های متعددی در راستای تولید و عرضه انواع مبلمان به خصوص مبلمان اداری لوکس فعالیت دارند که از مهمترین برندها می توان به مبلمان یافت آباد، مبلمان برو تایم، پرسیس، ژین کانسپت، پادیران، کارنو، نیلپر و لیو اشاره کرد. این شرکت ها جزء شرکت های برتر تولید و طراحی مبلمان اداری در سال جاری می باشند.

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس

بهترین برند صندلی های اداری کدامند

در حالت ایده آل بهترین مبلمان و صندلی اداری باید قابل تنظیم باشد تا بتواند با بدن شما سازگار باشد و باید از کمر، شانه و بازوهای شما حمایت کند تا کمترین خستگی و درد را هنگام نشستن بر روی آن تجربه کنید. بیشتر صندلی های اداری قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش دسته را را دارند. همچنین پوشش و جنس آن نیز بسیار مهم است زیرا جنس میکروفیبر از رطوبت جلوگیری می کند به همین دلیل شما هنگام نشستن عرق نمی کنید. از جمله بهترین شرکت ها و تولیدکنندگان صندلی اداری که دارای گارانتی و کیفیت کالا هستند و از دوام بالایی برخوردارند می توان به مبلمان نیلپر، لیو، ارکانو، راد سیستم، داتیس، اروند و آرتمن اشاره کرد. هرکدام از این شرکت ها انواع صندلی با قیمت و کیفیت های متفاوتی را تولید می کنند.

بهترین صندلی اداری

بهترین صندلی اداری

چگونگی و نحوه انتخاب مبلمان

راه اندازی کسب و کار یک چشم انداز هیجان انگیز است در این بین انتخاب یک مبلمان اداری مناسب فضای کاری نیز یک اصل مهم به شمار می رود. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید باید توجه داشته باشید میزان راحتی شما هنگام استفاده و کار با مبلمان می باشد. چند نکته اصولی قبل از خرید مبلمان اداری وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید. از مهمترین این نکات می توان به اینکه چقدر فضای کاری دارید، چند ساعت در روز کار می کنید زیرا تعداد ساعات کاری شما نوع مبلمان مورد نیاز را تعیین می کند. همچنین قابلیت تنظیم، دوام مواد، گارانتی، سبک شخصی و میزان بودجه شما و نیز تعداد افرادی که در محل کار می کنند در نحوه انتخاب مبلمان اداری تاثیر زیادی دارد.

پربازدیدترین مطالب را از دست ندهید!

قیمت مبلمان اداری

عوامل ویژگی های متعددی روی قیمت مبلمان اداری تاثیر گذار است. برخی از این ویژگی ها مانند قابلیت تنظیم، میزان راحتی، کیفیت و دوام و جنس مواد به کار رفته در آن بسیار مهم اند و باید با دقت در انتخاب آن ها تصمیم گیری شود. تولید کنندگان مبلمان اداری ابتدا همه جوانب مورد انتظار مشتری را سنجیده و دست به طراحی و تولید می زنند به همین دلیل بیشتر صندلی ها دارای ویژگی های یکسانی هستند و تفاوت در قیمت آن هاست. رنج قیمت این مبلمان در حدود 800 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری

نحوه خرید و فروشگاه های مبلمان

مبلمان یک سرمایه گذاری بزرگ است. برای خرید مبلمان قبل از هر چیزی باید از کیفیت خوب و قیمت مناسب محصول اطمینان حاصل کنید. به راحتی می توانید مبلمان اداری مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش دهید. در خرید حضوری نمونه هایی از انواع مبل در اختیار شماست و شما می توانید میزان راحتی آن ها را هنگام خرید بسنجید ولی در خرید آنلاین بر اساس اطلاعاتی که در اختیارتان می باشد می توانید مبل خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که مبلمان را متناسب با میزان فضایی کاری و دکوراسیون دفتر خود تهیه کرده همچنین میزان راحتی و قابلیت جابجایی و تنظیم صندلی ها را در نظر بگیرید. امروزه فروشگاه های بزرگ فروش مبلمان در سراسر کشور دایر هستند که به راحتی می توانید به آن ها مراجعه کرده و خرید حضوری و یا آنلاین داشته باشید.

خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

امروزه با تغییر سبک زندگی و به وجود آمدن لزوم نشستن طولانی مدت پشت میز کامپیوتر برای کسب درآمد یا انجام کارهای کامپیوتری و... این نیاز به وجود آمده است تا از تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار بیشتر بهره ببریم چرا که صندلی های ارگونومیک به گونه ای طراحی شده اند تا در صورت نشستن طولانی بر روی صندلی آسیبی به ستون فقرات و گردن وارد نشود و بازدهی کار با کم کردن احساس خستگی در حین کار بالا باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار بیشتر آشنا شوید.

صندلی ارگونومیک چیست و تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار چه می باشد؟

در ابتدا مقاله تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار باید بگوییم که صندلی ارگونومیک چیست و به چه دلیل استفاده از آن در محیط کار نسبت به سایر صندلی های غیر استاندارد ضروری می باشد، در جواب این سوال می توان گفت که صندلی ارگونومیک نوعی صندلی اداری یا خانگی می باشد که متناسب با ویژگی هر فرد تولید می شود و قابلیت تنظیم دسته، ارتفاع نشیمنگاه، پشتی و... را در خود دارد این ویژگی باعث می شود تا فرد در صورت نشستن طولانی مدت پشت صندلی ارگونومیک با دردها و آسیب های کمر و ستون فقرات رو به رو نشود و در راحت ترین شکل بر روی صندلی قرار بگیرد، این موضوع نیز همچنین باعث می شود تا راندمان و بهره وری فرد در حین نشستن طولانی مدت بر روی صندلی بالا باشد. 

صندلی ارگونومیک

صندلی ارگونومیک

صدمات و آسیب های ارگونومیک محیط کار و راه های پیشگیری آن

نشستن و کار طولانی مدت پشت میز کامپیوتر باعث می شود تا فرد به مرور زمان به مشکلات و آسیب های تکراری دچار شود. قرار داشتن طولانی مدت فرد در وضعیت بدنی نامناسب باعث می شود تا بدترین آسیب و مشکلات برای استخوان و مفاصل به وجود بیاید. عوامل مختلفی چون سن، نوع تغذیه، ورزش کردن در طول روز و... تاثیراتی بر روی کاهش یا افزایش صدمات و آسیب های ارگونومیک دارد اما در هر صورت همه افراد در تمام سنین و وضعیت جسمانی با نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های غیر استاندارد و قرار گرفتن فرد وضعیت سخت بدنی به مشکلات و خطرات ارگونومیک دچار می شوند. به منظور پیشگیری از دچار شدن به مشکلات و خطرات ارگونومیک در سنین پیری یا حتی جوانی لازم است تا موارد زیر را رعایت کنیم:

  • برای حمل یا انجام کارهای سنگین می توان آن را در چندین مرحله انجام داد
  • هر چند وقت یکبار وضعیت نشستن خود را تغییر دهیم
  • بهره گیری از بالش های طبی بر روی صندلی های اداری و خانگی 
  • اجتناب از نشستن طولانی مدت بر روی صندلی
  • انجام فعالیت جسمانی پس از نشستن 1 یا 2 ساعت بر روی صندلی 

پیشگیری از آسیب های ارگونومیک در محیط کار

پیشگیری از آسیب های ارگونومیک در محیط کار

نشانه‌های نامناسب‌ بودن ارگونومیک محیط کار

برای توضیح هر چه بهتر موضوع تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار باید به این مقوله اشاره کنیم که نشانه ها و علائمی وجود دارد که نشان می دهد صندلی که بر روی آن می نشینید غیر استاندارد بوده و لازم است صندلی خود را با یک صندلی ارگونومیک عوض کنید، این نشانه ها به صورت زیر می باشد: 
  • راحت نبودن نشستن بر روی صندلی
  • داشتن احساس نامناسب بودن صندلی
  • مشکل داشتن جای میز و صندلی

صندلی ارگونومیک در محیط کار

صندلی ارگونومیک در محیط کار

ویژگی های صندلی ارگونومی

صندلی ارگونومیک نسبت به صندلی های معمولی و غیر استاندارد دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود تا بهره وری و کارکرد کارمند در محیط اداری افزایش یابد، این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:
  • بخش نشستن یا نشیمنگاه صندلی: نشیمنگاه صندلی ارگونومی به گونه ای ساخته می شود که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم تا کاربر در هنگام نشستن طولانی مدت بر روی صندلی آسیب کمتری به عضلات پایین تنه بدن کاربر وارد شود. عمق محل نشستن فرد نیز متناسب با قد و وزن طراحی می شود و معمولا بین 15 تا 20 سانتیمتر می باشد. 
  • قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی: قابلیت تنظیم صندلی یکی دیگری از ویژگی های صندلی ارگونومیک می باشد که باعث می شود تا در صورت نیاز ارتفاع صندلی ارگونومیک افزایش یا کاهش بیابد.
  • بخش پشتی صندلی: بخش پشتی صندلی به دلیل اینکه با ستون فقرات در ارتباط است و می توان گفت مهم ترین بخش صندلی ها می باشد در صندلی های ارگونومیک به گونه ای ساخته می شود که حالت انعطاف پذیری در خود داشته و قابلیت 10 تا 30 زاویه پشتی را داشته باشد.
  • پایه های صندلی: پایه های صندلی ارگونومیک داری چرخ می باشند که این ویژگی باعث می شود تا فرد در محیط اداره یا خانه به راحتی به مناطق مختلف میزان دسترسی داشته و جا به جا بشود.
  • جنس و مواد سازنده صندلی: جنس روکش و ناحیه نشیمنگاه صندلی از جنس موادی می باشد که در صورت نشستن بر روی آن باعث عرق کردن و چسبیدن صندلی به بدن نشود و به شکلی جلوی به وجود آمدن آسیب های پوستی را بگیرد.

خصوصیات صندلی ارگونومیک

خصوصیات صندلی ارگونومیک

تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار

بسیاری از کارفرمایان اهمیت این موضوع را می دانند که داشتن صندلی های ارگونومیک در محیط کاری و اداری خود برای کارمندان باعث می شود تا خستگی و ضعف و آسیب های بدنی کمتری متوجه کارمندان بشود و پروژه یا فعالیت کاری سریعتر پیش برود علاوه بر آن بهره گیری از تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار باعث می شود تا کارمندان از بیمه کاری خود کمتر استفاده کنند و به نوعی مرخصی کمتر و فعالیت کاری بیشتری داشته باشند.

پرطرفدارترین مطالب را بخوانید

در بخش زیر می توانید مهم ترین تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار را مشاهده کنید: 

  • انرژی و اشتیاق بالا در نشستن بر روی صندلی ارگونومی و انجام فعالیت اداری
  • احساس راحتی بیشتر و احساس خستگی کمتر
  • تعریق کمتر در بخش پشتی و نشیمنگاه
  • قرار داشتن پاها، کمر و گردن در وضعیت استاندارد
  • همه افراد چه قد کوتاه و چه قد بلند می توانند از آن استفاده کنند
  • گردش خون و اکسیژن به بخش های مختلف بدن با نشستن روی صندلی ارگونومی بهتر می شود
  • وارد نشدن فشار و خستگی به ستون فقرات

بازدهی کاری بالا با صندلی ارگونومیک

بازدهی کاری بالا با صندلی ارگونومیک

قیمت و خرید صندلی ارگونومیک 

در انتهای مقاله تاثیر صندلی ارگونومیک در بازدهی کار باید به قیمت و خرید صندلی ارگونومیک بپردازیم در خصوص قیمت خرید باید گفت که مدل های متنوعی از صندلی های ارگونومیک در بازار موجود می باشد که رنج قیمت آنها بین 500 هزار تا 10 میلیون تومان می باشد و برای خرید هر مدل از صندلی ارگونومیک بهترین راه خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد. 



:: برچسب‌ها: صندلی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 30 دی 1400

هر محیط اداری علاوه بر اینکه باید از دکوراسیون داخلی زیبایی برخوردار باشد تا مشتریان را به خود جذب کند و باعث افزایش راندمان کاری کارمندان شود، باید اصول و مبانی صدا جهت آرامش کارمندان نیز در این فضاها نیز رعایت شود.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مبلمان اداری آفن تهیه شده است، سعی شده تا شما عزیزان را با اصول و مبانی صدا در محیط های اداری بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

منظور از اصول و مبانی صدا چیست؟

 

یکی از وسایل ارتباطی بین انسان ها با یکدیگر، اشیا، طبیعت و … صدا می باشد که در طول روز با این عنصر در ارتباط هستیم. همچنین با پیشرفت تکنولوژی و اختراعات زیادی که توسط انسان به وجود آمده است، با تولید صدای بالا رو به رو می‌شویم.

اصول و مبانی صدا در محیط های اداری

طراحی و ساخت یک چیدمان بسیار مناسب برای فضاهای ادارای و تجاری می تواند یک موضوع مهم تلقی شود چرا که توانایی تولید آکوستیک معماری جدید را داشته و یک فضای آرام با رعایت اصول و مبانی صدا در محیط اداری در فصل های مختلف برای کارکنان ایجاد می‌کند.

در فصل تابستان نسبت به دیگر فصل ها اصول و مبانی صدا مهم‌تر است، زیرا در این فصل اثرات منفی بسیاری را در محیط کاری روی افراد داشته و باید از راه‌ها و چاره‌های بیشتری برای کنترل آنها استفاده کرد.

آکوستیک در واقع به علم تولید، انتشار و دریافت صدا گفته می‌شود، این علم دارای اصول و مبانی صدا خاص است که می‌توانند این اثرات منفی را با درصد بسیار بالایی کنترل کنند.

برای کنترل صدا در محیط های اداری چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

برای اینکه در محیط های اداری بتوان صداهای مختلف کنترل کرد تا کارمندان از آرامش خاطر برخوردار باشند، می توان هر یک از موارد زیر را انجام داد:

استفاده از پارتیشن یا انواع جداکننده‌ها در مبلمان اداری محیط کاری

فکر می کنید مهم ترین اجزا و تجهیزات یک محیط اداری چیست؟ چه چیزی به زیباسازی محیط و دکوراسیون داخلی شما کمک می کند؟ تاثیرگذارترین تجهیزات اداری برای جذب مشتری مربوط به چه اجزایی می باشد؟

خرید مبلمان اداری پاسخ به تمامی این سوالات می باشد. باید گفت مبلمان اداری تاثیرگذارترین تجهیزات محیط اداری است که هم به زیباسازی محیط و هم به جذب مشتری کمک می کند و شما باید در انتخاب و خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید. مبلمان اداری شامل کلیه محصولات دکوراسیون و تجهیزات اداری می باشند که از مهم‌ترین ملزومات یک محیط کاری محسوب می‌شوند.

خرید پارتیشن برای کنترل صدا در محیط اداری

یکی از انواع مبلمان اداری مناسب برای کنترل صدا در محیط های اداری، استفاده از انواع پارتیشن می باشد. اگر در محیط اداری خود به دنبال زیبایی، جداسازی فضاها و همینطور کنترل صدا هستید، باید از انواع پارتیشن اداری استفاده کنید.

پارتیشن های اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشند. آنها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می‌توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند. پارتیشن ها در انواع متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی، مزایا، معایب، متریال، طرح و رنگ، نحوه نصب و قیمت متفاوتی هستند. البته نصب پارتیشن‌ها بسیار آسان است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و حداقل اختلال در کار و فعالیت، آن ها را نصب نمایید.

یکی از بهترین اصول و مبانی صدا در محیط اداری مسلما استفاده از دوجداره ها است، جداره می تواند به مقدار بسیار زیادی از انتقال صدا جلوگیری کند و در صورت انتقال، شدت صدا را کم کند، بیشتر کارخانه‌ها و محیط‌های اداری برای طراحی معماری خود از شیشه‌ها، فلزات و چوب های دوجداره استفاده می‌کنند تا از اصول معماری در محیط اداری برای استحکام و مقاومت محیط اداری خود بهره بگیرند.

استفاده از محصولات آکوستیک اداری

یکی از بهترین محصولات آکوستیک اداری، اتاق سکوت برای کارکنان می باشد، این اتاق به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه صدایی توانایی ورود را نداشته و سکوت حاکم است، کارکنان می‌توانند در بین کار خود به این اتاق وارد شده و بدون هیچگونه سرو صدایی ذهن خود را آرام کنند تا تمرکز بیشتری داشته باشند.

پخش موزیک ملایم در محیط اداری

یکی از بهترین راه‌های کنترل سروصدا مسلما می تواند پخش موزیک در محیط باشد، این کار باعث می‌شود تا توجه و تفکر کارکنان نسبت به موزیک جذب شود و دیگر به سروصدا توجه نکند، جالب این است که به صورت ناخودآگاه کارکنان دیگر صدای ترافیک و آلودگی های صوتی دیگر را نخواهند شنید.

طبق تحقیقات بیان شده است که صدای موسیقی آرام بر عکس آلودگی های صوتی که می تواند باعث ایجاد پرخاشگری باشد، به صورت کامل آرامش بخش است.

نکات مهم در اصول و مبانی صدا در محیط اداری

نکات مهم در اصول و مبانی صدا در محیط اداری

استفاده از هدفون

در شهر های بسیار بزرگ و شلوغ یا صنعتی مانند تهران، اصفهان، شیراز و… صدای ترافیک، بوق زدن و ازدحام جمعیت می‌تواند بیشتر از هر چیز دیگری آزار دهنده باشد به همین دلیل به کارکنان محیط اداری پیشنهاد می‌شود که از هدفون های ضد صدا استفاده کنند، این هدفون ها به گونه ای طراحی شده‌اند که می توانند از رسیدن صدا به گوش شما جلوگیری کنند.

سخن پایانی

با رعایت و اجرای هر یک از موارد ذکر شده در این گزارش، می توانید تمام صداهای مزاحم را از بین ببرید و محیط با آرامش با راندمان کاری مناسب را به وجود آورید.

ممکن است بسیاری از افراد و به خصوص مدیران بعد از خواندن این گزارش به دنبال خرید انواع پارتیشن اداری جهت جداسازی فضای اداری، زیبایی و همینطور کنترل صدا باشند، از این رو ما مجموعه آفن (www.afn-furniture.com) را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مبلمان اداری آفن یکی از بهترین ها در صنعت محصولات و تجهیزات اداری مدرن با قیمت مناسب است که در طراحی پارتیشن، صندلی اداری، انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کانتر پیشرو است.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 17 مهر 1400

میز مدیریت کلاسیک با طرح های جالب و شکیل از بهترین میز های مدیریت محسوب می شود. از مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در چوب مورد استفاده در ساخت میز، تنوع در شکل و ابعاد اشاره کرد. در حال حاضر انواع میز های مدیریت کلاسیک با قیمت مناسب عرضه می گردد. از فاکتور های موثر در قیمت میز های مدیریت کلاسیک ابعاد، نوع متریال، طرح و ... می باشد.

میز مدیریت کلاسیک و مشخصات آن

از نکات مهم در طراحی و دکوراسیون یک محیط اداری انتخاب مبلمان اداری با کیفیت عالی و طراحی زیبا و کارآمدی می باشد. از جمله اجزاء مبلمان اداری می توان به میز مدیریت اشاره نمود که طرح ها و مدل های گوناگون را در بر می گیرد. در میان انواع میز مدیریت، میز کلاسیک با توجه به طراحی زیبا و شکیل جهت تکمیل مبلمان اتاق مدیریت در اولویت قرار دارد. از ویژگی های میز مدیریت می توان به ظاهر زیبا و در عین حال شکیل، لوکس بودن و تنوع در طرح و مدل اشاره کرد.

میز مدیریت

میز مدیریت

جنس و متریال میز مدیریت

یکی از مشخصات اصلی میز مدیریت کلاسیک جنس و متریال این تجهیزات اداری می باشد. به شکل معمول در ساخت انواع میز های مدیریت کلاسیک از انواع چوب درجه یک و با کیفیت بهره گرفته می شود. از چوب های مورد استفاده در ساخت میز مدیریت می توان به چوب گیلاس، چوب گردو، درخت بلوط، درخت راش، درخت ماهون و ... اشاره نمود. این چوب ها که از تنوع در کیفیت و ضخامت برخوردار هستند دوام و ماندگاری بالایی داشته و قابلیت پیاده سازی انواع طرح ها جهت ساخت بهترین میز کلاسیک را دارا می باشند.

متریال میز مدیریت

متریال میز مدیریت

ابعاد میز کلاسیک مدیریت

از دیگر مشخصات یک میز مدیریت کلاسیک استاندارد ساخت آن با ابعاد استاندارد می باشد. در حال حاضر در خط تولید میز های کلاسیک انواع میز مدیریت استاندارد با تنوع در شکل و ابعاد تولید می گردد. با توجه به تنوع میز های مدیریت کلاسیک از نظر ابعاد هر فرد می تواند متناسب با فضای موجود بهترین این تجهیزات را دریافت کند. از آنجا که اطراف میز مدیریت نیاز به 75 تا 100 سانتی متر فضای آزاد جهت فعالیت دارد افراد باید در هنگام تهیه میز مدیریت به این نکته توجه نمایند. مطابق استاندارد های جهانی موجود بهترین ابعاد میز مدیریت طول 180 سانتی متر و عرض 70 تا 80 سانتی متر می باشد.

ابعاد میز مدیریت کلاسیک

ابعاد میز مدیریت کلاسیک

اشکال استاندارد میز مدیریت

در حال حاضر برای ساخت انواع میز کلاسیک مدیریت از طرح های متنوع و به روز استفاده می شود. از شایع ترین و پر طرفدار ترین اشکال میز مدیریت کلاسیک می توان به میز های مستطیل اشاره کرد که از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار است. از دیگر اشکال پرکاربرد این میز ها می توان به میز های ال شکل اشاره کرد. میز های ال شکل مدیریت کلاسیک برای استقرار در گوشه های اتاق مناسب می باشد. در بین اشکال استاندارد میز کلاسیک مدیریت میز های u شکل است که برای فضاهای اداری با ابعاد وسیع مناسب بوده و به زیبایی بیشتر اتاق مدیریت می افزاید. از طرف دیگر میز های u شکل به ارتباط نزدیک تر و بهتر مدیریت و ارباب رجوع کمک می کند.

شکل میز مدیریت کلاسیک

شکل میز مدیریت کلاسیک

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

تنوع در رنگ بندی

از دیگر مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در رنگ بندی اشاره نمود. از آنجا که در ساخت میز های کلاسیک از انواع چوب های درجه یک با رنگ های متنوع بهره گرفته می شود محصول نهایی از تنوع در رنگ بندی برخوردار است. رنگ بندی میز های مدیریت کلاسیک طیف های مختلف از روشن و تیره را شامل می شود. از ویژگی های میز چوبی کلاسیک می توان به ثابت بودن رنگ و عدم تغییر رنگ با گذر زمان اشاره نمود. از این رو می توان متناسب با چیدمان و رنگبندی اتاق مدیریت مناسب ترین میز را تهیه کرد.

استقامت در برابر ضربه

از بین مشخصات متنوع میز مدیریت کلاسیک می شود به کیفیت بالای جنس این میز ها اشاره کرد. میز های کلاسیک تهیه شده از چوب علاوه بر استقامت و استحکام از دوام بالایی برخوردار هستند. از طرف دیگر میز های مدیریت کلاسیک در برابر ضربه پذیری و خش نیز مقاومت بالایی دارند که سبب افزایش طول عمر این میز ها می شود.

قیمت میز مدیریت کلاسیک

یکی از دغدغه های خریداران میز مدیریت کلاسیک قیمت خرید این میز های استاندارد و لوکس می باشد. با توجه به تنوع در میز های کلاسیک عرضه شده در مراکز فروش این تجهیزات با نرخ های مختلف خرید و فروش می شود. از این رو هر خریدار متناسب با نیاز و بودجه موجود می تواند اقدام به دریافت میز مدیریت مناسب نمایند.

قیمت میز مدیریت کلاسیک

قیمت میز مدیریت کلاسیک

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت میز های کلاسیک مدیریت

در تعیین قیمت انواع میز مدیریت کلاسیک فاکتور های مختلفی دخالت دارد که از آن میان می توان به متریال مورد استفاده در ساخت این میز ها اشاره کرد. میز های مدیریت کلاسیک بسته به نوع چوب مورد استفاده در ساخت و نوع مواد اولیه با نرخ های مختلف عرضه می شود. هر چه چوب مورد استفاده در میز کلاسیک کیفیت بالاتری داشته باشد سبب افزایش قیمت میز می شود. از دیگر فاکتور های تعیین کننده قیمت میز های مدیریت کلاسیک توجه به ابعاد این میز ها می باشد. با توجه به اینکه میز های کلاسیک از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار هستند در نمایندگی های فروش با رنج قیمتی متنوع عرضه می شود. در کنار عوامل بالا می توان به نقش شکل میز های مدیریت در قیمت این تجهیزات نیز اشاره کرد. نوسانات قیمت بازار، میزان استقبال خریداران و ... از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت روز انواع میز کلاسیک مدیریت محسوب می شود. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت روز انواع میز مدیریت اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم مبلمان اداری می باشد.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت کلاسیک

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت کلاسیک



:: برچسب‌ها: میز مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 17 مهر 1400

امروزه چیدمان تجهیزات در یک اداره هم ردیف با عملکرد این ادارات از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و افراد بسیاری تنها با توجه به سبک طراحی داخلی و نحوه طراحی دکوراسیون ادارات، امور خود را به آن ها می سپارند. با بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری و ویژگی های این تجهیزات آشنا می شویم.

تجهیزات و مبلمان اداری

معمولا هر اداره تنها در یک سازه با تعدادی کارمند خلاصه نمی شود. ادارات بسیاری با الهام گرفتن از ایده های ناب طراحی و توجه به نحوه چیدمان تجهیزات در آن ها به اعتماد سازی در میان افراد مختلف پرداخته و مراجعان بسیاری را جذب زیبایی فضا همراه با عملکرد بالای خود نموده اند. به همین سبب استفاده از طراحان داخلی با تخصص و مهارت که بر چگونگی چیدمان تجهیزات و موارد قابل توجه این محصولات مانند: رنگ و شکل و سبک آنها نظارت دارند بسیار مهم و ضروری است. اما علاوه بر این موارد بسیاری در زمان راه اندازی یک اداره به مقدار هزینه ها نیز توجه ویژه ای مبذول می نمایند. این کار باعث می شود تا در ابتدای کار با پرداخت هزینه های گزاف مواجه نشده و در روند سودآوری دچار مشکل نشوند. توجه به استفاده از بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری برای این کار یک راهکار بسیار مهم محسوب می شود.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری

در هر اداره بسته به چند عامل مهم می توان نوع مبلمان و تجهیزات مورد استفاده در آن را انتخاب نمود. امروزه افراد بسیاری از سبک مدرن برای افزایش زیبایی بصری و همچنین افزایش راندمان کاری در ادارات خود سود می برند. این سبک به دلیل شاخصه های مهم و وِیژگی های خاص از پرطرفدارترین سبک های مورد استفاده در سازه های امروزه است. به چند ویژگی مهم این نوع مبلمان می پردازیم.

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

استفاده از رنگ و طراحی های متنوع

استفاده از سبک محبوب کلاسیک به دلیل نوع رنگ این تجهیزات امروزه اگرچه هنوز پرطرفدار است اما افراد زیادی هم هستند که کمتر به آن توجه می نمایند. رنگ های قهوه ای و تیره ای که در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد تنها برای فضاهایی مناسب است که از نور طبیعی بیشتری برخوردار باشند. اما در صورتی که فضا دارای نور طبیعی کم و فضای محدودتری باشد استفاده از سبک مدرن بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون آن است. در سبک مدرن استفاده از رنگ های شاد و گرم مانند: آبی، سبز و ... از ارکان مهم در ایجاد زیبایی بصری و جذابیت محیط است. امروزه تولید کنندگان بسیاری برای بالا بردن فروش خود از رنگ های گرم و شاد برای مبلمان اداری استفاده می نمایند که باعث محبوبیت این محصولات در میان مصرف کنندگان شده است.

تنوع طرح در مبلمان اداری

تنوع طرح در مبلمان اداری

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

چند عامل مهم در کاهش هزینه های مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری

برای راه اندازی یک اداره معمولا افراد با دغدغه های زیادی مواجه هستند. انتخاب نوع مبلمان با بهترین کیفیت همراه با کم کردن هزینه ها از مهم ترین موارد در این زمان است. بیشتر تولید کنندگان تجهیزات و مبلمان اداری برای این که بتوانند نیازهای مصرف کنندگان مختلف را تامین نمایند از راهکارهای متفاوتی در این زمینه سود می برند. تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری از بهترین راهکارها جهت جذب مخاطبان بیشتر به محصولات خود است. برای این کار تولید کنندگان از سبک مدرن که داری چند ویژگی شاخص است برای بالا بردن فروش خود استفاده می نمایند. از مهم ترین شاخصه های مبلمان اداری تنوع در طراحی و رنگ، توجه به استانداردهای مربوطه، استفاده از متریال با درجه کیفی بسیار بالا، کارایی و عملکرد بالای محصولات، استحکام و طول عمر طولانی، قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر در کاربری، اشغال فضای کمتر در مقایسه با محصولات دیگر و جذابیت بیشتر از مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری است.

مبلمان مدرن و ارزان دفتری

مبلمان مدرن و ارزان دفتری

 کاهش هزینه ها با تولید انبوه محصولات متنوع

هر تولید کننده برای تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری باید از طراحی های مختلف و خلاقیت های ویژه استفاده نمایند. معمولا تولید کنندگانی که در زمینه عرضه محصولات متنوع در بازار شناخته شده تر هستند از جایگاه فروش بهتری نیز برخوردار می شوند. تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری با تنوع وسیع در طراحی و رنگ های باعث می شود تا مخاطبان بتوانند در میان انبوه محصولات، محصول مورد نظر خود را که با سبک سازه و نوع کار خود مطابقت بیشتری دارد را به خوبی انتخاب نمایند. با تولید انبوه می توان انتظار داشت هزینه ها نیز برای هر تولید کننده کاهش یافته و مصرف کننده با قیمت مناسب تری می تواند به محصول مورد نظر خود دست پیدا نماید.

تولید مبلمان اداری

تولید مبلمان اداری

توجه به استانداردهای لازم و کیفیت متریال در تولید مبلمان

از دیگر موارد مهم که تولید کنندگان مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری باید حتما به آن توجه نمایند رعایت استانداردهای تولید این محصولات است. توجه به فیزیک بدنی افراد مختلف در زمان تولید و همچنین استفاده از متریال های با کیفیت باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند از این تجهیزات در مدت زمان طولانی تری با بالاترین راندمان کاری استفاده نمایند و مدیر مسئول این ادارات کمتر هزینه های اضافی جهت خرید و یا تعمیر این تجهیزات پرداخت نماید. همچنین کارایی و عملکرد چند جانبه این تجهیزات نیز باعث افزایش بهره وری از آن ها شده و خریدار مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری از این نظر نیز دچار ضرر مالی نخواهد شد و نیاز به خرید چند محصول با کارایی های متفاوت در یک فضا نخواهد داشت. علاوه بر آن استفاده از متریال های مختلف مانند: ام دی اف، شیشه، فلز و... بر زیبایی و جذابیت این محصولات می افزاید و باعث جلب اعتماد مراجعه کنندگان به این ادارات می شود. برای خرید و یا سفارش تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری با بهترین کیفیت و طراحی های متنوع می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این زمینه مشورت نمایید. 



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 17 مهر 1400

امروزه شاید بهترین راهکار برای تفکیک فضاها، به خصوص در فضاهای اداری، استفاده از پارتیشن متحرک اداری باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری یکی از راه های به صرفه برای مدیران است. با کمک از این پارتیشن ها نه تنها به کارمندان کمک می کنیم تا فضای خصوصی تری برای کار خود داشته باشند، بلکه این کار را بدون آنکه هزینه زیادی صرف کنیم، انجام می دهیم.

پارتیشن های اداری

پارتیشن ها برای جداسازی فضا استفاده می شود. در اداراتی که نیازمند تقسیم بندی فضای یک دفتر و یا یک سالن هستند، بهترین و کم هزینه ترین راه، می تواند استفاده از پارتیشن باشد. از پارتیشن ها می توان به عنوان ثابت و یا متحرک استفاده کرد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای انجام می شود که بیشترین کارایی با کمترین هزینه را دربر خواهد داشت.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن متحرک اداری و مزایای آن

پارتیشن های اداری متحرک را می توان در انواع تاشو، ریلی و ساده مورد استفاده قرار داد. در صورتی که بخواهیم انضباط خاصی در محیط کار ایجاد کنیم و در عین حال به هر یک از کارمندان یک محیط خصوصی تر را اختصاص دهیم تا بتوانند با تمرکز بیشتر به کار خود بپردازند، می توانیم از انواع پارتیشن های متحرک اداری استفاده کنیم. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری باعث می شود تا آلودگی های صوتی نیز در محیط کار کمتر شده و کارمندان بهتر بتوانند کار خود را انجام دهند. یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها دکوراتیو بودن آنها است که شما می توانید بدون آنکه هزینه زیادی بابت بنایی بدهید، از این جدا کننده ها بر اساس رنگ و طرح دلخواه خود استفاده نمایید و هر از چند گاهی نیز دکوراسیون محل کار خود را با کمک این پارتیشن ها تغییر دهید. نحوه تفکیک فضا با کمک پارتیشن های متحرک به ما این اجازه را می دهد تا برای هر فرد و یا هر بخش اداری، متراژ مورد نظر را بتوان در نظر گرفت و آن را سایر بخش ها جدا کرد و در صورت نیاز به راحتی این اندازه را تغییر داد.

پارتیشن متحرک اداری

مزایای پارتیشن متحرک اداری

انواع پارتیشن متحرک اداری

پارتیشن ها در انواع مختلف در بازار وجود دارد که بر اساس نوع نیاز، دکوراسیون فضا، رنگ و جنس مورد پسند خود می توانید از آنها استفاده نمایید. از انواع پارتیشن های متحرک که بر اساس نوع جنس آنها تقسیم بندی می شود می توان به، پارتیشن متحرک با جنس های مختلف چوبی، آلومینیومی، شیشه ای، پلاستیکی، آکوستیک، دوجداره و ام دی اف آن اشاره داشت.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

البته پارتیشن های اداری متحرک از نگاه کلی به انواع لولایی، ریلی و چرخدار تقسیم می شوند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که شما به راحتی می توانید برای کار و یا شرکت خود یک سالن بزرگ را اجاره کرده و با کمک این پارتیشن ها به سهولت تفکیک فضا را برای تک تک کارمندان و یا بخش های اداری مختلف، انجام دهید. 

انواع پارتیشن متحرک اداری

انواع پارتیشن متحرک اداری

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

با توجه به گرانی اجاره و یا خرید محیط های مختلف به منظور انجام کار اداری و یا تاسیس یک شرکت و هزینه های زیاد برای ساخت و ساز و تقسیم بندی های داخلی آن، بهترین راه استفاده از پارتیشن ها می باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که به شکلی کاذب این تفکیک انجام می شود و در صورت نیاز به تغییر به راحتی می توان این کار را با هزینه کم و در زمان کوتاه انجام داد. همچنین در صورت نیاز به تعمیر می توان آن را به راحتی تعمیر و یا تعویض کرد.

تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری از کدام نوع بهتر انجام می گیرد

پارتیشن های لولایی این مزیت را دارند که شما می توانید آنها را با کمک لولاهای تعبیه شده از لحاظ طولی کم و یا زیاد نمایید. شاید بتوان بهترین نوع از پارتیشن های متحرک اداری را نوع ریلی آن دانست زیرا نه تنها با کمک ریل هایی که در سقف و کف نصب می شوند، می توان آنها را جا به جا کرد، بلکه فضای بسته تری ایجاد کرده و از آلودگی های صوتی و ... می کاهد. نوع دیگر آن را که چرخدار است، شاید در درمانگاه ها و بیمارستان ها دیده باشید که البته به جای پارچه در این نوع از پارتیشن در ادارات، از ام دی اف و یا جنس های مستحکم تری استفاده می شود و مزیت آن جابجایی فوق العاده آسان و سریع آن می باشد. با استفاده از پارتیشن های متحرک لولایی و یا چرخدار، در صورت نیاز می توان دو فضا را به راحتی با یکدیگر ادغام کرد. این کار تنها با جمع کردن پارتیشن ها و به راحتی انجام می گیرد.

تفکیک فضای اداری

تفکیک فضای اداری

کلام آخر

پارتیشن های اداری یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای فضا سازی در محیط های مختلف هستند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که در محیط کار نظم خاصی را ایجاد کرده و این خود یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این پارتیشن ها است. در عین حال، نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که برای تک تک افراد در محیط کار، یک فضای خصوصی ایجاد می کنیم تا بتواند با تمرکز بیشتر به کار بپردازد. استفاده از پارتیشن های اداری دوجداره نیز باعث می شود تا آلودگی های صوتی در محیط کار کمتر شده و کارها بهتر انجام گیرد. در محیط هایی که نور کمی وجود دارد نیز از این پارتیشن ها، البته با جنس شیشه ای می توان استفاده کرد. با استفاده از پارتیشن بندی می توانید پتانسیل کاری و راندمان شرکت خود را بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 17 مهر 1400

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، مواردی هستند که دانستن و رعایت آن ها از جانب مدیران، می تواند از هزینه ای که برای پارتیشن بندی اداری صرف می شود بیشترین کارایی را دارا باشد. توجه به جنس متریال به کار رفته، تقسیم بندی فضا، عایق بندی مناسب، ضد آب یودن پارتیشن ها و... نکاتی هستند که رعایت آنها می تواند به سود مصرف کننده باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

انواع پارتیشن اداری

از جمله ننکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری این است که دارای انواع گوناگونی هستند که مشتری می تواند بر اساس نیاز مجموعه مناسب ترین گزینه را انتخاب و نصب نماید. معمولا قیمت پارتیشن های اداری با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است. پارتیشن های اداری به صورت دو جداره، تک جداره و شیشه ای ساخته می شوند و بسته به کاربردی که مدنظر مشتری است مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های دوجداره عموما جنس های مختلفی نظیر ام دی اف، چوب، شیشه، پی وی سی و... دارند و عایق صدا هستند. پارتیشن های تک جداره  صرفا برای تفکیک فضا و در واقع جداکننده هستند. این دسته از پارتیشن ها عایق چندان مناسبی برای صدا نیستند به این دلیل که نسبت به پارتیشن دوجداره نازک تر هستند. پارتیشن های  شیشه ای نیز طرفداران زیادی دارد و در دکوراسیون مدرن نیز از آن به وفور استفاده می شود. این پارتیشن نیز بیشتر جنبه جداکنندگی فضا را دارد و کارمندان می توانند در دید یکدیگر بوده و با هم در ارتباط باشند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

 پارتیشن اداری از چه جنسی؟

از دیگر نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری توجه به جنس پارتیشن است. اگر تصمیم دارید که از پارتیشن شیشه ای برای تفکیک فضا استفاده کنید مسلما جنس شیشه ای را برای پارتیشن انتخاب نموده اید اما به خاطر داشته باشید که شیشه نیز انواع مختلفی نظیر مات یا شفاف دارد که مشتری بنابر نیاز خود می تواند آن را تهیه کند. علاوه بر این لازم است که ابعاد دقیق محل مورد نظر به درستی اندازه گیری شود و ضخامت شیشه تعیین شود. در صورتی که می خواهید از پارتیشن های غیر شیشه ای دوجداره یا تک جداره استفاده کنید، علاوه بر جنس شیشه، می توانید ترکیبی از شیشه و ام دی اف یا چوب یا پی وی سی را انتخاب کنید و یا اینکه هر یک از متریال گفته شده را بدون استفاده از شیشه در پارتیشن به کار ببرید.

جنس پارتیشن اداری

جنس پارتیشن اداری

پارتیشن اداری از نظر طرح و رنگ با فضای اطراف تناسب دارد؟

با در نظر گرفتن این مهم که هدف از خرید و نصب پارتیشن های اداری داشتن تقسیم بندی مناسبی در محیط اداری است، اما توجه داشته باشید که از دیگر نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، اگر دکوراسیون و حضور در محیطی زیبا برای شما حائز اهمیت است، انتخاب رنگ و طرح مناسب برای پارتیشن هاست. بهتر است پارتیشن را طوری انتخاب کنید که با وسایل و یا سایر متریال های به کار رفته در محیط اداری همخوانی داشته باشد. مثلا اگر دفتر کار شما به سبکی مدرن چیده شده و مبلمان، میزها و صندلی ها و... به سبک مدرن خریداری شده است، بهتر است از نوعی پارتیشن ساده با رنگی متناسب با وسایل استفاده کنید. حال اگر فضای کار شما سبکی کلاسیک یا نئو کلاسیک دارد، بهتر است پارتیشن چندان ساده نباشد و با دکوراسیون مدرن شما همخوانی متعادلی داشته باشد.

طرح و رنگ پارتیشن اداری

طرح و رنگ پارتیشن اداری

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری؛ عایق صدا بودن

یکی از ویژگی های مهم و مورد توجه مدیران به عنوان نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، عایق بودن صداست. برخی از پارتیشن ها بخصوص پارتیشن های دوجداره، عایق بسیار مناسبی برای صدا هستند به طوری که در محیط های اداری که تمرکز و توجه زیاد کارمندان را می طلبد، استفاده از این دسته از پارتیشن ها بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید عایق بندی صدا به طور کامل صورت گیرد، لازم است که حتما از پارتیشن های دوجداره استفاده کنید. استفاده از پارتیشن های تک جداره نمی تواند چندان از ورود و خروج صدا جلوگیری کند و به طور کلی صرفا جنبه تفکیک فضا را دارد.

نکات پارتیشن بندی

نکات پارتیشن بندی

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

اهمیت ضد آب بودن پارتیشن اداری در چیست؟

شاید استفاده از پارتیشن اداری، صرفا برای شما حکم تقسیم بندی فضا را دارد. اما توجه داشته باشید که رعایت برخی نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری می تواند شما را در آینده از بروز برخی مسائل مصون نگه دارد. همانطور که عایق صدا بودن از ننکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری است، ضد آب بودن نیز می تواند شرکت را از خطرات آتی در امان نگه دارد. به این سبب که گاهی ممکن است با توجه به شرح وظایف کارمندان، نیاز به جابجایی پارتیشن ها باشد؛ با توجه به اینکه در بسیاری از موارد سیم برق یا کابل های متصل به دستگاه ها از کنار پارتیشن عبور می کند، ضد آب بودن می تواند کمک بسزایی به امنیت مجموعه کند.

پارتیشن ضد آب

پارتیشن ضد آب

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری

در آخر لازم است بدانید که برای داشتن فضایی زیبا، کارآمد و بروزف با هزینه ای مقرون به صرفه در ادارات و سازمان های مختلف، می توانید از انواع پارتیشن بندی های اداری استفاده کنید. پارتیشن های اداری در سه نوع شیشه ای، تک جداره و دوجداره ارائه می شوند که مدیران با توجه به حوزه کاری، اهمیت و تمرکز لازم برای انجام کار، پس از مطالعه این مقاله و با آگاهی از انواع روش های پارتیشن بندی می توانند نسبت به انتخاب و نصب هر یک اقدام کنند. بهتر است رنگ و طرح و جنس پارتیشن ها به گونه ای انتخاب شود که هارمونی مناسبی را با فضای اداری مجموعه شما داشته باشد و زیبا به نظر برسد. علاوه بر این می توانید پارتیشن شیشه ای که از نظر زیبایی و کارایی بسیار پر طرفدار هستند نیز انتخاب کنید تا کارمندان بتوانند در حین کار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.



:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 17 مهر 1400

باید با کمک ایده های خلاقانه برای زیبا کردن تمام مکان هایی که در آنها زندگی می کنیم تلاش کنیم؛ مخصوصا محل کار که قسمت زیادی از روز خود را در آن می گذرانیم. ما در این مقاله تعدادی ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری خدمت شما ارائه کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید محل کارتان را هم برای خود و هم برای دیگران جذاب و دلنشین کنید.

مهمترین ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری

هنگامی که وارد یک اداره می شویم اولین چیزی که نظرمان را جلب می کند مبلمان آن اداره می باشد. چون قسمت زیادی از مساحت را مبلمان پوشش داده است و در هنگام نشستن از آنها استفاده می کنیم؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید مبلمان اداری توجه کنید که ظرفیت مبل ها برای ارباب رجوع کافی باشد. همچنین باید مساحت اتاق یا سالن را در نظر بگیرید تا مبلمان به طور اصولی بتواند قرار بگیرد. جنس مبلمان و صندلی های کارکنان محل کار باید بسیار عالی باشد. به طوری که علاوه بر داشتن عمر طولانی مبلمان، کارکنان و ارباب رجوع هنگام استفاده از آن به مشکل نخورند. حتی اگر هزینه بالایی را برای مبلمان اداره صرف کنید، ضرر نخواهید کرد. زیرا صندلی و مبلمان راحت، بازدهی کار کارکنان را افزایش میدهد. مبلمان را به نحوی قرار دهید تا در آن مکان بتوان به راحتی تردد کرد.

ایده تزیین محل کار

ایده تزیین محل کار

نورپردازی استاندارد

هنگام طراحی محل کار خود باید نورپردازی مناسبی را در نظر بگیرید. این ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری به دو دلیل حائز اهمیت است. دلیل اول اینکه اگر به طور صحیح از نور آفتاب استفاده شود می توانیم در مصرف برق صرفه جویی کنیم و تعداد لامپ های روشن را کاهش دهیم. دلیل دوم آن هم این است که با یک نورپردازی استاندارد و حرفه ای میتوانیم جلوه ای زیبا به اداره یا محل کار خود بدهیم. پنجره ها باید توسط یک شخص متخصص نصب شود و مکان آن تعیین گردد. زیرا اگر مکان پنجره ها نامناسب باشد؛ می تواند باعث اذیت چشم افراد حاضر در محل شود.

نورپردازی استاندارد محل کار

نورپردازی استاندارد محل کار

رنگ دیوارها و وسایل

سومین ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری انتخاب رنگ صحیح و متناسب بودن رنگ ها میباشد. امروزه در اکثر مکان ها از کاغذ دیواری استفاده می شود. پیشنهاد ما به شما این است که در محل کار خود از کاغذ دیواری استفاده نمایید؛ چون میتوان در انتخاب آن، از رنگ مورد نظر خود استفاده کرد. رنگ کاغذ دیواری و وسایل موجود در محل کار باید به نحوی باشد که سبب شادابی و نشاط کارکنان و ارباب رجوع شود. پس باید از رنگ های شاد و آرامش بخش استفاده کنید. ما نمی توانیم به طور دقیق برای شما یک یا دو رنگ تعیین کنیم؛ بلکه خود شما باید با توجه به تعداد کارکنان و میزان مساحت اداره با یک طراح دکوراسیون مشورت نمایید و رنگهای مناسب را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که باید رنگ تمام اجزا با هم متناسب و هماهنگ باشند.

رنگ مناسب در فضای کاری

رنگ مناسب در فضای کاری

تزیین دیوار

قطعاً اگر دیوار محل کار بدون هیچ وسیله تزیینی باشد، اداره برای تمام افراد کسل کننده به نظر میرسد. سعی کنید بر روی دیوارها از وسایلی مانند تابلو استفاده کنید؛ به این شکل دیگر دیوار ها خشک و بی روح نیستند. جدای از تابلو می توانید مجسمه های آویزان یا آینه های چند قطعه ای را بر روی دیوارها به کار بگیرید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر دیوارها رنگ های تیره داشته باشند، تابلوها و وسایل تزیینی بر روی دیوار بیشتر جلوه می کنند.

تزیین دیوارهای محل کار

تزیین دیوارهای محل کار

استفاده از گیاهان یک ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری

یکی از ایده هایی که برای زیباسازی محل کار وجود دارد، استفاده از گیاهان می باشد. هنگام استفاده از گیاهان دست شما برای انتخاب نوع آن باز خواهد بود، چون گیاهان انواع مختلفی دارند و با توجه به مساحت موجود میتوان گل و گیاه مناسبی را انتخاب کرد. گل ها و گیاهان علاوه بر اینکه باعث شادابی و جذابیت فضای اداره می شوند، هوای ملایم و خوشبویی را در محل ایجاد می کنند. جدایی از خود گیاه شما می توانید با استفاده از گلدان آن هم ابتکار عمل را به دست بگیرید و به طور خلاقانه ای رنگ و ابعاد گلدانها را تعیین کنید. استفاده از این ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری بسیار کم هزینه و به صرفه است. پس پیشنهاد میکنیم حتما از این راهکار فوق العاده برای زیباسازی محل کار خود استفاده کافی و مفید را کنید.

پربازدیدترین مطالب آفن را از دست ندهید!

استفاده از گیاه در تزیین محل کار

استفاده از گیاه در تزیین محل کار

استفاده از اصول فنگ شویی

دیگر ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری به کارگیری اصول فنگ شویی در محل کار است. فنگ شویی یکی از اصول قدیمی در کشورهای شرق آسیا می باشد. برخی از مردم اعتقاد دارند با انجام کارهایی در دکوراسیون خانه یا محل کار، علاوه بر ایجاد زیبایی میتوان فوایدی را برای خود به وجود آورد. برای مثال می توان از تعدادی مجسمه یا اعداد خاص استفاده کرد تا برکت و رونق به سوی ما سرازیر شود. البته این موضوع بستگی به اعتقاد و نظر شما دارد، که آیا این حرفها را باور دارید یا خیر.

فنگ شویی تزیین محل کار

فنگ شویی تزیین محل کار

به کارگیری پارتیشن و ایجاد نقطه کانونی

استفاده از پارتیشن ها در محل کار یک ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری می باشد. زیرا با استفاده از پارتیشن ها علاوه بر ایجاد نظم در مکانهای مختلف اداره، میتوان جذابیتی برای محل ایجاد کرد. توصیه می شود اگر می خواهید برای محل کار خود از پارتیشن استفاده کنید؛ حتماً پارتیشن های متحرک را خریداری نمایید. زیرا به راحتی می توان آن ها را از جایی به جای دیگر حمل کرد. دیگر ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری ایجاد یک نقطه کانونی در محل می باشد. البته این موضوع بستگی به مکان مورد نظر دارد. برای مثال در یک اداره اگر بخواهیم در اتاق رئیس، یک نقطه کانونی ایجاد کنیم باید محل صندلی رئیس اداره و اطراف آن شامل نقطه کانونی شود. برای ایجاد نقطه کانونی می توانید از رنگ ها و وسایل تزیینی مناسب و جذاب استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400

اگر شما به زمینه طراحی دفاتر و فضاهای کاری علاقه مند هستید، حتما برایتان جالب است که کمی بیشتر درباره تاریخچه و روند تکامل طراحی داخلی فضاهای اداری بدانید. بر همین مبنا امروز سعی داریم تا شما را با این موضوع آشنا کرده و یک دید جامع در خصوص روند رشد و تکامل این حوزه طراحی را به شما بدهیم. امیدواریم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روند تکامل طراحی دفاتر و فضاهای کاری در دهه‌ های اخیر

پیش از آن که به بررسی دقیق روند تکامل طراحی دفاتر  فضاهای کاری در سالیان اخیر بپردازیم، بیایید گذری مختصر بر روند کلی این تغییرات داشته باشیم.

سرعت رشد طراحی دفاتر و فضاهای کاری در ادوار مختلف، متفاوت بوده است و پارامترهای مختلفی بر سرعت تغییرات اثرگذار بوده است. برای مثال پس از انقلاب صنعتی رشد تکنولوژی در تمام بخش ها بسیار افزایش پیدا کرد که صنعت طراحی اداری و فضاهای کاری نیز از این قاعده مستثنی نبود. همانطور که می توان متوجه شد، رشد اقتصاد و تکنولوژی در کشورهای مختلف و در ادوار مختلف تاثیر مستقیمی بر این موضوع داشته است.  

طراحی دفاتر قدیمی

طراحی دفاتر قدیمی

طراحی دفاتر و فضاهای کاری در دهه 90 میلادی

چیزی که کاملا مشهود است، در ادوار پیش 90 میلادی، تکنولوژی چندان توسعه پیدا نکرده بود و به همین دلیل نیاز به میزکارهای امروزی احساس نمی شد. برای مثال استفاده از کامپیوتر های رومیزی در اوایل دهه 90 میلادی در شرکت های مختلف مرسوم شد و کم کم رشد چشمگیری داشت. بر همین اساس شرکت ها نیازمند فضاهای کاری بودند که هر شخص بتواند یک کامپیوتر رومیزی داشته باشد. این موضوع همچنین باعث شد که فضاهای مختلف مانند فایل ها که پیش از این برای نگهداری پرونده ها استفاده می شد، منسوخ شوند.

پربازدیدترین مطالب آفن را از دست ندهید!

جدا از این اغلب فضاهای کاری در گذشته و حتی امروزه وسعت بسیار کمی دارند و به همین دلیل کار برای شرکت هایی که تعداد کارمندان زیادی دارند کمی دشوار می شود. در این جا بود که پیشنهاد طراحی میز کارهای شخصی متراکم و سراسری ارائه شد. در این نوع طراحی دفاتر و فضاهای کاری، سعی می شد فضای کاری هر فرد با یک صفحه جدا کننده از دیگر کارکنان مجزا شود.

دفترکار در دهه 90 میلادی

دفترکار در دهه 90 میلادی

تغییرات عمده طراحی دفاتر در دهه 2000 میلادی

طراحی دفاتر و فضاهای کاری در دهه 2000 میلادی شکل دیگری به خود گرفت. در این دهه تلاش بر حفظ فضای مفید برای کارمندان و استفاده حداکثری از آن بود. بر همین اساس، تجهیزات و وسایل اضافه از اتاق ها کم شد و به طور کلی فضاها جمع و جور و مرتب شدند. تغییر از فضای سنتی به یک فضای ساده و شیک در این دوران شکل گرفت. البته بسیاری از طراحان داخلی نیز به سمت طراحی فضاهای زیبا و مدرن نیز حرکت کردند.

طراحی جدید دفترکار

طراحی جدید دفترکار

جدیدترین معیارهای طراحی فضاهای کاری در 10 سال اخیر

در حداقل 10 سال اخیر صنعت طراحی دفاتر و فضاهای کاری، رشد چشمگیری داشته و طراحی بخش ها با اهداف مطالعه شده و به سبکی نوین و جذاب برای کارکنان انجام می شود. در طراحی نوین معیارهای گوناگونی مد نظر قرار گرفته است که از آن جمله می توان به مواردی همچون راحتی و آسایش کارکنان، بازدهی بالا، فضای کاری اختصاصی، زیبایی و ... اشاره کرد. یکی از مهمترین موارد در طراحی دفاتر و فضاهای کاری، تاکید بر استفاده بهینه از فضا و تامین رفاه کارکنان می باشد؛ به نحوی که هر فرد بتواند یک فضای اختصاصی و مجزا داشته و همچنین بتوان در کمترین فضای ممکن، بیشترین استفاده را برد.

همچنین در طراحی نوین تاکید بر تعامل بیشتر بین کارکنان شده است، به نحوی که میز کارها در زوایایی قرار گرفته اند که کارکنان به خوبی بتوانند با هم تعامل داشته و انتقال اطلاعات داشته باشند. نکته دیگری که باید به آن توجه نمود، روانشناسی طراحی است. این موضوع شاید تنها توسط طراحان حرفه ای در نظر گرفته شود. اما اگر کمی در این مورد دقت کنیم، می بینیم که اگر روانشناسی رنگ ها و توجه به فضا در طراحی بخش های مختلف در نظر گرفته شود، تاثیر شگفت انگیزی در روحیه کارکنان داشته و می تواند سبب افزایش بهره وری آن ها شود.

معیارهای طراحی فضای کاری

معیارهای طراحی فضای کاری

تاکید بر آسایش کارکنان در طراحی مدرن فضاهای کاری

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین معیارها در طراحی دفاتر و فضاهای کاری، توجه به رفاه حال کارکنان است. برای مثال بسیاری از شرکت ها دریافته اند که فضای کاری نمی تواند تنها محلی برای کارکردن تمام وقت کارکنان باشد. به همین دلیل بسیاری از آن ها فضاهایی را برای استراحت، رفع خستگی و حتی تفریح کارکنان در نظر گرفته اند.

نکته دیگری که بی ارتباط به این موضوع نیست، طراحی خاص فضا با هدف افزایش تمرکز کارکنان است. پس همانطور که می بینید، طراحی مدرن فضاهای اداری کاملا هدفمند و مطالعه شده انجام شده و هر روزه رو به رشد است.

طراحی مدرن فضای کاری

طراحی مدرن فضای کاری

سرعت تغییرات طراحی دفاتر

تا بدین جا درباره روند تکامل طراحی دفاتر با هم صحبت کردیم. در این بخش می خواهیم به صورت مختصر درباره سرعت رشد این حوزه صحبت کنیم. شاید تصور کنید از ابتدای دهه 2010 میلادی تا به اکنون روند رشد و تکامل حوزه طراحی فضاهای اداری و مبلمان اداری کاهش یافته و دیگر جای پیشرفتی در این حوزه نیست. اما کمی صبر کنید. اصلا این گونه نیست. در سال های اخیر توسعه طراحی فضاهای اداری به صورت علمی و تجربی در حال توسعه بوده و هر روزه بر افرادی که در این زمینه متخصص می شوند، افزوده می شود.

هر روزه ایده های جدید و طرح های نوینی ارائه می شود که جذابیت این حوزه طراحی را دوچندان کرده است. تغییرات محیطی، تغییر فرهنگ کاری و حتی بیماری هایی نظیر کرونا تاثیر بسزایی در طراحی جدید فضاهای اداری و کاری داشته اند. این مسائل در گذر زمان و همواره تکرار خواهند شد و این وظیفه یک متخصص طراحی فضاهای کاری است که بتواند طرح ها و ایده های خود را با تغییرات مختلف تطبیق دهد.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400

امروزه دیگر از دیواره های قدیمی برای جدا کردن محیط کار استفاده نمی شود بلکه به جای آن از به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری می توان بهره گرفت. به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری دارای طرح و رنگ های مختلف بوده و همچنین از موادی مختلفی مانند چوب آلومینیم و... در ساخت آن می توان استفاده کرد. در ادامه به توضیح مختصری و جامعی درباره جنس هر یک از به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری می پردازیم.

به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن (partition)، یکی از ابداعات بشر برای جداسازی محیط های اداری، تجاری، مسکونی و... می باشد. با استفاده از به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری می توان از تمام فضای محیط استفاده کرد. استفاده از به روزترین ایده های پارتیشن اداری باعث ایجاد زیبایی در دکوراسیون، نظم و آرامش محیط کار می شود. یکی از مزیت های دیگر پارتیشن بندی اداری مدولار یا قابل حمل بودن آن است، این مزیت این امکان را به ما می دهد تا بر طبق شرایط و نیاز، اقدام به زیاد و یا کم کردن فضای محیط کاریتان کرد. پارتیشن اداری به دو شکل تک جداره و دو حدار تولید می شود که شکل تک جداره آن قیمت ارزان تری دارد. با اینکه اجزای سازنده پارتیشن تک جداره ساده تر از پارتیشن دو جداره است اما به اندازه پارتیشن دو جداره از استحکام خوبی برخوردار میباشد چرا که در هر دو شکل پارتیشن معمولا از چوب های ام دی اف یا پی وی سی استفاده می شود. علاوه بر مواردی که گفته شد استفاده از به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری مزایای بسیار دیگری نیز دارد، این مزایا به شرح زیر می باشد:

  • با استفاده از پارتیشن بندی دیگر دغدغه ساخت یک دیوار دیگر را ندارید به این دلیل که پارتیشن در کارخانه ساخته شده و در محیط کار به راحتی نصب می شود.
  • پارتیشن های اداری به دلیل اینکه شفاف هستند باعث روشن تر شدن فضای کاری می شوند که این موضوع باعث ایجاد نشاط، انرژی بیشتر و بهره وری بالاتر در کارمندان می شود.
  • شیشه برخی از پارتیشن های اداری هوشمند بوده و این امکان را دارد که از حالت کاملا شفاف به حالت مات تغییر یابد، این مزیت باعث می شود تا بتوانید محیط کارتان را به راحتی به فضای خصوصی تبدیل کنید. 

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

طراحی دکوراسیون داخلی با پارتیشن چوبی

استفاده از چوب در به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری بسیار ارزان و به صرفه تر از سایر پارتیشن بندی ها است. پارتیشن چوبی یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن در محیط کار می باشد چرا که ظاهری طبیعی و سنتی به محیط کار می دهد. پارتیشن اداری چوبی دارای رنگ ها و متریال های مختلفی می باشد که البته در ساخت آن تنها از چوب استفاده نمی شود. یکی از مزیت های به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری خاصیت ضد صدای آن است، این خاصیت باعث می شود تا کارمندان اداری حواس جمع تری در حین کار داشته باشند.

پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی

پارتیشن بندی شیشه ای

برای داشتن محیط اداری به شکل مدرن می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. این نوع پارتیشن به دلیل عبور نور از خود و به وجود آوردن محیط کاری با نشاط و با بهره وری بالا، بهترین گزینه پارتیشن برای محیط اداری می باشد. یکی از کاربردهای پارتیشن شیشه ای این است که می توان از طرح ها و مدل های مختلفی آن در بخش های محیط کار مانند سالن ناهارخوری و سالن نشیمن و...  استفاده کرد. برای زیباتر شدن محیط کار به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری می توان لوگوی یا آرم شرکت را روی شیشه پارتیشن چسباند و برای متفاوت شدن فضای کاری هر فرد از شیشه های با رنگ های مختلف استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای در برابر برخورد ضربه و دما زیاد مقاوم بوده و در آن می توان از فریم مختلف چون چوب، فلز و ... استفاده کرد.

پربازدیدترین مطالب آفن را از دست ندهید!

از دیگر مزایای پارتیشن شیشه ای انعطاف پذیری آن و آسان بودن نصب شیشه های تک و دو جداره بر روی آن می باشد. استفاده از پارتیشن شیشه ای به محیط کار، فضا رسمی تر می دهد و می توان بر اساس نیاز، از دو شکل بی فریم یا با فریم آن استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای به دو شکل مات و نیم مات در محیط اداری به کار گرفته می شود. این شکل از پارتیشن شیشه ای، بیشتر در محیط هایی که به دید باز نیاز است استفاده می شود. ممکن است در ظاهر فکر کنید به دلیل نداشتن فریم، شکننده به نظر می رسد اما باید گفته که این شکل از پارتیشن شیشه ای از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

طراحی دکوراسیون داخلی با پارتیشن آلومینیومی

یکی از ویژگی های پارتیشن آلومینیومی داشتن مقاومت بالای آن است که در صورت نیاز می توان از روکش های پودری نیز بهره گرفت. در پارتیشن آلومینیومی می توان از روکش های آلومینیومی برای پوشاندن محل اتصال قطعات به یکدیگر استفاده کرد. پارتیشن آلومینیومی بیشتر در محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل اینکه باعث حفظ حریم شخصی در محیط کاری می شود. پارتیشن اداری آلومینیومی از اجزای مختلفی ساخته می شود، این اجزا به صورت زیر می باشد:

  • سندبلاست
  • قفل و دستگیره
  • محفظه عبور جریان برق
  • درب پارتیشن‌ها که از شیشه 8 سکوریت با چوب mdf ساخته می شود.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن بندی صفحه آکوستیک

پارتیشن بندی صفحه آکوستیک، یکی از بهترین پارتیشن بندی ها برای از بین بردن سروصدای مزاحم است. برای قرار دادن صفحه آکوستیک در بخش های مختلف اداره می توان، چرخ در زیر آن قرار داد. این پارتیشن به دلیل داشتن صفحات ضخیم، میزان صدای محیط را به شدت کاهش می دهد. 

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک

استفاده از گل و گیاه در به روزترین ایده های اجرای پارتیشن اداری 

برای زیباتر شدن محیط پارتیشن چوبی می توان از گل و گیاه بهره برد. پوشاندن پارتیشن با گل و گیاه باعث می شود تا پارتیشن شبیه به یک دیوار گیاهی شود و احساس بودن در طبیعت را در فرد به وجود آورد.



:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400

پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ شاید این سوال شما هم باشد به تازگی یک منزل یا یک دفتر اداری خریداری کرده اید و می خواهید دکوراسیون داخلی آن را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید ایده های زیادی دارید و نمی دانید برای به اجرا رساندن این ایده ها چه کاری باید انجام دهید. مدام این سوال در ذهنتان تکرار می شود پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ برای پاسخ به این پرسش مقاله پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ را تا انتها مطالعه کنید.

دیوار کاذب

دیوار کاذب

پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟

برای پاسخگویی به این سوال خوب است به بررسی خصوصیات و ویژگی های هریک از آنها بپردازیم. دیوارهای سنتی از انواع مصالح ساختمانی مانند آجر، گچ و... ساخته می شوند.اصولا دیوارها نقش جداکننده فضاها از یکدیگر را دارند. که گاهی هم بار وارد بر ساختمان را تحمل می کنند اما در مورد دیوار کاذب، مصالح به کار رفته در ساخت آن از کناف است و صرفا برای تقسیم کردن فضای داخلی منازل و گاهی دفاتر اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

خصوصیات دیوار کاذب عبارتند از:
  • به علت مصالح به کار رفته در ساخت دیوار کاذب دارای وزن سبکی هستند
  • کاملا انعطاف پذیر هستند، می توانید مطابق با سلیقه ی خود این نوع از دیوارها را طراحی و اجرا کنید.
  • دارای استحکام بالا در برابر زلزله
  • خاصیت عایق در برابر صوت، حرارت و...
  • امکان قرارگیری تجهیزات تاسیساتی در فضای پشت آن
پارتیشن ها نیز در واقع نوعی دیوار کاذب هستند که از انواع مصالح چوب، شیشه و... ساخته می شوند و بیشترین کاربرد آن در فضاهای اداری می باشد.
  • قابلیت حمل آسان، عایق صوت، راحتی نصب
  • امکان نورگیری
  • امکان استفاده از انواع مصالح ساختمانی
  • قابلیت حرکت دادن آن

پارتیشن

پارتیشن

پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ مقایسه از لحاظ شفافیت

در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری به ویژه شرکت های استارتاپ فضای بزرگی را به عنوان محیط کار انتخاب می کنند به صورتی که هم کارمندان بخش های مختلف با یکدیگر تبادل داشته باشند و هم حریم خصوصی آن ها حفظ شود. از این رو شفافیت بخش های کاری مختلف علاوه بر ارتباط بهتر کارمندان سبب انعکاس نور روز به نسبت مناسب در فضا می شود. پارتیشن های اداری به علت این که در ساخت آن ها از مصالحی نظیر شیشه، چوب و... استفاده می شود بسیار مناسب هستند.دیوارهای کاذب دارای ویژگی های دیوارهای سنتی هستند از این رو برای ایجاد شفافیت می توان در آن ها حفره هایی ایجاد کرد که هم زمان بر و هم هزینه بر است. همچنین برای تغییرات مجدد در ساختمان نیاز است که دیوارها تخریب شوند.

پربازدیدترین مطالب آفن را از دست ندهید!

پارتیشن یا دیوار کاذب

پارتیشن یا دیوار کاذب

میزان استحکام و انعطاف پذیری دیوارها

ماهیت یک دفتر کار به این صورت است که با توجه به شرایط کاری مدام تغییر کند. با توجه به این ویژگی دفتر کار، به نظر شما پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ پارتیشن ها به علت نصب آسان و قابلیت متحرک بودن دارای شرایط ایده آلی هستند. پارتیشن ها از چند ضلع تشکیل شده اند و به راحتی می توان آنها را جابجا کرد یا شکل آن ها را تغییر داد. از طرفی دیگر پایه های پارتیشن را می توان به راحتی بر روی کف قرار داد و دیگر نیازی به تخریب کف نیست.اما دیوارهای کاذب را باید کاملا در کف فیکس کرد از این لحاظ هزینه ی زیادی صرف می شود و از همه مهمتر برای تخریب آن نیز هزینه و زمان زیادی صرف می شود. پس از گذشت مدت زمانی باید یک تغییرات جدی در دفتر کار ایجاد کرد دفتر با ظاهر قدیمی و تکراری بازدهی کارکنان و مراجعه مشتریان را کاهش می دهد و باز خورد مناسبی نخواهد داشت از این لحاظ می توان از پارتیشن های عایق صوت استفاده کرد رنگ یا جنس دیوارهای آن را با حداقل هزینه تغییر داد. در مورد دیوارهای کاذب نیز می توان این تغییرات را اعمال کرد ولی نیاز به زمان و هزینه بیشتری است.

دیوار و پارتیشن جداکننده فضا

دیوار و پارتیشن جداکننده فضا

مقایسه دیوار کاذب و پارتیشن از لحاظ فضای ذخیره سازی

فضاهای ذخیره سازی: پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ کدام یک برای ذخیره کردن وسایل بهتر هستند پاسخ این سوال بسیار واضح و شفاف است پارتیشن ها به علت خاصیت انعطاف پذیری بالا به آسانی با کمدها و فایل ها اقدام می شوند و یک فضای وسیع برای قرارگیری لوازم و وسایل فراهم می کنند. شما به راحتی می توانید بسیاری از فایل ها و کشوها را به پارتیشن متصل کنید اما در مقابل دیوارهای کاذب این قابلیت را ندارند و صرفا می توان کمد های ثابت را در آن قرار داد.

دیوار کاذب بهتر است یا پارتیشن

دیوار کاذب بهتر است یا پارتیشن

زیباشناسی فضاهای داخلی

زیبا شناسی: زیبایی و طراحی نو و به روز دکوراسیون داخلی محیط های اداری تاثیر بسیاری بر میزان بازدهی کارمندان، بازخورد مراجعه کننده و تعداد مشتریان دارد. حال برای این تغییرات پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ کدام یک را مناسب تر می دانید؟ خوب برای پاسخ  به این سوال باید نکاتی را در نظر بگیرید چقدر زمان برای تغییرات دارید و چقدر برای تغییرات هزینه می کنید، این دکوراسیون تا چند سال تغییر نخواهد کرد. پارتیشن ها فضا ها را به اشکال مختلف تغییر می دهند و ساختار داخلی فضا را متناسب با وسایل و مبلمان شکل می دهند.دیوار های کاذب هم گزینه ی مناسبی برای تغییرات هستند به ویژه این که بسیاری از تغییرات جزئی را می توانید بر روی دیوارها اعمال کنید.

سایر ویژگی های پارتیشن و دیوارهای کاذب

در برخی فضاها شرایط نصب دیوار کاذب وجود ندارد به عنوان مثال سقف ساختمان بسیار بلند است یا یک فضای تاریخی است که اجازه اجرای دیوارهای کاذب را ندارد در این شرایط برای جداسازی فضاها از یکدیگر پارتیشن بهترین گزینه است. ایجاد هارمونی و هماهنگی بین مبلمان و دیوارها و فضاهای اداری امری ضروری است و باعث ایجاد یک فضای دلپذیر می شود به نظر شما در این فضا پارتیشن یا دیوارهای کاذب؟ کدام یک عملکرد بهتری دارند؟ پارتیشن و دیوار کاذب با ویژگی های منحصر به فرد خود هر کدام به یک اندازه موجب زیباتر شدن این فضا ها می شوند.در یک محیط اداری عایق بندی صوتی یکی از آیتم های ضروری محسوب می شود که در این زمینه دیوارهای کاذب بسیار خوب عمل می کنند البته برخی دیوارهای پارتیشن دوجداره نیز عایق های صوتی خوبی هستند.



:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 3 شهريور 1400

با رعایت اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت می توان فضایی شاد و جذاب ایجاد نمود. از اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت انتخاب میز و صندلی مدیریت استاندارد و شیک و بهره گیری از قفسه بندی های مناسب می باشد. رعایت اصول چیدمان وسایل، توجه به نورپردازی استاندارد اتاق مدیریت و پوشش مناسب سقف و دیوار از دیگر نکاتی هست که باید در طراحی صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت مورد توجه قرار گیرد.

طراحی و دکوراسیون اتاق مدیریت

توجه به دکوراسیون و طراحی فضاهای داخلی یکی از دغدغه های صاحبان ساختمان از جمله مراکز اداری می باشد. از جمله بخش های مهم یک فضای اداری یا تجاری اتاق مدیریت هست که باید دکوراسیون داخلی آن با دقت انجام شود. اتاق مدیریت محل رفت و آمد کارمندان و ارباب رجوع می باشد و از این دکوراسیون آن در ایجاد تاثیرات ذهنی مثبت افراد غیر قابل انکار هست. با توجه به اهمیت دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید نسبت به دکوراسیون و چیدمان هوشمندانه این فضا جهت جلب نظر بیننده اقدام نمود.

اتاق مدیریت

اتاق مدیریت

اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت

با رعایت اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت می توان به بهترین شکل طراحی اتاق مدیریت را  پیگیری نمود و از طرف دیگر بهره وری فضای موجود را افزایش داد. دکوراسیون اتاق مدیریت اگر  بدون فکر و برنامه غیر هوشمندانه صورت گیرد فقط هدررفت هزینه ها را به دنبال دارد. در حالی که با اجرای طرح های منحصر به فرد و جذاب می توان نسبت به دکوراسیون اتاق مدیریت اقدام نمود.

انتخاب مبلمان مناسب

از اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت می توان به مبلمان اتاق مدیریت اشاره کرد که شامل میز مدیریت، صندلی مدیریت و مبل راحتی و ... می شود. یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات هر اتاق مدیریت میز مدیدیت هست که طرح های متنوع و جذاب آن را می شود در بازار مشاهده کرد. جهت انتخاب میز مناسب و کاربردی برای دکوراسیون اتاق مدیریت نکات مختلفی از جمله ابعاد و ارتفاع استاندارد اهمیت زیادی دارد. از طرف دیگر میز اتاق مدیریت استاندارد باید متناسب با فضای موجود انتخاب شود. از دیگر نکات مهم در حوزه انتخاب میز جهت دکوراسیون اتاق مدریت مدل و رنگ میز مدیریت می باشد.

از مطالب پرطرفدار ما بهره مند شوید

از دیگر بخش های مبلمان اداری صندلی مدیریت هست که باید دارای استاندارد های لازم در حوزه حفظ سلامت جسمی باشد. هر مدیر اداره بخش قابل توجهی از روز را بر روی صندلی مدیریت می گذراند. از این رو برای دکوراسیون اتاق مدیریت بایدصندلی استاندارد تهیه نمود که از فرد در برابر کمر درد، رماتیسم و ... محافظت نماید. ارتفاع مناسب صندلی، رنگبندی استاندارد، ابعاد و ارتفاع مناسب و کیفیت عالی ساخت از جمله فاکتور های مهم در انتخاب صندلی مدیریت می باشد.

از دیگر اجزاء مبلمان اداری اتاق مدیریت مبلمان راحتی هست که به منظور برگزاری جلسات با جمعیت کم، ملاقات با مهمانان، ارباب رجوع و ... استفاده می شود. انتخاب مبلمان راحتی با ارتفاع مناسب و شکل زیبا در دکوراسیون اتاق مدیریت اهمیت زیادی دارد.

نقش قفسه ها و فایل ها در دکوراسیون اتاق مدیریت

مسلما در اتاق مدیریت حجم بالایی از اسناد و مدارک وجود دارد که باید به درستی و در جای مناسب طبقه بندی شود. از این رو هر اتاق مدیریت نیازمند قفسه و فایل جهت دسته بندی و نگهداری اسناد و مدارک می باشد. از نکات مهم در انتخاب قفسه های اتاق مدیریت می توان به توجه به حجم قفسه ها و فایل ها، طرح، مدل و هماهنگی رنگبندی قفسه ها با چیدمان اتاق مدیریت اشاره کرد. از طرف دیگر چیدمان قفسه بندی ها از نظر سهولت دسترسی و استفاده مناسب از فضا نیز در دکوراسیون اتاق مدیریت اهمیت دارد.

دکوراسیون اتاق مدیریت

دکوراسیون اتاق مدیریت

چیدمان لوازم و وسایل دکوری

از بین اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت می توان به بهره گیری از وسایل دکوری شیک و چیدمان مناسب آنها اشاره نمود. استفاده از وسایل دکوری شیک مانند تابلو های هنری، مجسمه و ... به زیبایی و نشاط فضای اتاق کمک می کند. در تزیین اتاق مدیریت باید اصول زیباشناختی را مد نظر قرار داد و از ترکیب وسایل دکوری کلاسیک و مدرن جهت زیباسازی فضای موجود بهره برد. استفاده از مبلمان اداری و نیز وسایل تزیینی و دکوری در اتاق مدیریت باید متناسب با فضای موجود بوده و از شلوغی و شلختگی فضا جلوگیری شود.

وسایل دکوری اتاق مدیریت

وسایل دکوری اتاق مدیریت

نورپردازی از اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت

نورپردازی استاندارد از دیگر اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می هست. از اصول نورپردازی اتاق مدیریت می توان به بهره گیری از طیف نوری روشن اشاره کرد. نورپردازی اتاق مدیریت می تواند ترکیبی از نور طبیعی و نور مصنوعی باشد. روشن و پرنور بودن اتاق مدیریت سبب ایجاد روحیه شاد و دوری از سستی و خستگی می شود. از تجهیزات مناسب جهت نورپردازی اتاق مدیریت می توان به چراغ های سقفی و دیواری کم مصرف، آباژور و ... اشاره کرد که علاوه بر تامین نور از هدررفت انرژی جلوگیری می کند.

پوشش مناسب سقف و دیوار

استفده از پوشش مناسب برای دیوار و سقف از دیگر اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت محسوب می شود. با توجه به اهمیت نقش دیوار و سقف در دکوراسیون اتاق مدیریت در جهت دکور دیوار و سقف از تجهیزات مدرن استفاده می گردد. بهره گیری از سقف کاذب و نیز استفاده از انواع دیوار کوب، کاغذ رنگی و ... بخشی از نکات مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق مدیریت می باشد.

پوشش مناسب سقف و دیوار اتاق مدیریت

پوشش مناسب سقف و دیوار اتاق مدیریت

اهمیت رنگ در دکوراسیون اتاق مدیریت

از میان دیگر اصول صحیح دکوراسیون اتاق مدیریت توجه به رنگ آمیزی اتاق می باشد. رنگ آمیزی اتاق مدیریت باید به گونه ای باشد که به تمرکز فرد کمک کند. استفاده از رنگ های آرامش بخش و در عین حال نشاط آور تاثیر قابل توجهی در بهبود عملکرد مدیریت دارد. استفاده از رنگ های تیره و خاموش در رنگ آمیزی اتاق مدیریت سبب احساس خستگی و خمودی می شود. از طرف دیگر رنگ آمیزی اتاق مدیریت باید هماهنگ و متناسب با چیدمان و وسایل موجود در اتاق مدیریت باشد.

رنگ در دکوراسیون اتاق مدیریت

رنگ در دکوراسیون اتاق مدیریت



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

همانطور که برای وسایل گوناگون در منزل نیاز به کمد و سازماندهی داریم در محل کار و فضا ها تجاری صنعتی هم نیاز به خرید کمد اداری مناسب می باشد. تا برخی از اسناد و یا قرارداد ها را در کمد نگه داری کنند. هرچه فضای اداری بزرگتر می باشد نیاز کمد دیواری و تعداد بیشتر آن افزوده می شود.  

کمد دیواری

گزینه های بی شماری برای نگه داری اسناد و مدارک و یا قرارداد های یک شرکت برای مدیران وجود دارد که یکی از این موارد کمد اداری مناسب در مجموعه می باشد. اهمیت دادن به خرید کمد اداری مناسب از یک کمد عادی بسیار بیشتر است با توجه به اینکه قرار است این کمد ها در فضای اداری قرار بگیرند اما نباید از ظاهر آنها غافل شد زیبا می تواند نمای کل فضا را بهم بریزد. همینطور به غیر از زیبایی باید به کارآمد بودن این وسیله هم بسیار توجه کرد.

کمد دیواری

کمد دیواری

انواع کمد اداری

انواع مختلفی از کمد دیواری وجود دارد که باید بر اساس فضای موجود و یا استفاده از زیبایی بیشتر در محیط استفاده می شوند. از نظر جنس کمد دیواری را می توان به ام دی اف و فلز دسته بندی کرد که در فضاها اداری اگر بخواهیم از زیبایی بیشتر بهره ببریم می توانیم خرید کمد اداری مناسب از جنس ام دی اف را در نظر بگیریم. خارج از جنس کمد دیواری کاربرد آنها هم نیز متفاوت بوده که می توان آنها را به انواع زیر تقسیم بندی کرد:

کمد فایل

کمد های اداری با عنوان فایل، که در اندازه ها کوچک می باشند و در انتها آنها غلتکی نصب شده است که امکان جا بجایی به آنها را می دهد.

کمد زونکن خور

کمد های اداری زونکن خور، در این مورد قفسه ها باز و گسترده ای دارند که این قابلیت را به آنها می دهد که طیف گسترده ای از وسایل و اسناد محرمانه را، در امان نگه دارند.

از مطالب پرطرفدار ما بهره مند شوید

کمد عمودی

کمد های عمودی نوع دیگری از کمد ها اداری می باشند که وسایل و اسناد با این شکل را در خود جای می دهند و به طور قابل توجهی، گسترده تر هستند؛ در نتیجه دارای فضای بیشتری می باشند.

کمد افقی

برعکس کمد های عمودی در این نوع از کمد ها حالت قالب افقی بوده تا بخش بیشتری از محیط اداری اشغال شود. که مزیت این نوع کمد ها نگه داشتن پرونده های بیشتر در کنار یکدیگر می باشد، که اغلب جنس آنها فلزی است.

انواع کمد اداری

انواع کمد اداری

ویژگی های خرید کمد اداری مناسب

در زمان خرید کمد اداری مناسب باید به برخی ویژگی ها توجه کرد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • مکانیسم قفل: برای حفظ امنیت باید به داشتن قفل بر روی کمد ها در حین خرید توجه کرد.
  • کمد اداری ضد حریق: برای بالا بردن امنیت اوراق موجود در کمد ها می توان از کمد های ضد حریق با قیمت بالا تر خریداری نمود.
  • بهتر است کمد ها قابلیت جابجایی داشته باشند.
  • در زمان خرید هرچه به جنس کمد ها توجه شود عمر بیشتری برایتان خواهد داشت.

کمد اداری

کمد اداری

 ابعاد خرید کمد اداری مناسب چقدر است؟

در هر مجموعه ای با توجه به نیاز کارمندان آن مکان باید به خرید کمد اداری مناسب پرداخت. به طور کلی کمد های اداری به دو دسته کمدهای اداری ایستاده و کوتاه تقسیم در مبلمان اداری می شوند. در دسته اول به عنوان کمد های بایگانی، استفاده می شده اند که به نوعی کمد ویترینی بودند و یا در بخش هایی که نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی داشتند استفاده می شدند. این کمد ها با ارتفاع ۲ متر و هر یک از درب آنها بین ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر فضا اشغال می کند.

دسته دوم که کمدهای کوتاه هستند. برای استفاده روی میز کاربرد بسیاری دارند و یا در مواردی که می خواهید از یک کمد کوچک تر برای ذخیره سازی با اسناد کمتر استفاده کنید، بیشتر کمد های کوتاه حالت کشویی داشته و ارتفاع آنها بین ۵۹ الی ۷۰ سانتی متر می باشد. 

ابعاد کمد اداری

ابعاد کمد اداری

مدل های مختلف کمد اداری

در زمان خرید کمد اداری مناسب می توان مشاهده کرد که این کمد ها بر اساس طبقه بندی و اهمیت اسناد، در دو نوع درب دار و بدون درب به فروش می رسند. کمد های بدون درب معمولا در ادارات دولتی و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا به دلیل نیاز کارمندان در این محیط ها کاری بهتر است کمد اداری برای بالا بردن سرعت و خرابی کمتر بدون درب باشند.

البته کمد های اداری در ادارات و مراکز تجاری دارای دو بخش خصوصی و عمومی می باشند که بهترین گزینه این است که قسمتی از آن را بدون درب و بخش دیگر با درب باشد. به غیر از موارد بالا کمد ها در انواع دیگری به فروش می رسند مانند کمد اداری کوچک، کمد اداری کشویی، کمد اداری قفسه ای، کمد اداری دو درب، کمد اداری چرخ دار، کمد اداری فلزی، کمد اداری پلاستیکی و در نهایت چوبی

مدل های مختلف کمد اداری

مدل های مختلف کمد اداری

نتیجه گیری

در نهایت در هر فضای کاری از ادارات، مجتمع های تجاری تا کارگاه ها اگر اسناد و مدارک و اوراق داشته باشد نیاز به خرید کمد اداری مناسب وجود دارد. سازمان دهی مناسب تجهیزات در محیط اداری می تواند شرایط کاری و روانی افراد را بهتر کند که در نتیجه بازدهی را بالا می برد. باید توجه داشت که در انتخاب یک کمد اداری مناسب حتما بررسی فضای کاری و مبلمان موجود از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر همه چیز در جای خود قرار بگیرد، در نتیجه سازماندهی آن آسان خواهد بود. نباید فراموش شود که برای ادامه دار شدن سازماندهی پس از اتمام کار همه چیز باید در جای خود قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

دیوارهای متحرک یا همان پارتیشن ، پانل هایی هستند که می توانند برای تغییر آرایش های مکانی تنظیم شوند. آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن می تواند به شما در داشتن یک فضای تقسیم بندی شده کمک کند. هدف از دیوارهای متحرک به طور کلی تبدیل یک فضای واحد به چند فضای کوچکتر است. پارتیشن ها می توانند یک سالن مدرسه یا یک مرکز همایش بزرگ را به اتاقهای کوچکتر تقسیم کنند. در صورت عدم نیاز، پارتیشن ها می توانند جابجا یا پنهان شوند.در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره پارتیشن متحرک را برای شما بیان کنیم.

پارتیشن بندی متحرک

پارتیشن بندی متحرک می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین و انعطاف پذیرترین گزینه در سیستم های پارتیشن بندی اداری باشد. درب های پارتیشن، چه پارتیشن های تاشو و چه پارتیشن های متحرک آویزان، یک روش سازگار برای ایجاد مناطقی بسیار مفید در فضای کار موجود، ارائه می دهند و می توانند بسیار متناسب با نیازهای شما باشند. انواع متنوعی از بافت، ارتفاع و رنگ برای ارتقا زیبایی هر منطقه در دسترس است و ما می توانیم پارتیشن متحرک را با محیط دفتر کار موجود خود مطابقت دهیم یا ظاهر کاملا جدیدی را ارائه دهیم. برای داشتن یک انتخاب خوب، آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها امری ضروری است.

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک

آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها و انواع پارتیشن های متحرک

انواع دیوارهای متحرک

  • پارتیشن متحرک دائمی: برخی از دیوارهای متحرک دائمی هستند. این موارد در صورت عدم نیاز درجا پس گرفته می شوند. برخی دیگر موقت بوده و در صورت لزوم برداشته ، جابجا شده و مجدداً در مکان های مختلف نصب می شوند.
  • دیوارهای تاشو عمودی:دیوارهای تاشو عمودی معمولاً از طریق برق کار می کنند و نسبت به نمونه های افقی خود به پشتیبانی ساختاری کمتری نیاز دارند.
  • تاشو کشویی: پارتیشن های تاشو کشویی فقط به صورت آویزان در دسترس نیستند بلکه می توانند روی مسیرهای سر و کف نیز کشویی باشند.
  • صفحه دستی یا قطار برقی: این سری پانل ها معمولاً به هم متصل می شوند که در صورت امتداد ، دیواره ای را تشکیل می دهند
  • درب آکاردئونی: این پارتیشن ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، در میان انواع محبوب دیوارهای پارتیشن در بازار قرار دارد.

انواع پارتیشن متحرک

انواع پارتیشن متحرک

آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن

کار با پارتیشن متحرک آسان است و فقط باید آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن را پیش زمینه کار خود قرار دهید. پارتیشن ها فقط برای استفاده در دفاتر و محیط های تجاری نیست بلکه برای استفاده در مدارس، هتل ها، بیمارستان ها و تالارهای نیز کاملاً مناسب هستند. برای آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا با کاربرد آن بیشتر آشنا شوید. نکاتی که در ادامه ذکر می شود از مهم ترین موارد آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها در فضاهای مختلف است.

از مطالب پرطرفدار ما بهره مند شوید

تقسیم فضای اداری

یکی از موارد استفاده و آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها در تقسیم فضای اداری است. امروزه بسیاری از دفاتر شهر که با فن آوری دیوارهای پارتیشن آشنا هستند و به طور کامل از آن استفاده می کنند. دلیل آن این است که این دیوارها صرفه جویی زیادی در هزینه های عملیاتی می کنند. بدون نیاز به بازسازی می توان از دیوارها برای تقسیم دفاتر مختلف در یک اتاق بزرگ استفاده کرد. با توجه به هزینه ای که موجب صرفه جویی در آن می شود، همچنین زمان و سایر ناراحتی ها، این دیوارهای پارتیشن برای تقسیم سریع مناسب هستند. سالهاست که اکثر بانکها، شرکتهای بیمه و بسیاری از بخشهای دیگر از این دیوارها استفاده می کنند.

تقسیم فضا با پارتیشن

تقسیم فضا با پارتیشن

تقسیم اتاق کنفرانس

در اتاق های کنفرانس مدرن، استفاده از پارتیشن های تاشو بسیار رایج است. این کار برای این است که کارگاه ها یا فعالیت های مختلف در یک کنفرانس به صورت خصوصی انجام شود. رویدادهای مختلف به تنظیمات متفاوتی نیاز دارند. بنابراین استفاده از این دیوارهای پارتیشن حیاتی است. آیا تا به حال در یک ساختمان برای مناسبت های مختلفی شرکت کرده اید اما این مجموعه متفاوت به نظر می رسد؟ احتمالاً به این دلیل بود که آنها از فناوری دیوارهای پارتیشن استفاده کرده اند. بنابراین برای اتاق های کنفرانس داشتن این دیوارها در دنیای امروز مهم است.

تقسیم اتاق کنفرانس با پارتیشن

تقسیم اتاق کنفرانس با پارتیشن

تقسیم اتاق های بیمارستان

منطقه دیگری که بیشتر پارتیشن های تاشو در آن یافت می شود در بیمارستان ها است. از دیوارها برای تقسیم اتاق ها برای اهداف موقتی مختلف استفاده می شود. به خصوص از آنجا که موارد اضطراری در آنجا بسیار شایع است، از این رو این دیوارها بسیار کار می کنند. اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی مدرن از این فناوری استفاده کرده اند که اثبات شده کارایی دارد.

تقسیم فضای بیمارستان با پارتیشن

تقسیم فضای بیمارستان با پارتیشن

تقسیم سالنهای ورزشی

تقسیم سالنهای ورزشی یکی دیگر از موارد آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها می باشد. اگر تا به حال از سالن های ورزشی مدرنی که امروز داریم بازدید کرده اید، حتماً موارد استفاده از دیوارهای جدا کننده تاشو را دیده اید. آنها از این دیوارهای پارتیشن برای انجام انواع مختلف آموزش در یک سالن ورزشی استفاده کردند. اکثر دیواره های پارتیشن مورد استفاده در این مناطق اغلب از نظر عظیم الکتریکی کار می کنند.

تقسیم اتاقهای کلاس در مدارس و دانشگاهها

این پارتیشن ها در مدارس و دانشگاه ها بسیار رایج است. از این دیوارها برای تقسیم کلاس ها و همچنین سایر اتاق های کارگاه استفاده می شود. به راحتی گروه های مختلف دانشجویی را در کارگاه های بدون درد تقسیم می کنید. و بر اساس حداقل هزینه مورد نیاز برای راه اندازی ، بهترین انتخاب هستند. این دیوارهای پارتیشن کاربردهای زیادی دارند ، همانطور که متداول ترین موارد را در بالا دیدیم. مزیت بزرگ این نوآوری این است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین ارائه حداکثر کاربرد فضا می شود. برای استفاده موقت نیازی به تغییر دائمی اتاق ندارید.



:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

امروزه حدود 90 % محیط های اداری دارای محیط بسیار آرام و فضاهای اداری می باشند به همین دلیل کیفیت آکوستیکی و رعایت اصول و مبانی صدا در محیط اداری برای ایجاد و توسعه یک فضای آرام برای کارکنان از مهم ترین اصول شناخته شده است، در این متن به صورت گسترده اصول و مبانی صدا در محیط اداری را برای شما بیان خواهیم کرد.

آلودگی صوتی

آلودگی صوتی

بررسی اصول و مبانی صدا در محیط اداری

طراحی و ساخت یک چیدمان بسیار مناسب برای فضاهای ادارای و تجاری می تواند یک موضوع مهم تلقی شود که توانایی تولید آکوستیک معماری جدید را داشته و یک فضای آرام با رعایت اصول و مبانی صدا در محیط اداری در فصل های مختلف برای کارکنان ایجاد می کند.

اصول و مبانی صدا در فصل های تابستان نسبت به دیگر فصل ها پیچیده تر بیان می شوند، زیرا این فصل اثرات منفی بسیاری را در محیط کاری روی انسان ها داشته است و باید از راه ها و چاره های بیشتری برای کنترل آنها استفاده کرد.

از مطالب پرطرفدار ما بهره مند شوید

اصول و مبانی صدا چیست؟

همانطور که تمامی ما اطلاع داریم صدا یک وسیله اصلی برای برقراری ارتباط بین انسان ها با یکدیگر، اشیا، طبیعت و... می باشد به همین دلیل بیشتر از هر چیز دیگری در طول روز شنیده می شود، بیشتر اختراعات پرکاربرد با تولید صدای بسیار بالا روبرو هستند، برای مثال اگر به هواپیما، قطار، انواع اتومبیل ها و تجهیزات پر کاربرد مختلف توجه داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که تمامی این اختراعات دارای اثرات نامطلوب صوتی می باشند که می تواند تاثیرات بسیار نامناسبی روی انسان ها داشته باشد.

در پاراگراف قبل برای شما از آکوستیک نام برده شد، آکوستیک در واقع به علم تولید، انتشار و دریافت صدا گفته می شود، این علم دارای اصول و مبانی صدا خاص می باشد که می توانند این اثرات منفی را با درصد بسیار بالایی کنترل کنند.

اصول و مبانی صدا

اصول و مبانی صدا

اصول و مبانی صدا

تراز شدت صوت

تراز شدت صوت به میزان بلندی صوت و فشار صدا در عمل گفته می شود، این مقدار را می توان با توجه به فرمول های زیر محاسبه کرد:

Li =10 log  I/I.

Lp =20 log p/p.

در این فرمول هر علامت به اختصار نمایش دهنده یک نماد است که برای شما بیان شده اند:

Li: تراز شدت صوت

Lp: تراز شدت فشار

I : شدت صدای مورد نظر

P : فشار مورد نظر

P. : شدت صدای آستانه شنوایی

I.  : صدای آستانه شنوایی

این فرمول نشان می دهد که شدت یک صدا تا چه اندازه می باشد و به چه میزان می تواند دارای اثرات منفی برای انسان ها باشد، اصول و مبانی صدا در محیط اداری به این فرمول برای طراحی راه حل های مختلف در جلوگیری از شدت و فشار صدا نیاز دارد.

سرو صدا در محیط کار

سرو صدا در محیط کار

بلندی صدا

بلندی صدا اصولی در کنترل صدا است که به دو عامل اصلی یعنی حساسیت گوش انسان ها و شدت موج صدا تولید شده بستگی دارد، واحد اندازه گیری صدا در طی آزمایش های مختلف بر اساس مقررات استاندارد های بین المللی دسی بل تعیین شده است، در طی آزمایش های مختلف نشان داده شده است که بلندی صدا برای تمامی انسان ها به یک اندازه می باشد به همین دلیل اصول و مبانی صدا در محیط اداری باید به دنبال یک راه حل برای کنترل بلندی و جلوگیری از رسیدن صدا به گوش کارکنان باشد.

اصول و مبانی صدا در محیط اداری

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید صدا های روزمره می توانند دارای بلندی، فشار و شدت بسیار بالا باشند که تاثیرات بسیار منفی بر روی گوش انسان ها دارد و می تواند در محیط کار تمرکز و دقت کارکنان را تا حد بالایی کم کند، طبق تحقیقات گفته شده است که کم شدن دقت در کارکنان می تواند باعث ایجاد پرخاشگری و عصبانیت در این افراد باشد اما استفاده از راه کار های بسیار ساده با نام اصول و مبانی صدا در محیط اداری می تواند از این پرخاشگری تا حد بالایی جلوگیری کند.

آلودگی صوتی در محیط اداری

آلودگی صوتی در محیط اداری

استفاده از هدفون

در شهر های بسیار بزرگ و شلوغ یا صنعتی مانند تهران، اصفهان، شیراز و... صدای ترافیک، بوق زدن و ازدحام جمعیت می تواند بیشتر از هر چیز دیگری آزار دهنده باشد به همین دلیل به کارکنان محیط اداری پیشنهاد می شود که از هدفون های ضد صدا استفاده کنند، این هدفون ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از رسیدن صدا به گوش شما جلوگیری کنند.

استفاده از محصولات آکوستیک اداری

یکی از بهترین مبلمان آکوستیک اداری، اتاق سکوت برای کارکنان می باشد، این اتاق به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه صدایی توانایی ورود را نداشته و سکوت حاکم است، کارکنان می توانند در بین کار خود به این اتاق وارد شده و بدون هیچگونه سرو صدایی ذهن خود را آرام کنند تا تمرکز بیشتری داشته باشند.

پخش موزیک ملایم در محیط اداری

یکی از بهترین راه های کنترل سروصدا مسلما می تواند پخش موزیک در محیط باشد، این کار باعث می شود تا توجه و تفکر کارکنان نسبت به موزیک جذب شود و دیگر به سروصدا توجه نکند، جالب این است که به صورت ناخودآگاه کارکنان دیگر صدای ترافیک و آلودگی های صوتی دیگر را نخواهند شنید.

طبق تحقیقات بیان شده است که صدای موسیقی آرام بر عکس آلودگی های صوتی که می تواند باعث ایجاد پرخاشگری باشد، به صورت کامل آرامش بخش است .

جلوگیری از آلودگی صوتی در محیط اداری

جلوگیری از آلودگی صوتی در محیط اداری

استفاده از پارتیشن ها و انواع جدا کننده ها

یکی از بهترین اصول و مبانی صدا در محیط اداری مسلما استفاده از دوجداره ها است، جداره می تواند به مقدار بسیار زیادی از انتقال صدا جلوگیری کند و در صورت انتقال، شدت صدا را کم کند، بیشتر کارخانه ها و محیط های اداری برای طراحی معماری خود از شیشه ها، فلز ها و چوب های دوجداره استفاده می کنند تا از اصول معماری در محیط اداری برای استحکام و مقاومت محیط اداری خود بهره بگیرند.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

اگر قصد دارید که یک دفتر وکالت باز کنید ابتدا باید بدانید جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل باید چگونه باشد. طراحی دفتر کار یک وکیل باید به گونه ای باشد که نیازهای یک وکیل و مراجعه کنندگان آن را برطرف کند. شاید از نظر همه دفتر کار یک وکیل یک محیط کاملا ساده و بدون نیاز به طراحی خاصی می باشد.

طراحی دفتر یک وکیل باید به گونه ای باشد که اعتماد مراجعه کننده را جلب کند. نظم و انضباط در دفتر کار یک وکیل حرف اول را میزند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل ما را همراهی کنید.

آشنایی با جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل

ابتدا باید بدانید جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل چیست؟ برای شروع کار یک وکیل نیاز است در دفتر کارش به جزئیات مهمی از قبیل: ورودی دفتر وکالت، نورپردازی ورودی و دفتر وکالت، دکوراسیون اتاق انتظار، دکوراسیون دفتر وکیل، وسایل تزئینی در دفتر وکالت، انتخاب کاغذ دیواری، انواع سبک دکوراسیون دفتر وکالت، طراحی مبلمان به سبک مدرن، طراحی مبلمان به سبک کلاسیک، مهمترین بخش دفتر یک وکیل و میز و صندلی وکیل توجه کند.

طراحی و مبلمان مناسب برای دفتر وکیل

طراحی و مبلمان مناسب برای دفتر وکیل

ورودی دفتر وکالت و نورپردازی ورودی آن

ورودی یک دفتر وکالت باید به گونه ای باشد که چشم مراجعه کننده را جذب کند. پلاک نام و عنوان یک وکیل باید شیک و چشمگیر باشد تا در زمان ورود حس خوشایند و امنیت را در فرد ایجاد کند. بهتر است دیوار ورودی دفتر وکالت را نیز زیبا و چشمگیر طراحی کنند، برای مثال روی دیوار ورودی را از شیشه های تزئینی بکار ببرند.

قصد از آگاهی از جزئیات مهم طراحی یک دفتر وکیل، ایجاد حس امنیت در مراجعه کننده میباشد. در قدم دوم نورپردازی بسیار حائز اهمیت میباشد به گونه ای که نور در ورودی دفتر و در داخل دفتر باید به میزان کافی فضا را روشن کند تا حس ترس را در مراجعه کننده به وجود نیاورد و با اطمینان خاطر مشکل خود را مطرح کند.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از مبلمان اداری آفن دنبال نمایید

انتخاب بهترین مبلمان برای مطب دکتر چگونه است

دکوراسیون اتاق انتظار و وسایل تزئینی در دفتر وکالت

گاهی ممکن است یک مراجعه کننده مدت زمان زیادی صبر کند تا نوبت آن برسد. برای به انتظار نشستن مراجعه کنندگان باید محیطی را طراحی کنند تا بتوانند در این فاصله بدون ایجاد خستگی و کسالت به انتظار نوبت خود بنشینند. دکوراسیون اتاق انتظار باید به گونه ای باشد که فرد مراجعه کننده در فاصله زمانی انتظار، احساس خستگی و کسالت نکند. رنگ بکار رفته در اتاق انتظار باید از ترکیب دو رنگ شاد و خنثی مثل رنگ خاکستری با سبز یا زرد و ... باشد تا محیطی شاد و سرزنده را برای افراد حاضر در دفتر وکالت ایجاد کند.

در دفتر کار یک وکیل استفاده از وسایل تزیینی بسیار مهم می باشد زیرا بکار بردن وسایل تزئینی نه تنها فضا را به محیطی آرام تبدیل می کند، می تواند برای لحظه ای کمک به فراموش کردن مشکلات مراجعه کنندگان نیز شود، برای مثال استفاده از تابلوهایی که با رنگ دیوار و دکور سالن تناسب داشته باشد یا استفاده از یک کتابخانه و چند گل و گیاه گزینه مناسبی میباشد.

دکوراسیون و مبلمان مناسب برای دفترکار وکیل

دکوراسیون و مبلمان مناسب برای دفترکار وکیل

استفاده از کاغذ دیواری در دفتر وکالت

همیشه زمان حرف اول را برای یک وکیل میزند به همین دلیل قبل از دست زدن به هر کاری برای شروع به افتتاح یک دفتر از جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل تحقیقات لازم را می کنند. یکی از دلایلی که موجب می شود تا کاغذ دیواری را جایگزین رنگ کردن کنند بوی رنگ و زمان بر بودن آن میباشد. کاغذ دیواری با طرحها و رنگهای متنوع این امکان را به آنها میدهد که طرح مد نظرشان را با کمترین زمان ممکن نصب کنند.

طراحی مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

  • طراحی مبلمان اداری مدرن: یکی از طراحی هایی که امروزه بیشترین طرفدار را دارد استفاده از طراحی مدرن در ادارات می باشد. استفاده از مبلمان مدرن، حق انتخاب رنگ بیشتری به شما می دهد که باید علاوه بر رنگ، دکور اداره را نیز به سبک مدرن تغییر داد. در فضاهای کوچک به راحتی می توان از سبک مدرن با طرح های متنوعی استفاده کرد زیرا مناسبترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشد.
  • استفاده از طراحی مبلمان اداری کلاسیک: سبک کلاسیک، یک سبک کاملا اروپایی می باشد که در آن بیشتر از چوب و رنگ قهوه ای به کار رفته است. در این سبک علاوه بر مبل کلاسیک از کفپوش های چوبی، از دکور چوبی و ... بکار می رود و سبک بسیار شیک و آرامش بخشی به محیط اداره می دهد. 

طراحی دفترکار وکیل با مبلمان مدرن و کلاسیک

طراحی دفترکار وکیل با مبلمان مدرن و کلاسیک

نورپردازی در دفتر وکیل و انتخاب میز و صندلی مناسب وکیل

یکی از جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل استفاده از نور در دفتر کار آن می باشد. در دفتر یک وکیل استفاده از پرده های کرکره گزینه مناسبی می باشد، تا در صورت نیاز با کنار رفتن پرده نور کافی به دفتر وارد شود و فضای دفتر را روشن کند. استفاده از یک نور زرد علاوه بر نور طبیعی، به صورت غیر مستقیم نیز می تواند نور لازم را به فضا ببخشد.

به دلیل اینکه یک وکیل بیشترین زمان خود را در دفتر کار خود و پشت میز می گذارند، انتخاب یک میز و صندلی راحت بسیار جائز اهمیت می باشد. میز وکیل دقیقا باید روبروی در ورودی اتاق باشد. به غیر از صندلی وکیل بیش از دو یا سه صندلی در اتاق قرار ندهند.

انتخاب میز و صندلی وکیل باید متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی و سبک مبلمان انتخابی باشد. همیشه نظم در کار یک وکیل نشان دهنده دقت و نظم در کار آن وکیل نیز می باشد به همین دلیل یک وکیل باید سعی کند در محل کار خود فضایی آرام و با نظم را طراحی کند تا مراجعه کنندگان با اطمینان کامل  وکالت خود را به آنها بسپارند.

سخن پایانی

همانطور که بیان کردیم دقت به جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل بسیار حائز اهمیت میباشد و باید به گونه ای باشد که وکیل و مراجعه کننده در فضای اداری دفتر به راحتی و با آرامش با هم ارتباط برقرار کنند.

پربازدیدترین مطالب آفن را در این بخش دنبال نمایید

دکوراسیون اداری مدرن و جدید با طراحی های جذاب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون دفتر وکیل , مبلمان اداری , انواع مبلمان اداری , مبلمان دفتر وکیل ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : دو شنبه 10 خرداد 1400

برای انتخاب یک میز و صندلی مناسب با روحیه و محل کار و نوع شغلتان می توانید آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی را مد نظر قرار دهید. میزهای مدیریتی دارای انواع و سبک های زیادی هستند که می توان به میز مدیریتی سلطنتی اشاره کرد.

انواع مختلف میز کار

پر واضح است که یک دکوراسیون شیک و خاص و در عین حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروریات یک کسب و کار است. یکی از موارد مهم که در بدو ورود به دفتر یا اتاق کار مشاهده می شود میز کار است. یک میز اداری خیلی که رنگ و طرح آن با چیدمان، پرده ها، رنگ کاغذ دیواری و ... همخوانی نداشته باشد می تواند در قضاوت دیگران در مورد شما بی تاثیر نباشد.

در مقابل، یک میز کار که به درستی انتخاب شده باشد و هماهنگ با دیگر المان های موجود در محل کارتان باشد می تواند حس خوبی به کسانی که پا به دفتر شما می گذارند بدهد. در ادامه به بررسی انواع مختلف میز کار می پردازیم. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی علاوه بر کمک به شما در جهت خریدی مطمئن، شما را با اصول طراحی و دیزاین دفتر کار یاری می کند.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آفن دنبال نمایید

راهنمای انتخاب میز مدیریت لوکس

میز کار صاف و ساده

 یک دفتر ساده با میز کار مستطیل شکل ساده خواهید داشت. با این نوع میز مستقیم به اصل مطلب می رسیم! یک صفحه ساده که مدیر با لبخندی پشت آن نشسته است. از مزایای این نوع میز صرفه جویی در فضا است و  به طور کلی یکی از ارزان ترین مدل ها است و اغلب بیشترین استفاده را در فضای باز دارد.

میز جمع و جور (یا میز گوشه ای)

 این نوع میز می تواند در گوشه دفتر یا اتاق قرار بگیرد و مزیت آن این است که برای کار با رایانه راحت می باشد و می تواند فضای کار در دفتر را جدا کرده و فضای دفتر کارتان را برای چیدمان های دیگر باز کند. می توانید در گوشه اتاق فضای کاری داشته باشید و در گوشه‌ ی دیگر یک میز بزرگ برای پذیرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل میز مدیریتیانواع مدل میز مدیریتی

میز منحنی شکل

 این نوع میز در قسمتی که صندلی قرار دارد دارای یک انحنا و تورفتگی می‌ باشد تا کار پشت آن راحت باشد و میزان تسلط به هنگام کار با لپ تاپ یا رایانه بالا رود.

میز سلطنتی

این نوع میز برای فضاها و کسب و کارهای خاص که سبک رویال را می پسندند مناسب می باشد. این نوع مبلمان دارای ریزه کاری های فاخر و پر زرق و برق کار شده بر روی سطح یا لبه های کار است که نوعی جلال و شکوه و زیبایی چشمگیری به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد. این نوع سبک بیشتر مناسب مدیران خاص پسند که می خواهند استایل پرابهتی داشته باشند و نظرها را به خود جلب کنند مناسب است.

این طرح برای میز مدیریت می تواند بی نظیر باشد. این امیز رئیس مبلمان هاست. در دفاتر مدیران و مسئولان  دیده می شود که نمادی از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و کار او را به نوعی تضمین می کند.

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

عدم آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. پس برای آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با ما در این مقاله همراه باشید و تمام نکات را بدقت مد نظر داشته باشید. نکات را یادداشت کنید تا سردرگم نشوید. از اصول آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی این است که یک میز اداری سلطنتی بهتر است که از چوب باشد تا فلز یا جنس های دیگر.

چرا که چوب ظاهری رسمی تر دارد و هم جهت با سلیقه کلاسیک شما خواهد بود. بهترین چوب ها برای این کار چوب گیلاس، افرا، توس، گردوی سیاه و بلوط هستند. این نوع چوب ها داری استحکام خوبی هستند. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با کیفیت و متناسب با کارتان به شما کمک خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشوید. در ادامه چند راه کار برای انتخاب این نوع میز و آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی صنعتی مطابق با استاندارها و سلیقه شما به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های میز مدیریت سلطنتیویژگی های میز مدیریت سلطنتی

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و انتخاب رنگ آن

حتما به یاد داده باشید که میزتان را با توجه به دیگر وسایل موجود در اتاق کارتان انتخاب کنید. اگر فضای دفترتان روشن است پیشنهاد می دهیم میزتان مات و تیره باشد و بالعکس اگر تنالیته فضا مات و تاریک است میزتان را درخشان و روشن انتخاب کنید چرا که این میز جایگاه نشستن شماست و باید متمایز از دیگر المان ها باشد تا شما به خوبی در آن بدرخشید.

حتی اگر لوکس بودن در درخشش تعریف شده باشد، استفاده بیش از حد از نور واقعا لوکس نیست. در دفتر، نور برای اطمینان از راحتی بصری کارمندان ضروری است و به ما امکان می دهد کارها را بدون خستگی چشم انجام دهیم. ولی زیاده روی شما را بسوی دمده بودن سوق می دهد. برای  قضاوت در مورد تأثیر و ارتباط نور، چندین معیار باید در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و یکنواخت روشنایی
  2. تعادل و هماهنگی رنگ ها
  3. تعادل نور برای جلوگیری از خیرگی

بدیهی است که همه فضاهای کاری به روشنایی یکسانی احتیاج ندارند. نیازها با توجه به کاربرد و فعالیت انجام شده تعریف می شوند. چراغ های رومیزی، لوسترها، چراغ های کف، چراغ های دیواری ... هر چراغ روشنایی ویژگی های خاص خود را دارد. با این حال، برای ایجاد یک نور مناسب، چندین نور اضافی لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد میز باید متناسب با فضای اتاق انتخاب شود. مسلما یک میز رویال و لاکچری در فضایی کوچک بسیار دفرمه جلوه می‌کند و فضای اتاق را شلوغ کرده و سلیقه شما را زیر سوال می برد. یا انتخاب یک میز کوچک در فضایی بزرگ ممکن است این حس را القا کند که جایگاه شما بعنوان مدیر چندان مهم نیست. در اینجاست که اهمیت آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی بازم بنظر می رسد.

ویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتیویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتی

انتخاب طرح مناسب برای میز سلطنتی

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و برای انتخاب طرح مناسب برای میز به دکوراسیون های خانه های اعیانی قرون وسطی در اروپا مراجعه کنید. با یک سرچ ساده براحتی می توانید انواع طرح را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید راحتی شما در پشت میزی که قرار است انتخاب کنید در اولویت است. پس بهنگام طراحی این نکته ها را به طراح خاطرنشان کنید:

  1. جایی برای استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمین قرار دهد
  2. میز طوری طراحی شود که جایی برای تعبیه سیم ها و کابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهای شما معلوم نباشد
  4. لبه های کارو حاشیه‌ های میز زیاد کار نشده باشد.
  5. بیش از حد سنگین نباشد تا حمل آن راحت باشد


:: برچسب‌ها: میز, میز مدیریت, میز مدیریت سلطنتی, خرید میز مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 9 خرداد 1400

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری می تواند به ما در انتخاب مبلی مناسب برای منزل یا محل کار کمک کند. در زمان های نه چندان دور، مبل های اداری و مهمان از یکدیگر متمایز نمی شدند اما با گذشت زمان تفاوت هایی میان این دو به وجود آمد که این دو را از یکدیگر متمایز کرد. مبل های اداری ظاهری ساده تر نسبت به مبل های مهمان دارند.

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری بسیار کار آمد است و شما با دانستن این تفاوت ها می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. ابتدا بهتر است با مشخصات هر کدام از این مبلمان ها آشنایی کامل داشته باشید سپس تفاوت های اصلی آنها را بررسی کنید.

مبلمان اداری چه مشخصاتی دارند؟

شاید فکر کنید مبلمان اداری فقط مبل هایی که در اداره استفاده می کنند، هستند اما اینگونه نیست و شامل میز جلسات، صندلی کارکنان، میز کامپیوتر، صندلی مراجعین و... می شوند. مشخصات مبلمان بسته به مکانی که در آنجا قرار می گیرند با یکدیگر متفاوت هستند. از مبلمان ها در اتاق کنفرانس، سالن انتظار، اتاق کارکنان و... استفاده می شود.

همچنین مبلمان هایی که در بانک ها، مدارس، مطلب های پزشکان و ... استفاده می کنند با یکدیگر تفاوت هایی دارند. مبل های اداری به دلیل استفاده زیاد کارکنان و مراجعین باید رنگ های تیره ای داشته باشند و همچنین بهتر است راحت و بدون هرگونه تزئینات اضافه باشند.

ویژگی های مبلمان اداری

ویژگی های مبلمان اداری

مشخصات مبلمان مهمان

مبل هایی که در منزل استفاده می کنید مبلمان مهمان هستند. مبلمان مهمان نسبت به مبل های اداری رنگ های شادتر و طرح های شلوغ تری دارند. مبلمان های اداری شامل انواع مختلفی از جمله، مبل های سلطنتی، مبل های سنتی، مبل های کلاسیک، مبل های فوتون و مبل های لاوست می شوند. انواع مختلفی که نام بردیم تنها قسمتی از انواع مبل ها هستند. مبلمان مهمان علاوه بر راحت بودن، باید از زیبایی چشمگیر و جذابی برخوردار باشند.

در زمان های قدیم از مبل ها به عنوان لوازم لوکس منزل استفاده می کردند اما در زمان حال مبل به یکی از وسایل ضروری منزل تبدیل شده است. در انتخاب مبل های مهمان باید نهایت دقت را داشته باشید تا با گذشت زمان دچار کمردرد نشوید. در انتخاب مبل مهمان، دقت به پایه، پارچه، فوم و... مبل بسیار مهم است.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آفن دنبال نمایید

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری

همانطور که در بالا گفتیم آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری بسیار کارآمد  و مهم است. مبل های اداری و مهمان در رنگ، جنس پارچه، طرح مبل و... با یکدیگر متفاوت هستند. از مبلمان های اداری نمی توان در منزل به عنوان مبل مهمان استفاده کرد پس بهتر است با تفاوت های این دو آشنایی کامل داشته باشید. زمانی که قصد خرید مبلمان اداری و یا مبلمان مهمان را دارید باید اندازه محیط را در نظر بگیرید و متناسب با آن، مبل مورد نظر را خریداری کنید.

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان مهمان

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان مهمان

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری در رنگ

یکی از تفاوت های مهم در بین مبلمان اداری و مبلمان مهمان، رنگ آنها است. مبلمان اداری به دلیل اینکه در یک اداره قرار می گیرند و روزانه تعداد زیادی مراجعه کنند از آنها استفاده می کنند بهتر است رنگ های تیره ای داشته باشند تا لک نگیرند ولی در انتخاب رنگ مبلمان مهمان محدودیتی ندارید و می توانید از هر رنگی مطابق با سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. بهتر است قبل از انتخاب رنگ مبل محیط و تم خانه را در نظر بگیرید و متناسب با آن رنگ مبل را انتخاب کنید.

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری در طرح

پیش از خرید و انتخاب مبل های اداری ابتدا باید محیط مورد نظر را بررسی کرد و متناسب با آن مبلمان را تهیه کرد. مبلمان اداری علاوه بر اینکه باید برای مراجعه کنندگان راحت باشند، باید از زیبایی خاصی برخوردار باشند تا باعث جذب مراجعه کنندگان به آن محیط شوند.

در انتخاب مبلمان مهمان می توانید از طرح های گوناگونی استفاده کرد و در انتخاب طرح محدودیتی ندارید ولی بهتر است طرح مبل خود را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. بطور مثال اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است نباید از مبل های سلطنتی استفاده کنید. در انتخاب مبل مناسب جنس مبل بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار شود.

تفاوت مبلمان اداری و مهمان در جنس

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، جنس مبل است. مبلمان اداری به دلیل استفاده زیاد بهتر است جنسی با طول عمر بالا داشته باشند و در صورت لک گرفتگی بتوان آنها را به راحتی تمیز کرد. در ساخت مبلمان اداری بهتر است از پارچه بجای چرم استفاده شود زیرا طول عمر بیشتری دارد. انتخاب جنس مبلمان مهمان بسته به سلیقه شخصی شما آزاد است و شما می توانید از همه جنس ها استفاده کنید اما بهتر است جنس هایی را انتخاب کنید که طول عمر بالایی دارند.

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان منازل

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان منازل

سخن آخر

قبل از خرید مبلمان مورد نظر خود ابتدا تفاوت مبلمان اداری و مهمان را بررسی کنید  و در مورد سبک مورد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهید. پیش از خرید مبلمان به جنس آنها و فوم هایی که در نشیمن مبل استفاده می شود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید مبلمان داشته باشید. 

پربازدیدترین مطالب مجموعه آفن را در این بخش دنبال نمایید

بررسی قیمت انواع پارتیشن ارزان اداری و خانگی



:: برچسب‌ها: مبلمان منزل , مبلمان اداری , انواع مبلمان اداری , خرید مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 9 خرداد 1400

امروزه استفاده از سازه های پیش ساخته در فضاهای مختلف بسیار رایج شده است. پارتیشن ها و دیوایدرها از جمله همین سازه های پیش ساخته هستند که کاربردی بسیار مهم در ایجاد فضاهای اختصاصی دارند. با تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری و ویژگی های این سازه ها آشنا می شویم.

دیوایدر چیست؟

شاید شما هم در فضاهای اداری سازه هایی را مشاهده نموده باشید که به عنوان یک جدا کننده از آن استفاده شده است. این سازه ها نه تنها فضایی اختصاصی را در یک مکان عمومی ایجاد می نمایند بلکه به راحتی قابل جابجایی بوده و در صورت نیاز می توان آن را در محل دیگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن این سازه ها دارای قابلیت آکوستیک بوده  و به هیچ وجه صدا از آن عبور نمی کند. به همین دلیل ایجاد فضایی اختصاصی با امنیت بالا از مهم ترین تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری است.

معمولا در فضاهای اداری ایجاد سروصدا باعث سردرگمی افراد و کارمندان شده و از بازده کاری کم می نماید. دیوایدرها با دارا بودن قابلیت عدم عبور هرگونه صوت باعث ایجاد تمرکز در افراد شده و راندمان کاری را افزایش می دهد.

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

متریال در انواع دیوایدر

بسته به فضای مورد استفاده می توان از متریال های مختلفی جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمود. این تنوع در متریال باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین سبک انتخابی در طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی می شود. بیشتر افراد تصور می کنند که طراحی داخلی همان دکوراسیون داخلی است. اما طراحی سبک تعیین فضا برای هر کار است در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی تعیین نوع چیدمان تجهیزات و مبلمان در این فضا است.

به همین علت تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری نقشی تعیین کننده داشته و می توان به انتخاب متریال مورد نظر در ساخت دیوایدرها به دکوراسیون داخلی زیباتر فضا کمک زیادی نمود. از متریال های مصرفی در تولید دیوایدرها می توان به شیشه، ام دی اف، چوب، فلز و یا هر نوع متریال مورد علاقه اشاره نمود. هر کدام از این متریال ها در زیبایی فضا نقش تعیین کننده داشته و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مطلب مرتبط با این مقاله را در این بخش از مبلمان اداری آفن دنبال نمایید

دکوراسیون داخلی با پارتیشن های فریم لس

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری

دیوایدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متریال به دیوایدرها قابلیت استفاده در هر نوع از فضاهای اداری را بخشیده است و به ایجاد فضای شاداب تر و آرامش بخش کمک زیادی نموده است. استفاده از گیاهان به عنوان دیوایدر علاوه بر ایجاد محیطی زنده و پویا به ایجاد فضای آرام و روح بخش در محیط های اداری منجر شده و افراد در این فضاها از راندمان کاری بالایی برخوردار هستند. برای ایجاد این نوع دیوایدر و استفاده از تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری از یک شبکه فلزی به صورت ستونی بلند استفاده می شود. قرار دادن گیاهان بر روی این شبکه علاوه بر ایجاد یک دیوار جدا کننده محیطی سبز و شاداب را در هر اداره ایجاد می کند.

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری با توجه به متریال

بسته به این که از چه نوع متریالی در دیوایدرها استفاده شده است می توان از تاثیرات مختلف آن بر فضا و دکوراسیون اداری سود برد. در فضاهایی که سر و صدا یک عامل کاهش بازده کاری است از متریال های عایق صدا به عنوان دیوایدر استفاده می شود.

در این گونه فضاها بهتر است که متریال شیشه، فوم و یا پروفیل انتخاب شود. در صورتی که فضا از نور کم برخوردار است استفاده از شیشه یک گزینه بسیار مناسب به عنوان دیوایدر در این فضا است. اما در صورتی که محیط زیاد سر و صدا ندارد و از نور خوبی هم بهره مند است بهترین گزینه استفاده از گیاهان سبز به عنوان یک دیوایدر زیبا و روح بخش است. توجه به این موارد تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مزیت استفاده از دیوایدرها در فضاهای اداری

  • ایجاد یک فضای اختصاصی
  • افزایش راندمان کاری کارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از دیوایدر با متریال های عایق صدا
  • تاثیر بر دکوراسیون داری با استفاده از طرح، رنگ و متریال های مختلف این محصول
  • ایجاد هارمونی متناسب با دکوراسیون اداری
  • قابلیت جابجایی و سهولت در حمل و نقل به دلیل وزن بسیار کم
  • قیمت مناسب با توجه به کاربری بالا

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

معمولا در فضاهایی که نیاز به ایجاد یک فضای اختصاصی وجود دارد استفاده از دیوایدر و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری بسیار چشمگیر است. به همین دلیل طراحی این محصولات به شکل ها و طراحی های مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال بر روی میزها می توان از انواع دیوایدر به صورت رومیزی استفاده نمود. اما در صورتی که نیاز به یک کار گروهی در این فضا باشد این محصولات یک مانع بزرگ برای تعامل میان افراد محسوب می شود. به همین دلیل استفاده از دیوایدرها با قابلیت تحرک در این فضاها بسیار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از این جداکننده ها به عناوین مختلف نظیر کتابخانه، طبقه هایی برای قرار دادن لوازم دکوری علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در محیط باعث تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری به صورت چشمگیرتر می شود. همچنین استفاده از دیوایدرها با طراحی های خاص مانند قابلیت جمع شوندگی و یا تغییر شکل نیز باعث تاثیرات زیادی بر دکوراسیون اداری می شود. استفاده از طراحی های خلاقانه و نورپردازی های مبتکرانه در این جدا کننده ها نیز یک راه کار ساده اما موثر بر زیبایی بیشتر دکوراسیون اداری است.

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

پربازدیدترین مقالات آفن را در این بخش دنبال نمایید

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند

 


:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری , مبلمان اداری , دیوایدر ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 9 خرداد 1400

 

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال هایی می باشد که در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت مبلمان اداری نو، ذهن بسیاری از مدیران را به سوی خود مشغول کرده است. شما می توانید قبل از خرید مبلمان اداری دست دوم یک سری از مهمترین و اصلی ترین نکات را مورد توجه قرار دهید.

مبلمان اداری و اهمیت استفاده از این ملزومات: مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ آیا می دانید که در خرید و سفارش اینترنتی مبلمان اداری دست دوم مورد نظر خود بایستی به چه آیتم ها و نکاتی توجه لازم را داشته باشید؟ از شما دعوت می کنیم که مقاله عرضه شده در این وب سایت را تا آخر مطالعه کرده و به مفید ترین اطلاعات در زمینه خرید مبلمان اداری دست دوم دست پیدا نمایید.

استفاده از مبلمان اداری در فضاهای داخلی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از اهمیت بسیار ویژه ای دارد. اگر شما هم می خواهید در کسب و کار خود بسیار موفق باشید، بهتر است که خرید و استفاده از بهترین انواع مبلمان اداری را با توجه به نوع طراحی داخلی فضای اداری خود، تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از مدیران را در خرید مبلمان اداری به سوی خود مشغول کرده است، افزایش قیمت مربوط به این ملزومات می باشد. همین امر سبب شده است تا امروزه برخی از شرکت ها قدرت مالی خرید مبلمان اداری نو را نداشته باشند. اگر شما هم قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید و برای خرید مبلمان اداری نو با مشکل روبرو شده اید، بهتر است که خرید و استفاده از مبلمان اداری دست دوم را در اولویت های خود قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا پاسخ مناسبی برای سوال مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ سوالی است که برخی از مدیران تازه کار به دنبال پاسخ مناسبی برای این سوال هستند تا بتوانند در حین داشتن شیک ترین طراحی داخلی اداری، هزینه های بسیار کمتری را نیز برای خرید مبلمان مورد نیاز خود پرداخت کنند. مبلمان اداری دست دوم تنوع بسیار بالایی را دارند به طوری که برخی از آنها تفاوت چندانی را با مبلمان اداری نو نداشته و برخی دیگر نیز به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشد. اگر شما هم قصد دارید تا در روزهای آینده اقدام به خرید و استفاده از مبلمان اداری دست دوم نمایید، بهتر است با دقت بالایی اقدام به بررسی مشخصات و ویژگی های مربوط به این ملزومات داشته باشید.

خرید مبلمان اداری دست دوم
خرید مبلمان اداری کارکرده

نکات مورد توجه در خرید مبلمان اداری دست دوم: مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، در روزهای اخیر برخی از مدیران به دنبال راهنمای خرید مبلمان اداری دست دوم هستند که توصیه می شود در هنگام خرید این ملزومات حتما به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید. از مهمترین نکات مورد توجه در خرید مبلمان اداری دست دوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس مربوط به مبلمان اداری دست دوم
  • برند مربوط به مبلمان اداری دست دوم
  • رنگ و طراحی مربوط به مبلمان اداری دست دوم
  • تعداد مربوط به مبلمان اداری دست دوم
  • میزان کارکرد اولیه این محصولات
  • وجود هرگونه ضمانت نامه ای برای این ملزومات

مطالب بیشتری را بخوانید
ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری

مبلمان اداری کارکرده
مبلمان اداری دست دوم

آیا خرید مبلمان اداری دست دوم به صرفه تر می باشد؟

یکی از آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه برخی از مدیران به دنبال راهنمای خرید مبلمان اداری دست دوم باشند، مقرون به صرفه تر بودن استفاده از این محصولات می باشد. شما می توانید قیمت های عرضه شده برای هر یک از انواع مبلمان اداری دست دوم را با دقت بالایی مورد مقایسه قرار داده و از این طریق مناسب ترین این محصولات را تهیه کنید. همچنین برای رسیدن به پاسخ سوال مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ می توانید قیمت مربوط به مبلمان نو را نیز مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را برای خرید اخذ کنید.

مقرون به صرفه بودن یا نبودن مبلمان اداری دست دوم
مقرون به صرفه بودن یا نبودن مبلمان اداری کارکرده

تاثیر مبلمان اداری دست دوم در دکوراسیون داخلی فضای اداری

مبلمان اداری دست دوم اگر از طراحی به روز و مدرنی برخوردار باشد، می توانید تاثیرات مثبت بسیار زیادی را در دکوراسیون و طراحی داخلی فضای اداری شما داشته باشد. همچنین توصیه می کنیم که در خرید و استفاده از مبلمان اداری دست دوم حتما به طرح و رنگ این ملزومات توجه کافی را داشته باشید تا مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید برای دریافت پاسخ مناسبی برای سوال  مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟ با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس بوده و از این طریق راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

تاثیر مبلمان اداری دست دوم در ایجاد رضایت مشتری
تاثیر مبلمان اداری دست دوم در ایجاد رضایت مشتری

تاثیر مبلمان اداری دست دوم در رضایت مندی مشتریان به چه صورت می باشد؟

مدیرانی که به دنبال خرید و استفاده از مبلمان اداری دست دوم هستند، بایستی رضایتمندی و خشنودی مشتریان و مراجعه کنندگان خود را نیز در نظر داشته باشند و سعی کنند محصولی را انتخاب و تهیه نمایند که توجه مشتریان را نیز جلب کند. برخی از مبلمان اداری دست دوم  به قدری کهنه و غیره قابل استفاده هستند که خرید و استفاده از آنها در فضای اداری شما می توانند سبب نارضایتی مشتریان و زشت شدن محیط شما شود. به همین دلیل توصیه می شود که وسواس بسیار بالایی را در خرید و استفاده از مبلمان اداری دست دوم از خود نشان دهید.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400

هر آنچه باید از آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی بدانید

برای آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی به چه نکاتی باید توجه داشت؟ شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که فرق طراحی دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی در چیست که ابتدا باید هر کدام از اینها را به طور جداگانه تعریف کرد تا بهتر بتوانیم به تفاوت این دو پی ببریم.

طراحی دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی بین تمام لوازم و عناصر تزیینی که با طراحی به زیبایی شکل داده شود به گونه ای که این هماهنگی برای به جلوه در آوردن لوازم، اثاثیه و رنگ ها می باشد که به صورت هنرمندانه توسط طراحان دکوراسیون داخلی طراحی شده باشد اما طراحی داخلی به معنی معماری فضای داخلی می باشد که در ادامه بیشتر از آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی خواهیم پرداخت.

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی به معنی طراحی در معماری می باشد که فردی که به آن طراح داخلی می گویند اشراف کامل بر معماری دارد که با تمرکز داشتن بر فضا و فرم داخلی ساختمان اصول طراحی معماری را در ساختمان خواهد داشت که اگر طراح داخلی سررشته ای در تزئینات و کارهای هنری داشته باشد علاوه بر طراحی داخلی می تواند بر تزئینات داخلی نیز طراحی انجام دهد.

دکوراسیون داخلی چیست؟

اگر بخواهیم طراح دکوراسیون داخلی را برایتان تعریف کنیم باید گفت به فردی طراح دکوراسیون داخلی می گویند که فقط کار طراحی دکور و تزیینات را بر عهده دارد و هیچ سررشته ای در معماری ساختمان ندارد. طراح دکوراسیون داخلی با استفاده از نوع رنگ پارچه ها، تابلو و پرده ها و.... سعی در بهتر چیدن و تزیین فضای داخلی ساختمان دارد که امروز افراد بسیاری بدون داشتن مدرک و با استفاده از تجربیات شخصی خود اقدام به طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی می کنند که موجب به وجود آوردن طرح های غیر استاندارد خواهند شد که علاوه بر اینکه زیبایی نخواهد داشت باعث هدر رفت هزینه های طراحی نیز بوده اند که پیشنهاد ما به شما استفاده از تجربه افراد کاربلد با مدرک طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی می باشد.

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

برای اینکه بیشتر آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی داشته باشید، باید گفت که اصلی ترین تفاوت بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی در نوع طراحی آن ها می باشد که طراحی داخلی به معنای واقعی به طراحی معماری ساختمان گفته می شود اما دکوراسیون داخلی همانگونه که از نامش پیداست به دکور و تزیین داخلی ساختمان گفته می شود که برای زیبا جلوه دادن فضا از عناصر تزیینی برای دکور ساختمان استفاده می شود.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از افن دنبال نمایید

چند اشتباه رایج در طراحی دفتر کار

روند های برتر در طراحی محیط کار برای آینده

طراحی و چیدمان دفتر استارتاپ باید چگونه باشد

تعریف طراحی داخلی به طور کامل

برای داشتن مدرک تحصیلی طراحی داخلی نیاز به آموزش و تمرین به طور رسمی می باشد که با استفاده از کامپیوتر طرح داخلی را ترسیم و برنامه ریزی می کنند و با مطالعه بر روی رنگ ها و پارچه ها در این رشته تحصیل باید کرد که از وظایف یک طراح داخلی برنامه ریزی برای فضای داخلی می باشد که اگر فضای داخلی نیاز به بازسازی داشته باشد به بهترین نحو به طراحی و بازسازی فضای داخلی خواهند پرداخت.

اگر از نظر همکاری یک طراح داخلی بخواهیم بگوییم باید گفت که یک طراح داخلی با پیمانکار و معمار همکاری می کند تا بتواند خواسته های آن ها را برآورده کند که می تواند این همکاری برای یک پروژه اداری و یا مسکونی باشد که برای آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی باید به ادامه مطلب توجه کنید.

طراحی داخلی چیست

طراحی داخلی چیست

تعریف طراح دکوراسیون داخلی به طور کامل

همانطور که می دانید توضیحاتی برای آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی داده شد که که می خواهیم تعریف کاملی از آن داشته باشیم تا شناخت بیشتر داشته باشید. افرادی که کار دکوراسیون داخلی را انجام می دهند را دکوراتور می نامند که کار دکوراتورها نظر دادن در مورد خرید مبلمان، عناصر تزیینی و.... می باشد تا فضایی زیبا و دلنشین را طراحی کنند.

اگر بخواهیم از نظر همکاری دکوراتورها سخن بگوییم باید گفت که دکوراتورها نیازی به همکاری با پیمانکار و یا معماران ندارند بلکه پس از اتمام پروژه پیمانکاران و معماران کار آن ها شروع می شود که همکاری آن ها بیشتر با سازندگان مبلمان، فروشندگان پارچه برای پرده و.....می باشد. حال باید آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی را بدانید که تفاوت اصلی آن ها در نوع طراحی می باشد.

دکوراسیون داخلی چیست

دکوراسیون داخلی چیست

سخن پایانی در آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم باید تابحال آشنایی با تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی را متوجه شده باشید که تفاوت ها در نوع طراحی است که انجام می دهند. اگر قصد تغییر در فضای داخلی خود از نظر تغییر دیوار، پنجره و..... داشتید باید به یک طراح داخلی مراجعه کنید تا با استفاده از هنر خود در طراحی داخلی به زیبایی معماری ساختمان را برای شما انجام می دهند اما اگر قصد تغییر در دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارید تا فضایی زیبا و دلنشین برای خود و یا همکارانتان بسازید باید با یک طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنید زیرا یک دکوراتور با طراحی زیبا در رنگ، مبلمان، پارچه برای پرده و...... سعی در زیبا جلوه دادن فضای داخلی ساختمان دارد که موجب آرامش نیز خواهد شد.

استفاده از طراحی افراد ناکاربلد موجب بی نظمی در طراحی و هدر رفتن هزینه ای می شود که برای یک طراحی غیراستاندارد کرده اید که پیشنهاد ما به شما استفاده از افراد کاربلد و دارای مدرک تحصیلی می باشد تا با بهترین شکل ممکن طراحی معماری ساختمان را انجام دهند.

برای اینکه بتوانید یک طراح داخلی یا طراح دکوراسیون داخلی خوب و با تجربه به منظور تغییر دکوراسیون خود پیدا کنید، می توانید از طریق بعضی از سایت ها که طراحان داخلی را معرفی می کنند استفاده کنید تا با خیال راحت طراحی ساختمان خود را بدست آن ها بسپارید.

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

پر بازدیدترین مقالات مبلمان اداری آفن را در این بخش دنبال نمایید

کابینت آشپزخانه، کلاسیک یا مدرن؟

صندلی اداری ارگونومیک چه ویژگی هایی دارد

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری



:: برچسب‌ها: طراحی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400

ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها 

پارتیشن (جداکننده ها) می توانند دکوراسیونی منحصر به فرد و خلاقانه باشند و ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها را تجربه کنید. پارتیشن یک روش کاربردی و شیک برای جداسازی فضاهای اداری یا زندگی است مجموعه ای از ایده های جذاب طراحی دیوارهای پارتیشن را به اشتراک می گذارد که می توانید از آنها برای طراحی فضای داخلی دفتر و خانه خود استفاده کنید.

پارتیشن خلاقانه برای تقسیم فضاهای داخلی منزل

پارتیشن خلاقانه برای تقسیم فضاهای داخلی منزل 

پارتیشن چیست و کاربرد آن در کجاست؟

دیوار های پارتیشن را می توان از جنس چوب، گچ، بتن و یا فلز ساخت. دیوارهای پارتیشن را می توان به عنوان تقسیم کننده های اتاق با قفسه ها و فضای ذخیره سازی طراحی کرد. پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است. آنها طراحی داخلی را با ایده های مدرن و ‏عناصر  ترکیب کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها یک دکوراسیون جذاب پیاده سازی می کنند.‏ پارتیشن، ایده و روشی خلاقانه ای برای افزودن عملکرد و سبک به طراحی داخلی مدرن است. مبلمان، قفسه بندی و قفسه های کتاب، پرده های پلاستیکی و پارچه ای، صفحات تزئینی، آکواریوم های بزرگ و پارتیشن برای منطقه بندی بسیار مناسب است.

کاربرد پارتیشن

فضاهای نشیمن و آپارتمان های کوچک از پارتیشن ها بهره مند هستند که ایده های خلاقانه و کاربردی برای طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن ارائه می دهند. پارتیشن  مدرن به صورت بصری یک اتاق دیگر اضافه می کنند و باعث ایجاد فضاهای کارا و خصوصی بیشتر می شوند.پارتیشن برای تزئین آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ بسیار مناسب است.
ایده پارتیشن هوشمند اولین انتخاب افرادی است که علاقه زیادی به طراحی خانه خود دارند و نمی خواهند با سبک یا فضای باز سازش کنند. در واقع، با ایده های نوآورانه، پارتیشن می تواند به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود. وقتی صحبت از طرح های پارتیشن بندی می شود ، چوب یک انتخاب ترجیحی است. پارتیشن چوبی چیزی فراتر از پانل های کاربردی است که اتاق ها را تقسیم می کند. این یک روش حیرت انگیز برای زیبایی و تزئین کامل با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها در فضای داخلی مدرن است.

ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها‏

  • پارتیشن چوبی با انبار

در خانه های کوچکی که هر اینچ اهمیت دارد، استفاده از پارتیشن به عنوان ذخیره سازی به صورت یکپارچه یک روش هوشمند برای تقسیم فضا و مفید واقع شدن آن است. اینکه از آن به عنوان میله یا واحد غذاخوری استفاده کنید انتخاب شماست.

  •  پارتیشن چوبی همگام با مبلمان

ترکیب کلاسیک چوب و صندلی های سفید برای میز ناهار خوری  و قرار دادن آن در کنار پارتیشن چوبی که فضای غذاخوری را از دیگر مکان ها جدا کند ایده بسیار شیکی می باشد. جعبه های سفید چوبی  می توانند برای تزئین و ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها افزوده شود.

  •  الگوهای بهم ریخته روی پارتیشن چوبی

الگوهای قابل پیش بینی خسته کننده هستند! پرده های کریستال توپی و دو لامپ به سبک روستایی که از بالا آویزان هستند، الگوهای تصادفی که روی پارتیشن های چوبی اجرا می شوند، تعریف می شوند.

انواع پارتیشن های فضاهای داخلی

انواع پارتیشن های فضاهای داخلی 

الگوی لانه زنبوری در پارتیشن چوبی برای ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه 

یک پارتیشن از قاب چوبی محکم و مشبک به سبک لانه زنبوری، تحرک بازی را در آپارتمان کوچک ایجاد کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها با فضا ترکیب می شود، پارتیشن ایجاد می کند و اتاق کوچک را تزئین می کند، بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسد.

پارتیشن چوبی رنگی

زیبایی با چوب این است که می توان آن را رنگ آمیزی یا با لمینیت رنگی پوشاند تا با دکوراسیون مخلوط شود و بخشی از آن شود. تم سفید و قرمز اتاق بر روی پارتیشن چوبی با مشبک در قسمت فوقانی و قفسه های باز زیر گسترش یافته است تا قطعات تزئینی را نگه دارد.

پارتیشن چوبی سنتی

یک تابلوی نسیم سبک سنتی ساخته شده از چوب جامد به رنگ چوب طبیعی،  از پارتیشن های  مدرن برای تقسیم اتاق غذاخوری با نشیمن مورد استفاده قرار گرفته است که توسط بلوک های چوبی و صفحات روی سقف هماهنگ می شود.

باغ عمودی در پارتیشن چوبی

باغ عمودی نیاز به خصوص در خانه های شهری است که فضای کافی برای ساخت باغ وجود ندارد. از اینجا یک ایده بگیرید و باغ عمودی خود را روی پارتیشن چوبی ایجاد کنید و طراوت را به فضا وارد کنید و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های ‏چوبی دکور خود را جذاب تر کنید.

پارتیشن چوبی ذخیره سازی

تقسیم راهرو از اتاق نشیمن فضای ذخیره سازی چوبی است که به صورت پلکانی با کشوها و کابینت ها ساخته شده و فضای ذخیره سازی بیشتری را برای خانواده ایجاد می کند. کنده کاری پیچیده بر روی دیوار چوبی زیبایی اتاق را افزایش می دهد و آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل می کند.

پارتیشن چوبی را مخلوط کرده و مطابقت دهید

قاب چوبی جامد و پانل های چوبی سنگین از الگوهای موجود در وسط پشتیبانی می کند تا یک پارتیشن زیبا برای تقسیم اتاق نشیمن از اتاق ناهارخوری و آشپزخانه خانه ایجاد کند و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی های چوبی برای تقسیم اتاق ها فضای بیشتری را تجربه خواهید کرد.

پارتیشن چوبی با رشته های فلزی

دیوار چوبی که به منظور استفاده از واحد تلویزیون با سیم در هر دو طرف ساخته شده است، هنگام تقسیم اتاق نشیمن از راه پله، ترکیبی متضاد ایجاد می کند. چوب بر فضا حاکم است و پارتیشن جدا از هم است و با این ترکیب شما یک ایده جذاب و مدرن را تجربه خواهید کرد.
شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه بهترین خدمات و محصولات اداری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

انواع پارتیشن دکوراتیو

انواع پارتیشن دکوراتیو 



:: برچسب‌ها: پارتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400

آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن 

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن به چه نکاتی باید توجه داشت؟آیا می دانید پارتیشن های شیشه ای در کجا کاربرد دارند و هدف از استفاده از پارتیشن های شیشه ای چیست؟ یکی از ابزارهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از پارتیشن های شیشه ای می باشد که هدف از نصب آن تفکیک فضاهای بزرگ می باشد که بیشتر در شرکتها و ادارات شاهد آن بوده ایم که پارتیشن ها انواع گوناگونی دارند که کاربرد آن نیز گوناگون است که در ادامه مطلب بیشتر به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه ای فریم لس

اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه ای فریم لس 

آیا می دانید پارتیشن شیشه ای چیست؟

برای اینکه بیشتر به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن آشنا شوید باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای یکی از ابزار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشند که طراح دکوراسیون داخلی به منظور تفکیک و جداسازی در فضاهای بزرگ از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کند و بهترین بهره را از فضاهای بزرگ می برد که میتوان گفت همه ما شاهد آن در دفاتر شرکتها و ادارات بوده ایم.

انواع مختلف پارتیشن ها

آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن که نواع پارتیشن ها اگر بخواهیم نام ببریم در این مقاله مطلب نمی گنجد که در اینجا به چند دسته از پارتیشن ها اشاره خواهیم کرد.پارتیشن های چوبی که جنس آن ضد حریق می باشد و بیشتر در خانه ها و برای امنیت بیشتر نصب می شود. نوع دیگر پارتیشن ها برای خانه میتوان از پارتیشن های شیشه ای رنگی یا طرحدار به منظور زیبایی بیشتر استفاده کرد.نوع دیگر که میتوان معرفی کرد پارتیشن هایی هستند که به عنوان یک کتابخانه طراحی می شوند و در آخر به پارتیشن هایی اشاره خواهیم کرد که جنس آنها از شیشه است و به عنوان گلس برد کاربرد دارد.

مزیت نصب پارتیشن های شیشه ای

همانطور که گفتیم پارتیشن های شیشه ای به منظور جداسازی فضا استفاده می شوند که بیشتر در فضاهای بزرگ برای استفاده بهینه از فضا از پارتیشن های شیشه ای در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می کنند که از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد.  در ادامه مزیتهای نصب پارتیشن های شیشه ای را برایتان شرح خواهیم داد که شامل: ظاهری زیبا و مدرن به دفتر کاری می دهد، بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر کوچک می باشد زیرا استفاده از شیشه فضا را کوچک نمی کند، استفاده از شیشه در پارتیشن ها این امکان را برای کارمندان فراهم می سازد که علاوه بر اینکه عایق صدا و انرژی می باشد فرد احساس امنیت نیز داشته باشد، آماده سازی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای در کمترین زمان ممکن انجام می شود و در شرکتهایی که کارکنان تمایل به شیشه شفاف ندارند از شیشه مات به منظور حفظ امنیت شخصی کارکنان نیز میتوان استفاده کرد.

دسته بندی پارتیشن های شیشه ای از نظر قابلیت جابجایی آنها 

به طور کلی انواع پارتیشن ها به دو دسته متحرک و ثابت دسته بندی می شوند. که در مورد پارتیشن های شیشه ای نیز اینچنین می باشد که با توجه به نیاز شرکتها طراحی می شوند. پارتیشن های شیشه ای متحرک: این نوع پارتیشن ها بیشتر در شرکت هایی که فضای کوچکی دارند کاربرد دارد که با استفاده از ریل در پایین و بالای پنلهای شیشه ای به منظور جابجایی راحت و استفاده از آن در زمانی که کارکنان نیاز به حریم خصوصی در کار دارند استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای ثابت: در این مدل از پارتیشن ها همانطور که از اسمش پیداست یکبار و برای همیشه در شرکتها و ادارات بزرگ نصب می شود.

جدیدترین سبک های پارتیشن شیشه ای و قیمت آن

پارتیشن های تمام شیشه ای چه ویژگی هایی دارند؟  

همه چیز درباره پارتیشن های تمام شیشه ای

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن باید به چند دسته از دیگر ویژگیهای گوناگون پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد که پارتیشن های شیشه ای را به دو دسته تک جداره و دوجداره میتوان تقسیم کرد که اگر از یک ورق شیشه برای ساخت پارتیشن استفاده شود به آن تک جداره می گویند و اگر از دو لایه شیشه که در بین آن خلا وجود دارد استفاده شود ،دوجداره می گویند. که میتوان گفت بهترین گزینه برای عایق بودن صدا و حرارت می باشد و وزن بسیار بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارد. و از دیگر ویژگیهای پارتیشن های شیشه ای میتوان به با چارچوب و بدون چارچوب بودن آنها اشاره کرد که در پارتیشن های با چارچوب از چارچوبهایی با مقیاس بزرگ که در محل اتصال پنل های شیشه ای به هم متصل می شود و شکل قاب به پارتیشن می دهد و در پارتیشن های شیشه ای بدون چارچوب که توسط اتصالات خطی به زمین و سقف وصل می شوند که استحکام بیشتری نسبت به پارتیشن های شیشه ای با چارچوب دارد.

جمع بندی در مورد آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن

برای آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن به نکات قابل توجهی از پارتیشن های شیشه ای اشاره کردیم که باعث شد شما به آشنایی با پارتیشن های تمام شیشه ای و ویژگی های آن شناخت کامل داشته باشید که به طور خلاصه به چند نکته مهم پارتیشن های شیشه ای دوباره اشاره خواهیم کرد.پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه برای تفکیک فضا در شرکتها و ادارات می باشد که برای ادارات کوچک به منظور کوچک نشدن فضا بیشترین کاربرد را دارد که یک ابزار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که علاوه بر تفکیک فضا، فضا را بسیار شیک و مدرن می سازد که با حفظ حریم شخصی کارکنان بهترین عایق صدا و حرارت نیز می باشد. که با توجه نیاز کارفرمایان به دو صورت متحرک یا ثابت، با چارچوب یا بدون چارچوب میتوان آن را طراحی کرد که هدف از طراحی این پارتیشن ها ایجاد فضای امن و راحت برای کارکنان و استفاده بهینه از فضا می باشد. شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه بهترین خدمات و محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می باشد.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای



:: برچسب‌ها: پارتیشن شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400

برای مبلمان اداری بهتر است از روکش چرم استفاده شود یا پارچه ای؟

روکش مبلمان اداری یکی از مهمترین فاکتور ها در زیبایی ظاهری، راحتی و دوام و کیفیت هر نوع مبلمان اعم از مبلمان اداری است که باید در هنگام خرید علاوه بر اینکه با آنها آشنا باشیم، بتوانیم انواع آنها را نیز بشناسیم. مبلمان اداری شامل تجهیزات مختلفی از وسایل ضروری و جانبی برای محیط اداری می باشد که در طرح ها، جنس و مدل های مختلفی در بازار عرضه شده است. در این مقاله می خواهیم به معرفی مزایا و معایب مبلمان های اداری با روکش های چرم و پارچه ای بپردازیم.

تعریف کلی مبلمان اداری

مبلمان اداری در واقع تمام محصولات و لوازم مورد نیاز برای هر اداره است که امروزه در هر محیط اداری استفاده می شود. این لوازم می تواند شامل انواع صندلی های مدرن اداری، مبل ها، اکسسوری ها، کمد ها، میزها و دیگر لوازم جانبی مورد نیاز در هر دفتر و اداره باشد. اولین شکل گیری مبلمان اداری به شکل امروزی را می توان مربوط به سال 1726 در یک ساختمان اداری در لندن دانست که از آن زمان تا قرن بیستم سبک های مختلفی از مبلمان اداری شکل گرفت که هر روز گسترده تر و پیشرفته تر می شد. پیشرفته ترین مدل های مبلمان اداری را می توان نمونه های ارگونومیک آن دانست که امروزه با توجه به جسم و روان انسان ها طراحی و ساخته می شوند تا در هنگام کار، کمترین فشار به جسم انسان یعنی قسمت های ستون فقرات، مچ ها و ... شده وارد شود و بهره وری کارکنان را افزایش دهد.
 

انواع روکش مبلمان اداری
 
آخرین مطالب تکمیلی شرکت مبلمان اداری آفن را در این بخش دنبال نمایید 
 

انواع مبلمان اداری

در مورد انواع مبلمان اداری مدرن باید گفت مبلمان ها می توانند با دسته بندی های مختلفی گروه بندی شوند. به عنوان مثال می توان مبلمان اداری را به انواع مبلمان های اداری کارمندی، کارشناسی، مدیریتی، کنفرانسی، آزمایشگاهی و ... تقسیم بندی کرد. در تقسیم بندی دیگر می توان مبلمان اداری را براساس طراحی آنها دسته بندی کرد. به عنوان مثال مبلمان های اداری می توانند به صورت ارگونومیک طراحی شوند یا به طور ساده. همچنین این تجهیزات می توانند برای مراجعه کنندگان یا کارمندان و ... طراحی شوند که هرکدام امکانات خاص خود را دارد. جنس مبل و دسته بندی مبلمان اداری بر اساس روکش مبلمان اداری نیز می تواند این تجهیزات را به انواع مبلمان اداری چرم یا پارچه ای تقسیم بندی نماید.
 
مبلمان اداری پارچه ای
 
پارچه یکی از روکش های رایج در هر نوع مبلمان از جمله مبلمان اداری است که جنس آن براساس کارکرد مبلمان، ضخامت، مقاومت، عوامل محیطی که می تواند منجر به آسیب زدن به آن شود و ... انتخاب می شود. معمولا در مورد مبلمان هایی با روکش مبلمان اداری پارچه ای باید گفت این نوع از مبلمان ها دارای ضخامت سنگینی و بیشتری هستند که در محیط های اداری به کار می روند. مبلمان اداری پارچه ای می تواند برای صندلی ها، میز ها به خصوص میزهای مدیریتی مورد استفاده قرار گیرد و انواع مختلفی دارد که برحسب عواملی که در بالا ذکر شد برای ساخت و طراحی این نوع مبلمان استفاده می شود.
 
مبلمان اداری چرم
 
چرم یکی از انواع روکش مبلمان اداری است که غالبا برای تم های کلاسیک و خاص استفاده می شود. این نوع روکش مبلمان اداری رنگ های تیره و قهوه ای دارند که می توانند برای ایجاد یک محیط لوکس، صمیمی و زیبا مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که در شکل زیر نیز مشاهده می کنید، مبلمان اداری چرم شامل انواع صندلی ها، میزها و مبل های اداری می باشد که معمولا با میزهایی با رنگ یکسان ست می شود. یکی دیگر از کاربرد های مهم مبلمان اداری، استفاده از این نوع روکش مبلمان اداری برای صندلی و میز ها و مبل های مدیریتی است که معمولا برای ایجاد یک محیط ماندگار و لوکس در قسمت مدیریت و برای راحتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.  در ادامه به مقایسه ویژگی ها و مزایا و معایب این دو روکش مبلمان اداری خواهیم پرداخت.
 
پربازدیدترین مطالب آفن را در این بخش دنبال نمایید
 

مزایا و معایب روکش مبلمان اداری چرم

از جمله مزایا و معایبی که می توان در مورد روکش های پارچه ای و چرم مبلمان اداری بیان کرد، در ابتدا به بیان مزایا و معایب روکش چرم می پردازیم که عبارتند از:
 
این نوع روکش می تواند برای انواع مختلفی از مصالح و در کنار این مصالح اعم از چوب، فلز و استیل به کار رفته و با رنگ و طرحی که دارد، با آنها هارمونی و زیبای خاصی داشته باشد. 
افزایش زیبایی ظاهری و سبک و دلنشین کردن محیط
دوام و ماندگاری بالا یکی دیگر از ویژگی های این نوع روکش ها است که می تواند سال های بیشتری استفاده شود.
ایجاد یک حالت غنا و اصالت، ویژگی دیگری است که روکش های چرمی می توانند داشته باشند. در واقع با توجه به رنگی که دارند، به خوبی می توان از طرح و رنگ آنها برای ایجاد یک محیط کلاسیک استفاده نمود و عظمت محیط شرکت را افزایش داد.
چرم یکی از متریال های با کیفیت و لاکچری به حساب می آید.
چرم مصنوعی یکی دیگر از زیر شاخه های روکش های چرمی است که برخی از ویژگی های چرم طبیعی را دارد ولی هزینه آن ارزان تر است.
مناسب بودن برای افراد مبتلا به آلرژی
مبل های چرمی نسبت به مبل های پارچه ای به راحتی می توانند با یک دستمال مرطوب پاک و تمیز شوند.
یکی از معایب مبل چرم، هزینه بالای آن است.
چرم بو ها را کمتر به خود جذب می کند.
عیب دیگر سرد بودن این مبلمان ها در فصل زمستان و گرم بودن آن در تابستان است که می توان موجب تعریق شود.
در مبلمان چرم فنر به کار نمی رود. 
با این که تنوع چرم بالا است اما طرح های بسیار کم است.
 
مزایا و معایب روکش مبلمان اداری پارچه ای
 
همانطور که گفتیم، کیفیت روکش یکی از عیار های مهم در تعیین کیفیت، راحتی و زیبایی مبلمان ها به خصوص مبلمان اداری است که لازم است در انتخاب آن دقت شود. در مورد مزایا و معایب روکش مبلمان اداری پارچه ای نیز می توان به عوامل زیر اشاره نمود:
راحتی: یکی از مزایا این نوع روکش است که البته بستگی به نوع پارچه نیز دارد. 
این مبل ها گرم تر و نرم تر از مبل های چرمی هستند.
این مبل ها سفت تر از مبل های چرمی هستند.
مقاومت یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نوع روکش است.
از معایب این روکش می توان به لکه برداری آن اشاره نمود.
همچنین تمیز کردن این نوع روکش ها سخت تر از مبلمان های چرمی است.
رنگ و طرح های مختلف این نوع روکش نسبت به مبلمان های چرمی بسیار بیشتر و متنوع تر است.
در مقایسه با مبل های چرمی هزینه کمتری دارد.
نسبت به مبلمان های چرمی عمر و دوام کمتری دارند.


:: برچسب‌ها: روکش مبلمان اداری, مزایا و معایب روکش چرم, روکش پارچه ای, مبلمان اداری, صندلی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399
پارتیشن اداری هوشمند چیست؟
 
پارتیشن اداری هوشمند یکی از انواع پارتیشن های اداری می باشد که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی را نیز دارا است. این پارتیشن ها به تازگی وارد ایران نیز شده اند و افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آنها در محیط های اداری و محل کار خود هستند. با وجود این که افراد زیادی علاقه مند به خرید انواع پارتیشن اداری هوشمند هستند ولی کمتر کسی اطلاعات کاملی درباره این پارتیشن های اداری دارد و به همین علت ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره این پارتیشن ها صحبت کنیم و اطلاعات مهمی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید تا کمی بیشتر با پارتیشن اداری هوشمند و ویژگی های آن آشنا شوید.

تفاوت پارتیشن اداری هوشمند با دیگر پارتیشن ها

این پارتیشن ها در واقع همان پارتیشن های اداری عادی هستند و تنها تفاوت آنها در این است که در این پارتیشن ها از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده شده است که می توان با استفاده از این تکنولوژی ها برخی از موارد را در پارتیشن تنظیم کرد. به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید که میزان دید نسبت به درون پارتیشن را تنظیم کنید به راحتی در پارتیشن های اداری هوشمند می توانید این کار را با یک دکمه ساده انجام دهید در حالی که این کار در پارتیشن های قدیمی نیازمند این بود که خودتان به صورت دستی این کار را انجام دهید و البته به شرطی که قابلیت مربوط به آن در پارتیشن اداری شما وجود داشت.
پارتیشن های هوشمند اداری باعث راحت تر شدن کار کارمندان شما می شوند و باعث می شوند تا شرایط بهتری برای کار کردن آنها در محیط وجود داشته باشد. این پارتیشن ها امروزه در بسیاری از محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم به دنبال یک پارتیشن اداری خاص هستید به شما توصیه می کنیم حتما اقدام به تهیه این پارتیشن های هوشمند کنید.
 
پارتیشن اداری هوشمند و ویژگی آن

استفاده از پارتیشن هوشمند چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این پارتیشن اداری هوشمند می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن اداری هوشمند این است که شما می توانید میزان دید پارتیشن را به راحتی و از راه دور کنترل کنید. علاوه بر این در طول روز با تغییر موقعیت نوری که وارد محیط کار شما می شود شما می توانید با استفاده از این پارتیشن میزان نور ورودی را نیز تنظیم کنید تا نور ورودی بر روی کار شما تاثیر نگذارد و بتوانید با تمرکز بالا کار خود را ادامه دهید. در واقع استفاده از پارتیشن های اداری هوشمند به شما کمک می کند تا بتوانید یک محیط امن را به وجود بیاورید و با خیالی راحت و با تمرکز بالا شروع به انجام کار خود کنید.
 
مزایای استفاده از پارتیشن اداری هوشمند

برخی از ویژگی های پارتیشن های اداری هوشمند

در بخش های قبلی اشاره کردیم که استفاده از این پارتیشن های هوشمند می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد چرا که این پارتیشن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی هستند. یکی از مهمترین ویژگی های این پارتیشن های هوشمند این است که شما می توانید نوع شیشه پارتیشن را نیز تنظیم کنید. اگر در داخل پارتیشن هستید و قصد دارید که به طور کامل محیط بیرون را مشاهده کنید می توانید شیشه ها را شفاف کنید و در صورتی که قصد دارید محیط داخل به طور کامل پوشانده شود تا شما بتوانید با تمرکز بیشتری کار خود را ادامه دهید می توانید شیشه ها را خیلی سریع و از راه دور مات کنید. دقت داشته باشید که این پارتیشن های هوشمند تمامی ویژگی های پارتیشن های عادی را دارا هستند و تنها تفاوت آن ها در هوشمند بودن و کنترل از راه دور آنها می باشد.
 
ویژگی های پارتیشن اداری هوشمند چیست
 
آخرین مطالب تکمیلی آفن را در این بخش دنبال نمایید
 

آشنایی با انواع پارتیشن هوشمند اداری

به طور کلی پارتیشن های هوشمند اداری به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول انواع پارتیشن های تک جداره هستند که از آن جایی که در آنها از یک لایه استفاده شده است میزان هدر رفت انرژی بسیار زیاد است و همین موضوع می تواند هزینه های مربوط به انرژی شما را افزایش دهد. نوع دوم پارتیشن های اداری هوشمند دو جداره است که در این پارتیشن ها از دو لایه استفاده شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. این دو نوع پارتیشن تفاوت چندان دیگری با یکدیگر ندارند و هر دو نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشند.

قیمت پارتیشن هوشمند اداری

پارتیشن اداری هوشمند نسبت به پارتیشن های اداری معمولی که امروزه در بازار موجود هستند قیمت بالاتری دارد که دلیل این موضوع نیز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در تولید پارتیشن اداری هوشمند است. با این وجود باید دقت داشته باشید که پارتیشن های تک جداره معمولا دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویژگی پارتیشن های دوجداره هستند و به همین علت پارتیشن اداری هوشمند تک جداره امروزه فروش بیشتری را دارا است.
 
خرید پارتیشن اداری هوشمند با قیمت مناسب
 
پر بازدیدترین مطالب آفن را در این بخش دنبال نمایید
 

طرز کار پارتیشن اداری هوشمند

در آخرین بخش قصد داریم کمی بیشتر درباره کارکرد پارتیشن اداری هوشمند صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص نحوه کار پارتیشن اداری هوشمند به شما ارائه دهیم. به طور کلی درون شیشه یک پارتیشن اداری هوشمند مقداری کریستال مایع وجود دارد که این کریستال مایع در واقع نقش پرده شما را ایفا می کند. زمانی که شما قصد دارید شیشه های خود را به شکل مات در بیاورید می توانید با ایجاد یک جریان الکتریکی به راحتی این کریستال مایع را در سطح شیشه پخش کنید و باعث مات شدن شیشه شوید. در واقع این جریان الکتریکی باعث تغییر رنگ در کریستال مایع شما می شود و این موضوع نیز باعث مات شدن شیشه می شود. در زمان شفاف شدن شیشه نیز این کریستال مایع به حالت عادی خود باز می گردد و شیشه به حالت شفاف در می آید.


:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری, پارتیشن اداری هوشمند, قیمت پارتیشن اداری, انواع پارتیشن اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399

آشنایی با ویژگی میز کارمندی خوب

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ویژگی میز کارمندی خوب بپردازیم در صورتی که به دنبال خرید میز کارمندی هستید و می خواهید درباره ویژگی میز کارمندی خوب اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. میز کارمندی همچنین انواع مختلفی دارد که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی میز کارمندی خوب بر چه اساسی ارزیابی می شود؟

میز کارمندی در واقع میزی است که توسط پرسنل یک اداره مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل این که کارمندها ساعت های زیادی را در پشت این میزها سپری می کنند لذا ضروری است که این میزها از ویژگی های مناسبی برخوردار باشند تا به سلامتی کارمندان آسیبی نرساند به طور معمو ویژگی میز کارمندی خوب بر اساس ابعاد میز، متریال های طراحی، داشتن کشو، زیبایی و زن ارزیابی می شود.
 
خصوصیات یک میز کارمندی خوب چیست

مهم ترین ویژگی میز کارمندی خوب

ویژگی های میز کارمندی به شرح زیر می باشد:

ابعاد میز کارمندی

از ویژگی میز کارمندی خاص می توانیم به ابعاد آن اشاره کردیم. یک میز کارمندی خوب باید از ابعاد استانداردی برخودار باشد. با توجه به فضا و محیطی که یک شرکت و یا محیط اداری دارد ابعاد ابعاد میز اداری یا کارمندی در در نظر گرفته می شود. در صورتی که محیط اداری کوچکتر باشد بهتر است که ابعاد میز نیز کوچکتر در نظر گرفته شود با این وجود میز کارمندی باید به اندازه باشد که امکان قرار دادن یک سیستم بر روی آن باشد.

استفاده از کشو در کارمندی

مجهز بودن میز کارمندی و کارشناسی به کشو می تواند یک ویژگی خوب برای آن به حساب بیاید چرا که کارمندان می توانند مدارک، اسناد و وسایل مرتبط با کار خود را در کشو قرار دهند و از بی نظمی محیط کار جلوگیری خواهد کرد.

استفاده از متریال های باکیفیت در میز کارمندی

یکی دیگر از ویژگی میز کارمندی خوب این است که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم استفاده شود. یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت میز کارمندی ام دی اف است که در صورت استاندارد و با کیفیت بودن می تواند دوام بالایی داشته باشد و وزن کامپیوتر و وسایر وسایل را براحتی تحمل کند.

زیبایی میز کارمندی

زیبایی میز کارمندی نیز در کنار سایر موارد مربوط به ویژگی میز کارمندی خوب بسیار با اهمیت است و از لحاظ نظم دادن به شرکت و اداره نیزمی تواند قابل توجه باشد و نقش اساسی را در طراحی و دکوراسیون محیط کار می تواند ایفا کند. در صورتی که محیط اداری یا شرکت طراحی زیبایی داشته باشند ولی میزهای کارمندی نامتناسب باشند در این صورت کل زیبایی شرکت مخدوش خواهد شد برای میز کارمندی می توان رنگ های متناسب با فضای شرکت انتخاب کرد.

وزن میز کارمندی

یکی از مواردی که به عنوان ویژگی میز کارمندی خوب محسوب می شود مربوط به وزن آن است با وجود این که توصیه می شود میز کارمندی از دوام و مقاومت بالایی برخودار باشد ولی بدین معنی نیست که باید سنگین باشد میز کارمندی مناسب و خوب است که در کنار داشتن مقاومت بالا از وزن سبک نیز برخودار باشد و بتوان براحتی آن را در مواقع مورد نیاز جابجا کرد. استفاده از شیشه برای میز کارمندی توصیه نمی شود چرا که افزایش وزن میز را به دنبال خواهد داشت.
 
مهمترین ویژگی های میز کارمندی خوب
 
آخرین و جدیدترین مطالب تکمیلی آفن را در این بخش دنبال نمایید:
 

انواع میز کارمندی

انواع میز کارمندی را می توانیم به چهار دسته تقسیم بندی کنیم:
میز کارمندی کوچک
میز کارمندی مدرن
میز کارمندی شیک
میز کارمندی کلاسیک
میز کارمندی کوچک
 
برخی از شرکت ها و اداره هایی که از فضای نسبتا کوچکی برخودار هستند می توانند از میز کارمندی کوچک استفاده کنند. میزهای کارمندی کوچک بصورت مخصوص برای محیط ها و فضاهای کوچک کاری ساخته می شوند و با توجه به نیاز می توان از ان ها استفاده کرد. مهم ترین نکته ای که در مورد میزهای ک.چک باید مورد توجه قرار بگیرد کاربردی بودن آن ها است.
 
آشنایی با انواع میز کارمندی

میز کارمندی مدرن

یکی از انواع میز کارمندی که بسیار پرطرفدار است میز کارمندی مدرن است ویژگی خوب میز کارمندی مدرن سبب شده است که در بسیاری از ادارات و شرکت ها به آن اقبال زیادی باشد بطوری که در سال های اخیر بیشترین انتخاب مربوط به این میز بوده است. این نوع ازمیزهای کارمندی از زیبایی و نمایی خاصی برخوردار هستند و در آن ها از رنگ ها و طرح های نو و غیر کلاسیک استفاده شده است در بسیاری از این میزها استفاده از خلاقیت در طراحی دیده می شود و علاوه بر کارایی بالایی که دارد از جذابیت بالایی نیز برخودار است. میزهای کارمندی مدرن بطور معمول با توجه به فضای شرکت و اداره طراحی می شوند.

میز کارمندی شیک

میز کارمندی شیک نیز یکی از انواع میزهای کارمندی محسوب می شود که شما با توجه به شرکت و فضای کاری آن می توانید سفارش ساخت این نوع از میزهای اداری را بدهید. میزهای کارمندی شیک ممکن است که در سبک های مختلفی طراحی و ساخته شوند اما همگی آن ها از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. به منظور استفاده از میزهای کارمندی شیک بهتر است که این نوع از میزها با نمادها و رنگ های مختلف محیط اداری وفق داده شود و از اصول کلی طراحی داخلی پیروی کند.
 
میز کارمندی مدرن

میز کارمندی کلاسیک

یکی دیگر از انواع میزهای اداری میز کارمندی کلاسیک است به مانند میزهای مدرن این نوع از میزهای کارمندی نیز طرفداران خاص خود را دارد. میزهای کارمندی کلاسیک در سبک ها ودیزاین های مختلفی طراحی و ساخته می شود که معمولا در مقایسه با میزهای کارمندی مدرن و شیک ابعاد نسبتا بزرگتری دارد که برای محیط کاری با فضای بزرگتر می تواند بسیار مناسب یاشد. با توجه به کلاسیک بود و طراحی خاصی که این نوع از میزها دارد از وقار و زیبایی خاصی برخوردار است که بر محیط اداری شما تاثیرگذار خواهد بود.


:: برچسب‌ها: میز کارمندی, میز کارشناسی, خرید میز کارمندی و کارشناسی, قیمت میز کارمندی, ویژگی میز کاشناسی, مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399

چیدمان مبلمان اداری و نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آن

چیدمان مبلمان اداری برای ایجاد فاصله اجتماعی می تواند در کنار پوشیدن ماسک و استفاده از ضدعفونی کننده های الکلی، راهکار جانبی و موثری باشد. دکوراسیون اداری شامل تجهیزات مختلفی است که با هدف ایجاد دسترسی راحت تر به تجهیزات، ایجاد آرامش و افزایش بهره وری ایجاد می شود اما امروزه یکی دیگر از اهداف ایجاد دکوراسیون ها و چیدمان مبلمان اداری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای به حداقل رساندن ابتلا به بیماری کرونا می باشد.

مبلمان و دکوراسیون چیست؟

دکوراسیون داخلی مجموعه فعالیت هایی است که برای هماهنگ سازی اجزا و مبلمان یک محل با توجه به نوع آن مکان انجام می شود. این هماهنگ سازی می تواند علاوه بر مبلمان، در رنگ بندی نیز صورت بگیرد. مبلمان مجموعه وسایل مورد نیاز برای یک محیط است که افراد برای فعالیت در آن مکان، به آن نیازمند هستند. امروزه دو مقوله مبلمان و جایگذاری آن برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی جزو یکی از مهم ترین و پیش نیاز فعالیت در هر مجموعه و مکانی است که می تواند به انواع دکوراسیون های اداری و خانگی تقسیم بندی شود.
 
تعریف کلی مبلمان و دکوراسیون

اهمیت چیدمان مبلمان

در مورد اهمیت چیدمان مبلمان در یک محیط یا ایجاد یک دکوراسیون داخلی مناسب باید به موارد مختلفی اشاره نمود.
افزایش کیفیت فضای داخلی: در دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلمان ها، نحوه چیدن و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح و نورپردازی سبب می شود تا کیفیت فضای داخلی از نظر کارایی افزایش یابد.
افزایش زیبایی و جذابیت محیط: یکی دیگر از عواملی است که می تواند به در چیدمان مبلمان و دکوراسیون مهم باشد.
ایجاد آرامش
افزایش راندمان کارکنان آن محیط
اثر بخشی بر فضای یک مجموعه که با توجه به نوع آن مکان و فعالیتی که در آن انجام می شود، می تواند به صورت یک مجموعه رسمی، صمیمی، کلاسیک و سنتی باشد.
القا حس امنیت، آرامش و شور و هیجان از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون و چیدمان مبلمان داخلی یک مجموعه می باشد.
دسترسی راحت و سریع به وسایل مورد نیاز
 
                                                 

مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن شامل تمام محصولات و امکاناتی است که در فضای اداری مورد نیاز می باشد. این تجهیزات می تواند شامل انواع صندلی های اداری مدرن، مبل های اداری، میزهای مدیریتی، کنفرانس، کارمندی، دراورها و کمد ها باشد. به طور کلی مبلمان اداری به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که شامل انبارش های اداری، اکسسوری اداری، صندلی و میزهای اداری لوکس است.
هر کدام از این مجموعه ها می تواند مدل های مختلفی داشته باشد. صندلی ها می توانند به صورت معمولی یا ارگونومیک طراحی شده و در مدل های کارمندی، کارشناسی، مدیریتی، کنفرانسی، آزمایشگاهی و ... به کار گرفته شوند. 
 
چیدمان مبلمان اداری در دوران کرونا

چیدمان مبلمان اداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

با شیوع کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری، پروتکل های بهداشتی مختلفی ارائه شده است که یکی از مهمترین آنها حفظ فاصله 1 متری به عنوان حداقل فاصله بین افراد است. 
رعایت این فاصله اجتماعی به خصوص برای محیط های اداری که معمولا فضای بسته و پر رفت و آمدی هستند، بسیار مهم است. در مورد چیدمان مبلمان اداری با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید به موارد مختلفی اشاره نمود که عبارتند از:
 
چیدمان مبلمان اداری باید از محیط های اطراف ایزوله باشد.
میزها کارمندی باید حداقل یک متر با محل مشتری فاصله ایجاد کند. 
قرار دادن میز بین صندلی ها نیز راهکار دیگری در چیدمان مبلمان اداری است که می تواند سبب ایجاد فاصله اجتماعی شود.
 
در چیدمان مبلمان اداری تا حد امکان باید از فشردگی و ایجاد فضای شلوغ جلوگیری کرد بنابراین لازم است ایجاد فاصله یک متری بین صندلی ها که این فاصله باید از طرفین یعنی از جلو، عقب، چپ و راست باشد، در نظر گرفته شود. همچنین برای صندلی هایی که به صورت یکپارچه و چند نفری طراحی شده اند، می توان با چسباندن علائمی به صورت یکی در میان این فاصله را رعایت کرد.
 
در کنار ایزوله کردن هر محیط با محیط پیرامون، باید یک فاصله و حایل بین قسمت کارمندان و ارباب رجوعان ایجاد شود. زیرا غالبا فضای بیرون از محیط اداری که محل رفت و آمد ارباب رجوع می باشد، بیشتر می تواند در معرض آلودگی قرار بگیرد.
 
از جمله نکات دیگری که باید در چیدمان مبلمان اداری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد، می توان گفت:
وجود وسایل اضافی و دست و پا گیر می تواند علاوه بر آنکه باعث بی نظمی و اخلال در رفت و آمد شود، سبب تماس با مراجعه کنندگان و افراد حاضر در محیط شده و محیط را آلوده کند. بنابراین باید این وسایل اضافی و هر تجهیزاتی که به صورت نامنظم قرار گرفته اند، برای به حداقل رساندن تماس با مراجعه کنندگان، کنار گذاشته شده یا جابه جا شوند.
 
یکی دیگر از نکاتی که باید در چیدمان مبلمان اداری در دوران ویروس کرونا رعایت شود، جدا کردن فضای ورودی اداره از فضای بیرون است. 
تا حد امکان از قرار دادن لوازم اداری پرکاربرد نظیر تلفن ها، کامپیوتر ها، کیبورد ها و ... در محیط بیرون از حائل جلوگیری شود.
محل قرارگیری میز برای نوشتن برگه های بانکی باید در یک گوشه قرار داده شود. همچنین لازم است این میز به صورت دو یا چهار قسمت جدا از یکدیگر کاملا جدا شود.
 
چیدمان مبلمان اداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی
 
آخرین مطالب تکمیلی مبلمان اداری آفن را در این بخش دنبال نمایید
 

دستور العمل هایی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در چیدمان مبلمان اداری

از جمله دستورالعمل هایی که می تواند در رعایت فاصله گذاری اجتماعی موثر باشد می توان گفت:
 
یکی دیگر از چیزهایی که می تواند در چیدمان مبلمان اداری مورد توجه قرار گیرد، ایجاد حائل با محیط بیرونی است که این حائل در مسیرهایی که برای تهویه قرار داده شده باید حذف شود یا با یک حایل نازک جایگزین شود. به طور مثال باید پنجره ها برای ایجاد جریان هوا باز بوده و پرده کنار زده شود. 
 
بکارگیری ایده های خلاقانه برای زیباتر کردن محیط در کنار ایزوله سازی هر محیط از فضای پیرامون می تواند محیط را حالت ناامنی که القا می کند، دور کند.
 
یکی دیگر از دستورالعمل هایی که باید برای چیدمان مبلمان اداری در نظر گرفت، قرار دادن وسایل بهداشتی اعم از ضدعفونی های الکلی به صورت اسپری در محل ورودی به اداره، در کنار کارمندان و مدیران می باشد. 


:: برچسب‌ها: مبلمان ادری, چیدمان محیط اداری, چیدمان محیط اداری در دوران کرونا, فاصله گذاری اجتماعی, دکوراسیون داری ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399

تفاوت های میز منشی و کانتر

امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلی ترین تفاوت های میز منشی و کانتر در هنگام خرید هستند تا از این طریق مناسب ترین این میزها را انتخاب و آن را خریداری کنند. شما نیز می توانید قبل از خرید انواع میز منشی و کانتر می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از همین وب سایت پیش روی خود به دست آورید.

میز کانتر چیست؟

آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین تفاوت های میز منشی و کانتر هستید؟ آیا می دانید که قبل از خرید باکیفیت ترین انواع میز منشی و کانتر بایستی به چه نکاتی توجه لازم را داشته باشید؟ از شما دعوت می شود که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا آخر همراهی کرده و از این طریق جالب ترین اطلاعات را به دست آورید.
میز یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از مکان می باشد که امروز نیز شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول را در بازار مشاهده کنید. یکی از بهترین انواع آن را میز کانتر اداری تشکیل داده است که با داشتن تنوع و ویژگی های بسیار بی نظیر خود، توانسته است کارایی فوق العاده ای را در مکان های اداری و خدماتی از خود ایفا نماید. از میز کانتر برای پذیرش مشتریان و راهنمایی آنها استفاده می شود و هر شرکت نیز با توجه به برند، رنگ مورد نظر خود، سلیقه و غیره می تواند یکی از بهترین این محصولات را تهیه یا ساخت آن را سفارش دهند. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین و بارزترین تفاوت های میز منشی و کانتر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
 
                                                                      آشنایی با میز کانتر

ویژگی های میز کانتر

یکی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در دکوراسیون فضای داخلی هر شرکت یا اداره را مبلمان و میزهای اداری مدرن آن شکل می دهد و این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد قبل از خرید محصول مد نظر خود در مورد تفاوت های میز منشی و کانتر اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. برای اینکه تفاوت های موجود میان میز منشی و کانتر را بهتر بشناسید، لازم است که با ویژگی های میز کانتر از نزدیک آشنا شوید که عبارتند از:
داشتن طراحی بسیار پیچیده
مناسب بودن برای معرفی محصول
داشتن تاثیر بسیار بالا در جلب نظر مشتری
ساخته شده از بافت و مصالح بسیار خاص
 
ویژگی های میز کانتر چیست

میز منشی چیست؟

تفاوت های میز منشی و کانتر شاید در ظاهر بسیار ناچیز به چشم بیایند، ولی در حالت کلی این دو محصول با یک دیگر از لحاظ کارایی و کاربردی نیز بسیار متفاوت اند. میز منشی و کانتر های بسیار مختلفی را می توانید به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. میز منشی نیز به همان انواع میزهایی گفته می شو که در جلوی درب مدیریت هر شرکت یا اداره ای واقع شده و هماهنگی های لازم کل شرکت از طریق منشی و با کمک این میز صورت می گیرد.
شما می توانید شرکت ها و برندهای بسیار مختلفی را در بازار مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و تولید بهترین انواع این میزها هستند؛ و شما می توانید با توجه به رنگ، نوع دکوراسیون، علاقه و بودجه در اختیار خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید قبل ازخرید مد نظرتان نیز با همکاران ما در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید.
 
میز منشی چیست

ویژگی های میز های منشی

اگر شما نیز به دنبال مهمترین و بارزترین تفاوت میان میز های منشی و کانتر هستید، توصیه می شود که قبل از خرید میز منشی و کانتر به این تفاوت ها پی ببرید چرا که در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. از مهم ترین ویژگی های میزهای منشی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
داشتن کیفیت ساخت بسیار بالا
مناسب برای استفاده در تمام شرکت ها و اداره ها
مناسب برای قرار دادن صندلی در کنار آن
داشتن ارتفاع بسیار استاندارد
داشتن طراحی ارگونومیک
 
آخرین مطالب تکمیلی آفن را در این بخش دنبال نمایید
 

تفاوت میز های منشی و کانتر در چیست؟

بی شک وجود تفاوت میز های منشی و کانتر سبب شده است که بسیاری از خریداران در هنگام خرید با سوال ها بسیار مختلف در این زمینه روی به روی شوند و شما می توانید با درک و پی بردن به اصلی ترین تفاوت های میان میز های منشی و کانتر بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین این تفاوت ها نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
کانتر به عنوان یک پیشخوان بوده و نقش محافظه کاری را به عهده دارد.
از کانتر ها برای آگاهی مشتریان و مراجعه کنندگانی استفاده می شود که برای بار اول به شرکت یا سازمان شما ورود کرده اند
طراحی و شکل ساخت کانتر ها در مقایسه با میزهای منشی بسیار متفاوت بوده و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.
 
تفاوت های میز منشی و کانتر

سایر تفاوت میان میز منشی و کانتر 

تفاوت میز های منشی و کانتر تنها به آیتم های گفته شده در فوق خلاصه نمی شود، بلکه از دیگر مهمترین تفاوت های میان میز های منشی و کانتر می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
 
میزهای منشی از ارتفاع حدود 70 تا یک متر برخوردار هستند و میزهای کاتر ممکن است ارتفاع بلندتر از این اندازه را داشته باشند.
در نظر داشته باشید که طول و عرض کانتر نیز در مقایسه با میزهای منشی متفاوت تر می باشد.
هزینه های مربوط به خرید هر یک از این محصولات با توجه به نوع طرح و مواد سازنده آن نیز با یک دیگر متفاوت می باشد.


:: برچسب‌ها: میز کانتر, میز منشی, میز پیشخوان, میز اداری, خرید میز کانتر اداری, قیمت میز کانتر, خرید میز منشی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 شهريور 1399
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');